Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 287 ... 440 441
kelderfan

Ik dacht, dat Bauke de Feyenoord-fan was, maar wat heeft quickstep met Ajax van doen. Volgens mij is de grootste fan van Ajax ene Dylan Groenewegen.
Hopelijk kan die op de slotdag de Ajax-fans doen juichen.;)

sooike

'@8.6
Je kent me slecht. Hoewel de strijd om het geel mij vandaag enorm tegenviel was de overwinning van Roglic er eentje om in te lijsten. Helemaal op eigen kracht en volgens zijn eigen tactiek. Op de vraag hoe de ploegleiding van TLJ van een schansspringer een etappewinnaar in de Tour heeft gemaakt, moesten Verhoeven en Zeeman het antwoord schuldig blijven. Terecht, want Roglic heeft het allemaal alleen gedaan ! Chapeau dus!

ghostwriter

Hahaha Sooike's backhanded compliment waar ik het een paar berichten hierboven al over had is weer binnen. Mijn god Sooike, wat laat je jezelf toch elke keer kennen. Zielig!

Laatst gewijzigd
Klootje Kriekeljon

Rahimns, daarom.. ik ken die vreugde. Zoeter dan wat dan ook.

Nu Groenewegen nog eentje. Zal niet vanzelfsprekend zijn, maar hij heeft een prima incentive om morgen de rit door te komen.

xistnc

'@ghostwriter
Lol, ja, iets in deze trant had ik al wel verwacht. In andere topics leek het mee te vallen, maar hij stelt ons niet teleur.

Poeksel

Bij de eerste 137 vandaag maar één renner van TLJ. De ploegleiding heeft weer gefaald zoals gewoonlijk!

(op verzoek van Wielerfan1987)

mooiman

Wat een prachtige en voor mij onverwachte overwinning. Als supporter van TLJ heb je het niet altijd even gemakkelijk, zeker niet op dit TLJ forum😳 En dan uit het niets zo'n geweldige prestatie. Prachtig

ajvs

Prachtige overwinning van Roglic! 6x vallen deze Tour maar alsnog zo kunnen uithalen is ook wel bewonderenswaardig. Ik schat de kansen van Roglic in de TT ook vrij hoog in, voor mij de favoriet in ieder geval. En TLJ heeft ook in Parijs nog een vrij grote kans met Groenewegen. Zou wel eens een memorabele 3e week kunnen worden voor TLJ.

jvh93

'@sooike whahahahahahahahaa raap me op met je eigen tactiek. Merijn Zeeman gaf aan dat Roglic gisteren een rustdag had moeten hebben, maar uiteindelijk toch nog even moest werken om te proberen Groenewegen terug te krijgen. Ze waren dus al aan het voorbereiden op vandaag en/of morgen. Ga jij Frits maar even een hand schudden i.p.v. hier op dit forum zulke reacties te plaatsen, zal hij vast op prijs stellen ;)

jp.vanoosterhout

voor mij toch niet onverwacht,ik heb voor de tour al gezegd roglic gaat 2 etappe's winnen..nou er komt nog een tijdrit..alleen jammer van die val de 1ste tijdrit en toen mollema won was hij ook al 4de...ik heb ook bijna in alle spellen roglic opgesteld,als hij in de 1ste tijdrit niet gevallen was,had ik toch wat mooie prijsjes kunnen halen,ik ben nu goed stijgende met hagen en roglic.. dus komt toch nog in de prijzen na een slecht begin !als roglic de tijdrit wint en hagen en groenewegen nog 2x top 3 rijdt word het leuk !

kelderfan

'@Poeksel
Op verzoek van @Wielerfan1987 alle lottoballen zijn binnen op 33:41; gelukkig wel binnen de tijdslimiet;)
Wat is er met Paul Martens aan de hand; die zou toch beter kunnen.

Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan en waarom zou Martens dat moeten dan... die gaat nu toch geen energie verspillen in deze etappes. Die zal nog aan de bak moeten voor Groenewegen. Zoveel renners heeft die niet meer om zich heen.

Rick Uiterloo

Wat een geweldige Tour voor TLJ, fantastisch gereden Roglic. In een klap alle monden van alle negatieve mensen gesnoerd. Ten slotte is Parijs nog heel ver om TLJ nou al te beoordelen.

Pietertje2

Complimenten van sooike zijn als een boertje waar een beetje gal mee naar boven komt.

Wielrennertje

'@sooike Wat een sad story, Roglic die ALLES zelf moet doen. Terwijl alle renners van TLJ aan de borden pasta zaten en gemasseerd werden, moest Roglic zijn eigen fiets schoonmaken en moest hij zelf eten koken. Had spierpijn of zware benen? Zelfmassage. Afgezonderd zat hij in het hotel. In zijn eigen autotje naar de start. Hierdoor heeft TLJ weinig invloed op hem gehad en kon hij winnen. Terwijl de andere renners van TLJ nog lang en gelukkig slecht bleven.
Ik snap het helemaal.. Echt..

Fanny

Wat een fantastische mooie overwinning van onze skispringer/vlieger en wegrenner Roglic in deze enorm zware etappe met allemaal Alpenreuzen !!!

Als ik 1 renner van TLJ het meeste gunde als TLJ fan, na al zijn valpartijen tijdens deze TdF, was hij het wel.
Hopelijk kan TLJ zo snel mogelijk wederom zijn contract verlengen en nu t/m 2020 want wat een klasbak is hij dit jaar.

http://www.adria-mobil-cycling.com/media/images/hero/598/1803801822206484833085068983n.jpg

Op naar, hopelijk nog mooie en spannende laatste dagen, in deze TdF.
Daar kan nog maar zo een etappeoverwinning bijkomen voor TLJ.
Dit zal het team TLJ veel moraal geven.
Groenewegen krijgt na het uitvallen van Kittel en andere topsprinters nog een uitlezen kans voor een etappeoverwinning.
Roglic zal denk ik morgen rustig aandoen en dus niet voor de bollentrui gaan om dan zaterdag proberen de TT te winnen.

Koosr1946

Een kinderhand is gauw gevuld of een zwaluw maakt nog geen zomer
Vast wel, nog een etappe, misschien wel 4.

Koosr1946

waren dit anderen dan degene die Mollema versloeg of een andere winnaar

xistnc

'@Koosr1946
Je hebt nu duidelijk minder tekst dan eerder deze week. Toen wist je het allemaal toch zo goed?

kelderfan

'@rahimns
Het was op verzoek van @Wielerfan1987 en dat mag je niet afslaan. Martens moet nu zeker bij Groenewegen blijven; alleen al voor de laatste rit.
@Fanny
Ik kan je mooie bijdrage alleen maar beamen. Het lijkt mij, dat Roglic en Bennett een contractverlenging nodig hebben tot en met 2020.
Ik zou dat toejuichen. Die skispringer heeft ook @rahimns weer moed gegeven.

robertowilco

Na de dag van gisteren was het best wel moeilijk op positief te blijven, en of er nog iets te halen valt deze Tour. Dit is zo onverwacht, je ziet het op tv maar denkt dat het niet gaat gebeuren en toch gebeurt het. Deze jongen kan zijn grenzen nog niet, Merijn Zeeman heeft veel met hem gewerkt n was duidelijk geëmotioneerd en moest zich inhouden, heb dat altijd aan hem gewaardeerd, dat enthousiasme. Blijft over dat dit geen team prestatie is, Roglic heeft dit allemaal alleen gedaan vanaf het begin van de etappe was hij erbij en altijd als enige TLJ renner. Hij moest ook zelf zijn drinken halen. Hij is een grote favoriet voor de tijdrit, ik denk toch dat Tony Martin zij belangrijkste tegenstander is, maar die start voor hem dus weet hij wat hij moet rijden.

Roelien

Er wordt zoveel commentaar gegeven door iedereen. Vanaf de bank is het allemaal makkelijk praten. Na deze overwinning en behoorlijk wat top 10 plekken laten ze toch zien dat ze het kunnen! Het zit niet altijd mee (geen excuus), maar ik ben blij dat dit gebeurd is, zodat hopelijk de kritiek wat minder is!

Pietertje2

'@Roelien

Het probleem is dat figuren als sooike zo dement zijn dat die vrijdag gewoon weer komen bashen.

achtpuntzes

'@ sooike:

@8.6
Je kent me slecht

nee, ik ken je goed hoor. een zuinige reactie en de rest van de Tour horen we je niet meer omdat je vaste riedeltje nu niet meer op gaat en daarom zit je nu te balen als een stekker.

tot de Vuelta maar weer. :p

ti-raleigh

Vanavond een fles champagne wegwerken en dan morgen met z'n allen in de bus, lekker nagenieten. Morgenavond een donderspeech om de boel weer op scherp te zetten, want vrijdag moeten ze meezitten in de vlucht van de dag. En zaterdag zijn er grote kansen voor Primoz en zondag reële kansen voor Dylan.

1 2 ... 287 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.