Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 286 ... 440 441
sooike

'@xistnc
Maak niet de fout Giant te vergelijken met TLJ. Niet alleen qua budget zijn ze onvergelijkbaar, ook zeker wat betreft teamgeest, kwaliteit van de ploegleiding, koerstactiek, kwaliteit van de renners en in het oog springende prestaties. Absoluut qua budget geen topploeg, maar ze winnen wel de Giro en nu al drie etappes en de bollentrui. Het zou jou en ook enkele andere "geel-zwarten" sieren ook eens deze ploeg te overspoelen met complimenten en bewondering, in plaats van eindeloos te klazineren over TLJ en de domme pech die hen al jaren overkomt. Als je nu de resultaten ziet van dit team kun je als wielerliefhebber daar toch alleen maar diep respect en bewondering voor hebben? Behalve als je alleen maar TLJ aanhangt en iedereen die kritiek durft te hebben over deze ploeg, die immers een fantastische Tour rijdt, in de hoek van de zeikerds en de negatievelingen zet. TV's aan ! De koers is begonnen! Geniet er van !

kelderfan

'@ghostwriter
TLJ heeft een prima sprinter voor 't vlakke; echter Sunweb laat zien, dat je een sprinttrein {zie Kittel} vakkundig de vernieling in kan rijden.
Je kunt beter Groenewegen helpen met 2 sterke mannen, die hem in de laatste km kunnen afzetten {Roosen en Lars Boom?}; Je kan dan Roglic als rittenkaper meenemen en Gesink en Bennett voor 't klassement met 2 man in de ondersteuning type Clement.

ghostwriter

'@sooike
Met een hoger budget kan een ploeg wielrenners met meer kwaliteit aantrekken en met wielrenners met meer kwaliteit kan een ploeg de koers in handen nemen in plaats van te volgen. Dat de Sunweb ploeg een betere teamgeest of ploegleiding heeft vind ik een aanname die op geen feiten is gebaseerd. De teamgeest van de LottoNL ploeg lijkt (van buitenaf) erg goed en de ploegleiding van Sunweb lijkt alleen beter omdat ze door het hogere budget van de ploeg betere wielrenners hebben en dus meer presteren. De twee ploegen zijn gewoon niet te vergelijken omdat Sunweb meer dan het dubbele budget van LottoNL heeft.

@kelderfan
In welke vlakke etappe heeft Sunweb dat dan laten zien? Met maar twee knechten zal Groenewegen zeker geen reële kans maken op het winnen van een sprintetappe. Boom en Roosen zullen alleen niet sterk genoeg zijn om Groenewegen (bijna) elke sprintetappe op een goede positie af te zetten. LottoNL heeft niet de kwaliteit om in één ronde zich zowel op het sprinten als het algemeen klassement te richten. Ze kunnen Bennett beter co-kopman van Kruijswijk maken in de Giro en Vuelta en in die rondes zich geheel op het algemeen klassement te richten. In de Tour kunnen ze zich richten op het sprinten en drie rittenkapers meenemen voor de heuvel- en bergetappes.

Laatst gewijzigd
xistnc

'@sooike
De beleving van de prestaties van Giant is kennelijk niet dusdanig, dat er behoefte bestaat om het daarvoor beschikbare topic te vullen met complimenten en bewondering. Die vergelijking durf ik graag te maken. Misschien kun je het voortouw nemen?

Dit sluit overigens helemaal aan bij wat ik tegenkom bij de koers. Voornamelijk successupporters, die een (hopelijk tijdelijk) uitstapje maken van hun voetbalclub naar het wielrennen om zich te profileren als 'Du-mou-lin... Hoo-li-gan' en het leuk vinden om willekeurige tegenstanders uit te kafferen. Dit sluit volledig aan bij wat hier op WF helaas gebruikelijk is.

In inhoudelijke discussies hoor ik vaak dat er respect voor Giant is, maar bijna altijd gevolgd door de toevoeging 'maar verder heb ik er helemaal niks mee'. Daar lijkt me nog een hoop te winnen voor de ploeg en haar fans.

kelderfan

'@ghostwriter
In de vlakke etappes hebben de treintjes elkaar om zeep gebracht toch en in de overige mogelijke sprintetappes was Sunweb aan 't feesten.
Als je Boom en Roosen zoveel mogelijk hun krachten mogen sparen, dan zijn die jongens echt wel instaat om Groenewegen in de laatste km af te zetten.
@rahimns
Is Hartthijs De Vries nog steeds in beeld bij TLJ zie art. over hem bij SEG Racing.

ghostwriter

'@kelderfan
De treintjes hebben elkaar om zeep gebracht maar dat betekent niet dat een sprinter zonder een treintje net zo goed had kunnen presteren. Wat de prestaties van Sunweb in etappes die niet vlak waren hier mee te maken heeft begrijp ik totaal niet. Hoe stel je voor dat Boom en Roosen hun krachten besparen tijdens de Tour? Je vergeet geloof ik dat het treintje er ook de gehele etappe voor moet zorgen dat de sprinter uit de wind blijft en op een goede positie rijdt. Sowieso is Groenewegen geen Sagan die met geringe ondersteuning alsnog met de beste sprinters ter wereld mee kan strijden.

Laatst gewijzigd
mus van de maasstad

'@sooike

Povere dag weer voor TLJ

S. Morgenstern

Als je Boom en Roosen zoveel mogelijk hun krachten mogen sparen

Ja, en om dat voor elkaar te krijgen nemen ze dus nog twee van dat soort renners mee.

De treintjes hebben elkaar om zeep gebracht maar dat betekent niet dat een sprinter zonder een treintje net zo goed had kunnen presteren.

Exact.

Laatst gewijzigd
jvh93

'@sooike ze zijn echt het lachertje van de tour hè. Roglic is geïnspireerd geraakt door je negatieve gekakel💪

jealgu

Jammer voor je Sooike.

Diever

Mooie overwinning. En met Kittel weg kan Groenewegen de Champs elyses winnen en Roglic in deze vorm de tijdrit.

En ik pak even de popcorn om deze discussie nu te volgen

mus van de maasstad

Jaaaaaaaaaa

Wat een mooie dag van deze waardeloze ploeg met die stumperds als ploegleiders. Hebben ze vandaag de ECHTE ploegen toch mooi achter zich gelaten. Wel jamner dat het allemaal zo pover is.

ghostwriter

Hopelijk kan LottoNL het contract van Roglic tot en met 2020 verlengen want hij heeft mij er nu wel van overtuigd dat hij ook in het hooggebergte zijn mannetje kan staan. Ik hoop dat hij volgend jaar in dienst van Kruijswijk en Bennett de Giro en Vuelta rijdt om extra kilometers te maken in het hooggebergte. Ze kunnen bij zijn (mogelijke) contractsverlenging dan afspreken dat hij het jaar daarop als kopman een grote ronde mag rijden.

Jotto-Lumbo

Prachtig, gefeliciteerd mede supporters!

Rahim Vlasblom
admin

Wow .... ik ben hier zo gelukkig mee.... zat na gisteren echt heel stevig te balen, maar dit maakt zoveel goed. Damn ze hebben na zoveel pech eindelijk die overwinning en hoe....

Wielerfan1987

Kom er maar in bashers!

Retro Lex

Felicitaties aan Primoz, het team en de fans

kelderfan

'@rahimns
Gefeliciteerd met deze prachtige zege van de exoot Primoz Roglic. Hij deed even een mollemaatje. TdF toch nog geslaagd en wat Zeeman liet vallen.
Daar zijun geen woorden voor. Na die rotdag van gisteren heeft TLJ zich toch weer opgericht.
@Jotto-Lumbo
Jij ook gefeliciteerd.

achtpuntzes

prachtige en zwaar verdiende ritzege voor TLJ.
die is binnen en er komen nog een paar kansen ook nog.

sooike zien we niet meer deze Tour denk ik. :p

giantje

Gefeliciteerd Lotto Ju,mbo met de zege van Promz Roglic . vandaag dit niet verwacht grandioos .

ghostwriter

Gisteren zei ik dat als LottoNL geen etappe zou winnen deze Tour voor ze was mislukt en nu ze er één hebben gewonnen is de ronde geslaagd. Roglic heeft laten zien geweldig in vorm te zijn en hij is voor mij ook direct één van de favorieten voor de tijdrit. Daarnaast is Kittel uitgevallen en is Groenewegen daardoor één van de favorieten voor de afsluitende sprintetappe. Het zou duz zomaar kunnen dat aan het einde van de rit LottoNL drie etappes heeft gewonnen. In dat geval zou LottoNL bij de meest succesvolle ploegen van deze Tour horen. Als iemand gisteren had geschreven dat dit een mogelijkheid was zou zelfs de grootste LottoNL fan hier hem voor gek hebben verklaard.

Ik kan niet wachten op de gebruikelijke 'backhanded compliment' die Sooike altijd aan LottoNL geeft wanneer ze iets hebben gewonnen.

Laatst gewijzigd
Klootje Kriekeljon

Ja gefeliciteerd Rahim. Je hebt het zwaar als TLJ-er én Feyenoorder.

Wielrennertje

Wat een knappe overwinning! Niet de minste die hij daar versloeg he en dat op de Galibier. Die kan nog zoveel bereiken.

Rahim Vlasblom
admin

'@klootje kriekeljon daarom zijn de overwinningen van Feyenoord en TLJ juist zoveel mooier als die van Ajax of Quickstep ;)

Laatst gewijzigd
xistnc

En dat nota bene op de verjaardag van Feyenoord, als ik het goed begrijp op Instagram. Wat wil je nog meer!

1 2 ... 286 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.