Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 232 ... 440 441
kelderfan

Die Dylan is niet te stoppen. @rahimns gefeliciteerd met z'n 2e. zege in de ZLM. Hopelijk komt 't goed met Roglic.
Want dan krijg je weer van was 't verstandig.
Kruijswijk is nog steeds goed bezig, maar het gaat nu om de 2e. of 3e. stek. Ook niet verkeerd, maar hij had op meer gerekend.

robertowilco

Als ik naar binnenkomst kijkt is de trein, Wynants- Roosen- Veelers-Wagner- Groenewegen

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Robertowilco ik denk dat je Leezer bedoelt ipv Veelers ... maar dat is idd de volgorde van de trein. Waarbij vooral de laatste 3 vast zijn.

kelderfan

Volgens Merijn Zeeman was Gijs Van Hoecke ook weer sterk bezig in de ZLM.

Rebellin

Ik denk dat dit Roglic het geel gaat kosten in de Tour. Daar moet je 100% zijn en zo'n valpartij werkt dan niet mee.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@rebbelin niet overdrijven, het is nog bijna 2 weken tot aan de Tour... als er al lichte schade is dat is tegen die tijd wel hersteld. Zolang er niets gekneusd of gebroken is dan zal hij hier niet heel veel last van hebben. Morgen is al een goede indicatie, maar zelfs als hij morgen zou laten lopen zegt dat nog niet heel veel. Op de foto's van zijn huldiging zie je in ieder geval niets bijzonders.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Lotto Jumbo staat nu op de 5e plaats samen met FDJ van WT-ploegen met de meeste overwinningen. Vindt dat toch best een hele goede prestatie.

kelderfan

'@rahimns
Het is inderdaad niet verkeerd. Nu al 16 zeges en wat nog belangijker is het aantal van 6 WT-zeges. Bennett en Roglic zijn nog niet klaar en in deze vorm kan Dylan iedereen verrassen in de TdF.

ti-raleigh

Haha rahimns. Je wilt het er gewoon ff inwrijven bij mij dat ik met 18 zeges totaal dit jaar aan de lage kant zit ;-)

Poeksel

En ook nog door veel verschillende renners behaald!

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@ti-raleigh ik hoop het ;)

Poeksel

Overigens hoor ik mensen steeds over Roglic en de eerste tijdrit, maar als Van Emden geselecteerd wordt is hij toch ook grote kanshebber? Vlakke tijdritten liggen hem toch goed?

robertowilco

'@ Rahimns Ja ik bedoelde Leezer natuurlijk, hoe kom ik aan de naam Veelers, is niet eens een wielrenner, toch.
Dan krijg je dus Wynants, Roosen, Leezer, Wagner en Groenewegen, daarbij kom Roglic, Gesink en Bennett en de laatste plaats gaat dan naar Martens of van Emden.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@robertowilco Tom Veelers was tot en met vorig jaar wielrenner bij Sunweb

Charlie33

'@rebellin, Roglics valpartij komt inderdaad erg ongelegen. Vergelijk het zelf met valpartij van Steven in Yorkshire. Pas veel later hoorden we dat we bedot waren over zijn kansen. Sindsdien vertrouw ik het downplayen van 'erg' na een valpartij niet meer.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Charlie33 Er zijn echt geen complottheorieën ... bij Steven hoopte ze echt dat ze de schade in de eerste week konden beperken en dat hij voldoende hersteld zou zijn als het echt zwaar zou worden. En dan ga je geen slapende honden wakker maken. In dit geval heb ik vanuit de ploeg dat het echt alleen om wat schaafwondjes gaat en dat hij er zelfs nog om kon lachen. Dus het valt echt allemaal reuze mee.

Blaudzun

'@charlie33
Precies wat ik ook dacht. Zo'n val a 55 per uur gaat je niet in de koude kleren zitten. Ik heb Roglic iig uit m'n pouletje gegooid.

Hieruit blijkt ook dat het onverstandig was van TLJ om Roglic hier te laten starten. Al die drempels en vluchtheuvels zij gevaarlijk en leveren valpartijen op.

S. Morgenstern

Kruijswijk heeft direct na de valpartij toch aangegeven dat hij hard op zijn ribben was gevallen? Stond ook vrij lang stil voor hij over de finish kwam en ging direct naar het ziekenhuis voor een check. Ze hebben inderdaad niet alle twijfels aan de grote klok gehangen, maar dat er onzekerheid was kan je ook moeilijk ontgaan zijn. De reacties na de eerste rit van de Giro kunnen je anders verder helpen.

Roglic heeft nergens aangegeven dat hij hard is gevallen, kwam vrijwel direct met het peloton over de streep en is naar mijn weten niet naar het ziekenhuis geweest. Voorlopig zie ik buiten het nogal brede begrip 'valpartij' geen enkele overeenkomst.

S. Morgenstern

Ze hadden uit veiligheidsoogpunt inderdaad ook met Roglic voor enkel een hoogtestage kunnen gaan. Wat dat betreft maar goed dat hij niet in Zwitserland is gestart dan, want daar is het helemaal een gevaarlijke boel gebleken. Misschien kunnen ze de ASO vragen of hij alleen de tijdritten mag rijden? Zou dat een idee zijn?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Blaudzun heb jij hem zien vallen dan ?? Wie zegt dat hij op dat moment 55 reed. Misschien was de valpartij voor hem, remde hij af en viel hij met een veel lagere snelheid. Je doet nu dus allerlei aannames.

achtpuntzes

volgens Lefevre viel Roglic op 3,5 km en zou de 3km regel niet toegepast mogen worden, en dan zou Kittel de leiderstrui moeten krijgen.

xistnc

Daar was toch al een topic over?

achtpuntzes

'@ xistnc:
dus als er ergens een nieuwstopic over is mogen we het er hier niet over hebben?

dan kunnen we dit topic wel sluiten, lijkt me. 'nette overwinning van Groenewegen, zeg!' hey, daar is al een nieuwstopic over, dus hou je waffel!

denk er nog eens over, xistnc, en geef dan toe hoe belachelijk het is wat je stelt.

LutsenkoFan

'@8.6

Je stelt het meer alsof je iets 'nieuws' hebt.

LutsenkoFan

'@kelderfan

Wat zou Bennett dan nog moeten winnen?

1 2 ... 232 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.