Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 270 ... 440 441
roeleur

Gesink wordt wel de man van één dag en de rest van het seizoen trainingskamp...

skylimit

Bij Gesink wordt het zo steeds meer hopen op...nu dus de hoop weer gevestigd op de Vuelta als hij daar al aan mee gaat doen.

Fanny

Zeer jammer dat de goed in vorm zijnde Gesink ernstig is gevallen. Nu alle ballen op Roglic (bolletrui) en Bennett.

Gesink heeft volgens mij een paar dagen geleden via de telegraaf aangegeven dat hij waarschijnlijk niet zou gaan starten in de Vuelta.
Misschien dat hij nu, indien de blessure meevalt, wel gaat starten in de Vuelta.

http://www.telegraaf.nl/telesport/28509358/__Gesink___Normaal_gesproken_geen_Vuelta___.html

ti-raleigh

Hopelijk valt de blessure mee. Ik weet niet of hij past in een eventueel Vueltateam. Anders gewoon concentreren op het naseizoen met Canada en Lomardije.

kelderfan

'@Fanny
Het is zeker heel jammer voor Gesink, die toch nog even liet zien, dat hij er bijhoort. Hopelijk komt hij snel weer terug.
Gelukkig dat Bennett toch laat zien, dat hij een echte ronderenner is geworden. Hij zal met Kruijswijk een goed team vormen in de Vuelta.
Roglic is ook goed bezig. Na zijn malheur in de tijdrit heeft hij zich vandaag weer in de kijker gereden. Ik verwacht nog wel wat van Roglic.
@ti-releigh
Hopelijk gaat Gesink 't redden om in Canada te kunnen rijden.

xistnc

Mooie rit van de twee exoten, maar na Robert ook Jos uit koers.

Chrys

Jammer van Jos, maar niet heel verrassend natuurlijk.

kelderfan

'@xistnc
Het was in mijn ogen ook niet goed om Jos van Emden mee te nemen naar de TdF. Volgend jaar moet Jos of de TdF of Giro met Kruijswijk doen.
Want 2 Grote Rondes als knecht lijkt mij wat te veel van 't goede. Verdiende rust lijkt mij niet verkeerd voor Jos van Emden.
Die exoten zijn zeker de smaakmakers geworden van TLJ. Bennett nu al in de top-tien; terwijl hij nog getwijfeld heeft om voor ritzeges te gaan.
Ook Roglic komt er weer aan.

Jotto-Lumbo

Heeft iemand enig idee hoelang het herstel van een gunstig gebroken ruggenwervel duurt?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

er staat 9 tot 12 weken voor volgens mij ... misschien dat een topsporter sneller hersteld, maar ik vrees dat het einde seizoen is voor Robert

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Adriaan Janssen van SEG wint een stagecontract bij TLJ

Chrys

“Mijn instinct was om te zorgen dat ik in de vlucht van de dag zat”, verklaarde Bennett. “Maar ik had vertrouwen in de tactiek van Nico Verhoeven en Jan Boven om bij de klassementsrenners te blijven. Dat werkte uiteindelijk perfect. Ik ga nu vol voor het klassement. Ik zat er eerst eigenlijk een beetje tussenin. Ik wilde ook voor ritten gaan. Ik wist niet of ik echt voor het algemeen klassement kon gaan. Maar nu weet ik dat ik het kan en ga ik er alles aan doen, 'all the way' naar Parijs.”

skylimit

Stiekum toch een klassement van Bennet? Vraag is gaat hij dit alleen volhouden de komende 2 weken, met alleen steun van Roglic gaat hij het niet redden of hij moet alleen zo sterk zijn. Van Emden ook weg, dus voor de sprinttrein wordt het ook lastiger.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@skylimit in de Vuelta deed hij het ook alleen... ja nu je in deze positie staat moet hij het gewoon proberen. Misschien dat Landa nog voor hem wegvalt in de loop van deze tour en achter hem heeft hij toch ook al een gaatje... ben benieuwd hoe ver hij komt.

Laatst gewijzigd
ghostwriter

Ik zou graag zien dat Kruijswijk en Bennett volgend seizoen co-kopmannen in de Giro en Vuelta zijn. Wie er na twee weken dan het beste voor staat wordt de kopman en de andere wordt zijn knecht. Met daarbij ook Clement, Bouwman en Tolhoek als klimknechten zou LottoNL in die twee rondes dan een grote rol van betekenis kunnen spelen.

Laatst gewijzigd
skylimit

'@rahimns Ik had er al enigszins rekening mee gehouden dat Bennet meer voor het klassement zou rijden. Top 10 zou mogelijk moeten zijn als hij niets tegenkomt. Als ik hem was zou ik proberen toch een keer stiekum in een vlucht mee te sluipen, weet nooit wat dat oplevert.

xistnc

'@Rahimns
Ga je dit topic nu teruglezen, qua Bennett en klassement? ;)

robertowilco

Toch verschrikkelijk voor Gesink, al zijn trainingsuren inclusief zijn hoogtestage eigenlijk door één zo'n stomme val van een renner voor hem voor niks geweest. Hij moet weer terugkomen vanuit een nulstand zeg maar, dat zal psychisch en fysiek niet makkelijk zijn voor hem, maar hij gaat dat weer doen. We zien hem volgend jaar weer terug, misschien wel weer in de TDU.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@xistnc waarom ... het oorspronkelijke plan was om met Roglic een klassement te proberen te rijden en met Bennett en Gesink voor dagzeges te gaan. Door de omstandigheden hebben ze dit blijkbaar omgegooid naar de pech en fysieke problemen met Roglic. Dat soort dingen gebeuren in de koers. En ook dan is het toch afwachten hoe Bennett er fysiek voor staat. Die zou nu zelfs nog misschien verbeteren met zijn late hoogtestage.

Fanny

'@ Rahimns
Naast Adriaan Jansen die ook een goede ITT kan rijden dingen Hartthijs de Vries en Julius van den Berg (ITT kampioenNK) denk ik naar een stagecontract bij TLJ.
Ben ook benieuwd welk WT team sprinter Fabio Jacobsen gaat aantrekken.
Alle jonge renners komen trouwens van SEG Racing waarvan ik er enkele redelijk ken en heb zien rijden.

kelderfan

'@rahimns
Het is mooi, dat Janssen een stage-plek heeft gewonnen; hopelijk kan hij 't waarmaken.
Wat betreft de TdF vind ik 't een goede zaak, dat Bennett en teamleiding voor 't klassement gaan. Een beetje laat dat wel.
Hopelijk krijgt hij nu wel de steun van Roglic en Martens; want de Vuelta is de TdF niet.
Het is erg jammer dat Gesink die bij een val bergop er zo ongelukkig van afkomt. Het lijkt mij ook einde oefening seizoen 2017 voor Gesink.
Je hoeft @xistnc advies wat betreft 't teruglezen niet te volgen hoor.

kelderfan

'@Fanny
Hoe denk jij dan over Jan Maas, die na ernstige kwetsuur nu als nr. 10 eindigt in Emmen. En ja, die Hartthijs de Vries lijkt mij ook hele goede kandidaat voor een stageplek bij TLJ.

horsm

Oef. Einde seizoen zou echt tragisch zijn voor Gesink.

kelderfan

'@Fanny
Jan-willem Van Schip mag ook langskomen bij TLJ. Dat wordt nog een drukke talenten-dag.

tdola

Even Vuelta vooruit kijken, toch rustdag tour.

Selectie: kruijswijk, Bennett ( ook nu voor klassement gaat in tour?), Clement, Lindeman, lobato lijken zekerheidjes.
Opties voor 4 plekken : boom, Bouwman, de tier, Olivier, Wijnants, tolhoek. Evt battaglin.

Gesink dus niet, was al niet plan blijkbaar, en Vuelta komt nu snel, hopen Canada nog mogelijk. Daarna Lombardije en Turkije of China om nog wat van zijn seizoen te maken. Als ie dus vlot hersteld, hope so.

1 2 ... 270 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.