Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 233 ... 440 441
xistnc

'@8.6
Het 'erover hebben' wel. Maar jij hebt het er niet over. Jij post om het posten, zo'n 47x per dag. Als het niet meer is.

Charlie33

Kruiswijk richt zich op de tweede plaats. Ik kon Spilak niet volgen.

achtpuntzes

'@ xistnc:
en jij post niet om het posten, maar om anderen proberen te ergeren, kleineren en voor lul te zetten, nee, dan heb ik liever mijn manier. :)

en qua aantal reacties lig je trouwens nog een stuk voor op mij. :p

Laatst gewijzigd
xistnc

Maar wel gedoseerd.

achtpuntzes

uiteraard, Remko.
ik ben al lang xistnc imuun, dus je verspilt je tijd.

Spruch

'@rahimns
Rebellin, Blaudzun en Charlie33 zijn overduidelijk aan het trollen. Ik zou er dus niet te serieus op reageren. Eerder in de trant van:
'Ja, inderdaad R, B en C33 laten we alle kopmannen van TLJ geen voorbereidingskoersen op grote rondes meer laten rijden. Veel te gevaarlijk. Vanaf twee maanden voor een grote ronde laten we ze alleen nog maar op een speciaal door TLJ indoor aangelegde parcours rijden zonder verkeersdrempels, vluchtheuvels etc.. Daarmee wordt TLJ ineens de meest innoverende ploeg! Wat nou 'marginal gains'? Zo'n parcours voorkomt blessures en de kopmannen zullen scherp en tot aan de tanden gewapend aan de start van grote rondes verschijnen, 'big, fat gains'. Kruijswijk, Roglic, Gesink en Bennett zullen alle andere klassementsrenners op een hoop rijden. The sky is the limit!'

Spruch

'@8.6
Je moet de posts van xistnc met een korreltje zout nemen. Doet hij zelf ook altijd.

Kingstown

'@ Spruch:

Hoeft niet persé indoor. Het TT-circuit alhier biedt ook een prima alternatief. Als het niet regent. En volgende week zondag zou ik ook afraden.

Overigens geheel terzijde vind ik de kritiek op de uitspraken van Engels in het nieuwstopic nogal over de top. Eerlijk gezegd vind ik het een behoorlijk realistische inschatting. Zonder hele gekke dingen is plek 2 het hoogst haalbare. Als hij had gezegd dat ze voor de eerste plaats zouden gaan, dan zou het op mij iig nogal lachwekkend en ongeloofwaardig over zijn gekomen in de huidige situatie.

achtpuntzes

'@ Kingstown:
daar was toch al een topic over? ;)

maar goed, ik vind Engels toch een beetje soft overkomen in dat artikel. het is te hopen dat het er toch anders aan toe gaat dan zoiets van: 'goh jongens. heeft er nog iemand zin om aan te vallen? nee? oke, dan niet.'.

Laatst gewijzigd
Blaudzun

'@spruch
Dus als een paar personen een andere mening hebben is het een troll?

Ik ben jaren fan van Rabo/Belkin/TLJ en geniet dus enorm van de ontwikkeling van Roglic. mi is hij de enige die voor dagsucces kan zorgen deze Tour. vandaar mijn kritische houding. Het is echter bekend dat door vele wegobstakels het fietsen in NL extra risico's met zich meebrengt. Vanuit dit oogpunt had mij mi beter de dauphine kunnen rijden. Zwitserland is ook gevaarlijk gebleken.

S. Morgenstern

Vanuit dit oogpunt had mij mi beter de dauphine kunnen rijden. Zwitserland is ook gevaarlijk gebleken.

Heerlijk! Konden ze inderdaad maar achteraf, nadat we hebben kunnen zien waar het minst werd gevallen, beslissen welke koers ze met hun porseleinen rennertjes gingen betwisten.

Charlie33

'@spruch. Ik ben een bezorgde wielerfan. Stond in 2002 op La Plagne toen Boogerd won. Ik ben na afgelopen giro extra op mijn hoede met valpartijen en de communicatie daaromtrent.

Spruch

'@Blaudzun
Blijkbaar is lezen wat er staat moeilijk. Ik schrijf 'aan het trollen' dat is niet gelijk aan 'troll'. Ik schrijf ook nergens dat je geen andere mening mag hebben. Een realistische mening is dan wel handig om een echte dialoog/discussie te voeren of reëel kritisch te zijn, zoals vlek je laat zien met zijn post. Als je alles wat ik schrijf veralgemeniseert en uit zijn verband trekt en met schijnargumenten aankomt ('ik ben al jaren fan' ), bevestig je enkel maar wat ik aangeef.

Laatst gewijzigd
Spruch

'@Charlie33/Blaudzun/Rebellin
Lees de post hierboven.

Jotto-Lumbo

Haha inderdaad vlek. En als Roglic dit rondje wint dan is het ineens weer een goede voorbereiding geweest.

Charlie en Rebellin zijn trollen, niet te veel aandacht geven. En over Blaudzun twijfel ik nog..

LutsenkoFan

Nouja de meeste valpartijen komen de renners gewoon met schaafwonden van weg. Daar heb je paar dagen een beetje last van maar het zou je niet moeten belemmeren in trainingsarbeid.

Misschien behoudt hij zijn leiderstrui wel? Misschien wel niet.. niks aan de hand.

En Roglic gaat toch geen klassement rijden in de Tour dus boeiend. Laat hem die tijdrit maar knallen en nog eens proberen in een overgangsetappe.

Rebellin

Vind het erg jammer dat ik voor Trol wordt uitgemaakt. Jammer dat de redactie toestaat dat op zo'n manier discussies worden getackled. Er reageren hier hoogstens 10 verschillende mensen op het team lotto jumbo topic, maar dat lijkt nu vooral te komen doordat je alleen de mening van JottoLumbo en consorten mag hebben. Treurige zaak.

On: Ik ben het er mee eens dat je niet alle risico's kunt vermijden qua wedstrijden, maar je kunt wel in volle finale zeggen: "boeit ons die gele trui in de ZLM toer en ik laat me in de laatste 10km afzakken." Intrinsiek is Roglic namelijk in staat om de eerste rit te winnen en dit was onnodig risico nemen. Kleine mismanagement van TlJ, niet geleerd van Yorkshire.

Rawolf

Rebellin als je aangeeft dat TLJ naar Cannondale moet kijken als het gaat om ritwinsten halen ben je inderdaad een troll. En zo zijn er nog wel wat dingetjes

achtpuntzes

'@ Rebellin:

Er reageren hier hoogstens 10 verschillende mensen op het team lotto jumbo topic, maar dat lijkt nu vooral te komen doordat je alleen de mening van JottoLumbo en consorten mag hebben. Treurige zaak.

nee hoor, ik plaats hier regelmatig een kritische kanttekening, en ik ben nog nooit voor trol uitgemaakt.
verder ben ik het niet met je eens betreffende Roglic. die moet gewoon proberen dit rondje te winnen lijkt me. geen risico nemen vind ik maar gelul van de bovenste plank.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@rebbelin ik heb hier regelmatig discussies met diverse mensen hier op het forum. Veel mensen hier dragen de ploeg een warm hart toe. sommige zijn enorm kritisch, de andere weer wat begripvoller en sommige zijn pure fans... dus ik ben het totaal niet met je eens.

Ik vind trollen persoonlijk een vaag begrip en heb er persoonlijk nooit zoveel moeite mee, maar ik geef je wel tegengas. In dit geval vind ik ook dat je als Nederlandse ploeg, die ook niet zo makkelijk wint als bijv Quickstep ten alle tijde moet proberen te winnen. En zeker in eigen land. Quickstep kan het zich hier veroorloven om het eventueel te laten lopen, ik denk dat het Nederlands publiek weer aardig kritisch zou zijn als er hier maar een beetje voor de kat zijn viool zou worden gekoerst door de zwartgele brigade. En ben het met @Randomwielerliefhebber eens dat je opmerking over Cannondale echt onzin was.

Rebellin

'@random liefhebber

Toegegeven, daar speelt ook mijn voorliefde voor Jonathan Vaughters in mee. Maar ik denk dat daar echt wel veel ervaring ligt. De laatste jaren ging het wel wat minder, maar de afgelopen tijd doen ze dat uitstekend (ritwinst california, ritwinst giro) en eigenlijk ook ritwinst voor woods in zwitserland, ware het niet gaan regenen.

@achtpuntzes

Tja, dat eindklassement levert toch veel minder exposure op als de gele trui? Zeker nu Rohan ook al op zijn gat heeft gelegen vind ik dat ze daar vol op moeten inzetten!

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Mooi stuk over Dylan op Wielerupdate[/url]. Ik moet zeggen de ambitie spat er vanaf... ook die opmerking van Zeeman tegen hem. Er wordt hier (op WF) veel kritiek gegeven op de ploegleiding en misschien is dat soms ook wel terecht, maar wij zien en horen natuurlijk niet alles... misschien juist maar een heel klein beetje. Maar zo'n opmerking geeft toch niet een beeld van een ploegleiding die tegen zijn renners zegt: kijk maar wat je doet....

Laatst gewijzigd
Charlie33

Goed artikel bedankt voor het delen

Spruch

'@Rebellin
Lees anders ff mijn post hierboven aan Blaudzun en dan je eigen post. Ik zeg dus nergens dat je een troll bent. Veralgemeniseren en dingen uit zijn verband halen is makkelijk, maar dan heeft discussiëren weinig zin.

Typerend trouwens dat je een beroep doet op de redactie: 'Jammer dat de redactie toestaat dat op zo’n manier discussies worden getackled...'. Iets wat vaker gebeurt door sommigen op deze site. Lijkt wat mij betreft op het onsportieve zeuren om een straf wat je in sommige sporten nog wel eens ziet.

Laatst gewijzigd
Charlie33

Laten we stoppen met vliegen afvangen en ons weer richten op het doel van dit forum. Bespreken ontwikkelingen team LottoNL Jumbo. Het team draait het beste seizoen sinds de komst van Lotto en Jumbo, dus verhalen zat. Wel graag respect voor elkaar, en een grapje op zijn tijd moet kunnen.

1 2 ... 233 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.