Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 244 ... 440 441
Yeez

'@rahimns weet ik, maar mocht zoiets doorgaan en de schaatstak stopt, dan lijkt me dat ook het einde voor wielertak wat betreft sponsoring.

Wielerfan1987

Ik vraag mij sterk af of Tusveld een verbetering zou zijn ten opzichte van Vermeulen,
En daarnaast heeft Vermeulen natuurlijk enige extra waarde voor Bianchi door zijn Amerikaanse nationaliteit.

Ik denk dat het misschien verstandiger is om in te krimpen en met de overige renners van de huidige ploeg nog een jaartje verder te gaan.
De echte verbeteringen die ik zie heb je niet zomaar binnen (v Baarle, Oomen, Terpstra, Slagter, Formolo om maar een paar voorbeelden te noemen)

Voor de rest zie ik het alleen maar als schuiven met poppetjes, 1 op 1 vervangingen waarbij je er niet direct op vooruit zal gaan

tendam

'@rahimns
Nou ja, dit hele project is opgehangen aan Kramer. Zijn evenknie qua publiciteit in het wielrennen is Dumoulin, maar die rijdt zoals bekend niet bij die ploeg.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@tendam De ploeg heeft met Chris Huizinga alweer een groot talent binnengehaald. Ook aan de carriere van Sven Kramer komt een keer een eind. Als de ploeg met de wereldkampioen bij de junioren kan werken aan zijn opvolger is er zeker nog toekomst voor de ploeg. In hoeverre de Lotto en Jumbo nog in deze samenwerking wilt doorgaan zal echt niet alleen afhangen van de toekomst van Sven.

achtpuntzes

'@ rahimns:
die Chris Huizinga heeft ook maar voor welgeteld een seizoen getekend. dus om daar nou direct een toekomst voor de ploeg aan te koppelen is natuurlijk onzin.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Hoe moet hij langer tekenen als nu nog niet bekend is of de sponsoren doorgaan of niet. Maar als ze doorgaan dan zouden ze met Chris iemand hebben met wie je verder kan.

Laatst gewijzigd
xistnc

Wat maak je jezelf weer heerlijk belachelijk. Ten koste van zo'n junior ook nog. Moet dat echt?

josemanuelfuente

Heeft het nu eigenlijk een meerwaarde gehad die gezamenlijke Lotto-ploeg?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@xistnc ach ja iemand moet zich blijkbaar belachelijk maken vandaag. Maar verklaar je nader...

@josemanuelfuente Voor de sponsoren denk ik zeker, voor de ploeg waarschijnlijk meer achter de schermen en wat minder voor het publiek.

Laatst gewijzigd
stijnlah

'@rahimns Huizinga is zeker een talent, maar Patrick Roest benaderd Sven nu al een beetje. Tegen 2018 zal die niet veel minder zijn dan Sven.

stijnlah

En de eerste stagair is trouwens al bijna zeker Adriaan Janssen van seg racing als leider van het jongerenklassement in de topcompetitie.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@stijnlah er rijdt in ieder geval genoeg talent rond en zal de voortgang van de ploeg dus echt niet alleen afhankelijk zijn van Sven. En er rijden nog wel meer goede schaatsers rond. Maar dat is de kern van mijn verhaal al heel de dag. Hoe belachelijk ik misschien dan ook klink.

mooiman

Bij het begin van het TLJ-project is veel nadruk gelegd op de synergie etc. het ging daarbij niet om de poppetjes. Welke reden is te bedenken er dan mee te stoppen? In de TdF krijgen we bericht dat sponsoren doorgaan, die uitspraak durf ik wel aan. zou wel mooi zijn als het budget nog wat kan worden opgehoogd.

Loek de Rooij

Je maakt jezelf natuurlijk niet belachelijk door zonder tegenargumenten te vervallen in dyfemisme om anderen te kleineren. Moet dat nou echt?

Spruch

Mooi woord, dyfemisme. Kende ik nog niet. Toepasselijk ook in dit geval.

Charlie33

Zullen we stoppen met vliegen afvangen en ons weer richten op team lotto nl jumbo?
Wie gaat er morgen winnen? Ik ga voor Gesink. Hij verdient deze trui.

achtpuntzes

ik hoor de naam Gesink wel meer vallen voor morgen, maar ik kan geen enkele reden ontdekken waarom hij zou kunnen winnen op het redelijk platte parcours.

Loek de Rooij

Mijn gevoel zegt al een hele tijd Gesink. Het is ook wel een aankomst die hem enigszins moet liggen. Uit een massasprint wint hij natuurlijk niet, maar er zullen renners mee moeten springen als TLJ de koers wil controleren. En dan niet Tankink zoals afgelopen jaar. Ik zie wel kansen van Robert. Lijkt me ook echt gaaf om hem in de Tour met de driekleur te zien rijden.

Jotto-Lumbo

Ik denk Lars Boom, soort van eigen revanche. Ik denk dat TLJ het wel zwaar gaat krijgen met Roompot. Toch een groot collectief en ze zouden wel eens slim kunnen gaat profiteren van TLJ. Daarnaast zijn er ook behoorlijk wat mannen in vorm zoals Ligthart, Vermeltfoort en van der Lijke. Allemaal mannen die Nederlands Kampioen kunnen worden. Ook bij Cannondale met Wippert, van Baarle Langeveld en Slagter.

Wie maakt er volgens jullie de grootste kans buiten TLJ?

Franco Bitossi

Moreno!

kelderfan

Hofland.

Charlie33

Ik juich niet voor vertrokken Jumbo's. T wordt Gesink of Groenewegen.

kelderfan

Fabio Jakobsen wint wederom 't NK Beloften. Hij heeft wel De Vries en Julius van den Berg te danken voor 't voorbereidende werk.
Die De Vries en natuurlijk ook Jacobsen geven hun visitekaartjes af. Dus TLJ met die jongens erbij ziet de toekomst er toch goed uit, denk ik zo maar.
Morgen mag Martijn Tusveld zich nog eens laten zien.

tendam

'@mooiman
Ja, ze gooien er natuurlijk wat marketingpraat tegenaan over synergie etc. Maar in de basis bestaat deze ploeg alleen omdat de voormalige Raboploeg bijna ter ziele was en er een manier is gevonden om het te redden door te fuseren met een schaatsploeg en zo publicitair interessanter te worden. Met name door de aanwezigheid van Sven Kramer. Als die verdwijnt, valt een groot deel van de publiciteit ook weg.

Charlie33

Het is toch een ideale combinatie. Schaatsen in de herfst en winter aandacht en wielrenners in het voorjaar en de zomer. De sponsors hebben heel het jaar door aandacht. Sporten zijn niet met elkaar te vergelijken, maar liggen ook weer niet zover uit elkaar.

1 2 ... 244 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.