Ja volgens mij zeiden ze dat van de week bij ES dat er plannen waren om met Kruijswijk naar de Tour te gaan volgend jaar. Maar dan ben ik benieuwd hoe de ploeg eruit komt te zien, want dan betwijfel ik dat Gesink een vrije rol krijgt (Dit jaar was er niet echt een uitgesproken kopman omdat ze voor ritzeges gingen). En het is dan natuurlijk ook nog maar de vraag of Groenewegen naar de Tour gaat. Zo niet, dan kan je best een aardige sprintteam naar de Giro sturen (Met wellicht 2 jonkies in een vrije rol in de bergen).
sooike, je denk-en gevoelwijze tov TLJ is me al lang duidelijk en niet altijd verkeerd!
Maar rahimns en ik zijn behoorlijk verschillend hoe we in het (club of ploeg)wielrennen staan en ervaren. Moet kunnen en als je het soms eens met elkaar echt eens bent op hoofdlijnen is naar weinig klefs aan.
Een hoop optimisme m.b.t. Groenewegen voor de etappes van vrijdag en zondag door het wegvallen van enkele (top) sprinters.
Klein beetje triest dat je op deze manier hoopt dat Groenewegen een etappe kan pakken. Maar ja, that's life, de een zijn brood, de ander zijn d...
Hij zal vandaag dan wel eerst moeten overleven natuurlijk. Van mij mag hij de etappe in Parijs winnen, het is hem gegund, maar zo evident is dat nog niet eventjes. Weet niet hoe hij dat dokkeren tegen een hoge snelheid op de steentjes verteerd.
Wat ben ik blij dat ik hier op dit forum terecht ben gekomen.
Wat hou ik nu een tijd over, de winnaars voor 3 etappes zijn al bekend.
2 x Primož Roglič en 1 x Groenewegen
Naar een wielerwedstrijd kijken is spannend omdat je niet weet wie er wint.
Maar op deze site zitten de mensen die slapen in een geel/zwarte pyama en onder een geel/zwarte dekbed.
Allemaal mensen die een orgasme krijgen als ze zo'n shirt zien, helaas komt niet zo vaak voor.
Ik laat jullie allemaal in die waan en ga weer genieten van Sunweb, Trek, Cannondale, Lotto-Soudal en Quick Step.
Het ga jullie allemaal goed in het beleven van jullie sprookje.
LTJ rijdt gewoon een goede tour zo. Het blijft een wat 'bleu' team dat hier en daar gewoon moeite heeft met schakelen en zichzelf altijd in de positie van het verdedigen (tov pers etc) brengt maar veel beter dan dit hadden ze het niet kunnen doen.
Sprints > dichtbij + een echte kans nog, check
Klassement > Met Bennett nog meegedaan ook, check
Kapers > Eerst Gesink en daarna Roglic op de afspraak + rit, check
Welk type drillworm gaten in het brein van Koos heeft gevreten is dan ook een hamvraag in deze.
Ik ben totaal geen fan van LTJ maar feiten zijn feiten, prima gedaan. Roglic moet wel naar Astana btw.
'@koos wat ben je toch aan het klagen en mopperen man.. als je het allemaal niet wilt lezen of horen dan kom je hier toch niet. Ik ben ook niet zo van het fantaseren, Ik zie wel wie er wint de komende dagen maar op deze site gebeurt dat toch elke dag dat er gesproken wordt wie de kanshebbers zijn maar blijkbaar vindt je dat niet erg zolang het maar geen renners van TLJ zijn. Waar komt die haat vandaan, ook al regelmatig gevraagd aan Sooike. Kom op man het is maar sport hoor.
Ik snap de haat wel ergens >>> namelijk het feit dat er evenveel blind fan zijn en het tof is om daar tegenaan te trappen en die lui te sarren.
Net zoals van Avermaet zijn fans passen die van LTJ ook goed bij de uitstraling van het team > bleu, regelmatig verongelijkt en immer supergenuanceerd in de verdediging inc zoektochtjes naar positieve puntjes en vergelijkingen met andere teams om kracht bij te kunnen zetten. Kanonnenvoer voor de stoere flapuit die wel even zegt hoe het is en wat er aan mankeert.
Hee Koos gisteren zei je nog dat je hier niet meer wou komen.
Welkom terug!
Blijkbaar ken je het hier niet zo goed. Als je zegt dat dit een Fansite is voor TLJ. Dan zit je er flink naast. Ga voor de grap even naar een artikel over TLJ en je ziet voor al geklaag.
Je weet dat je hier in het TLJ Topic zit?
Kritiek is prima. Maar onderbouw je reactie's! Je komt nu alleen maar met onzin.
'@Rahimns
Ik denk dat Sooike ooit een keer als renner of als ploegleider cq mecaniciën is weggestuurd bij TLJ en dat Koo SR 1946 zijn vader is. Haha.
Het zijn beide, denk ik, o.a. zogenaamde Sunweb fans en daarnaast een stel negatievelingen die de TLJ ploeg alleen maar willen afzeiken en afkraken en hopen dat mensen op hun reacties reageren.
Ik zou willen zeggen, probeer er verder geen aandacht aan besteden en vooral niet meer op te reageren cq een discussie mee aan te gaan.
Beide kunnen hier nmm gemist worden.
Maar gaat Campina echt dokken om een beetje zondelinge Sloveen te kunnen houden ? Mensen die denken dat 'deze ex-schansspringer 'de harten van wielerminnend Nederland gaat veroveren' hebben mijns inziens een kingsize - gaatje in de knar zitten. Campina zou nog eerder Sven Kramer klaarstomen als wielrenner om eens Parijs te halen, ook al is het als van Hummel vers 2, veel commercieler.
'@RV
Wat bedoel je daarmee "een beetje zonderlinge Sloveen"? Jij bent zeker voor de bus renners zoals van Hummel. Ja daar hangt ook een camera; alleen het terugwapperen van TLJ renners wordt meestal niet in beeld gebracht. Hopelijk komt de bus op tijd binnen, want anders krijgt Groenewegen geen kans om er nog wat leuks van te maken.
Ik denk, dat TLJ deze Roglic heel dankbaar mag zijn; want er is net een sponsor binnengehaald en nu kan TLJ zeggen de TdF is geslaagd.
'@RV Beter Tankink, Gesink, Kruijswijk, Campenaerts behouden dan ? Een zonderling maakt wel het verschil of TLJ een beetje mee doet in de World Tour.
Roglic, Bennet en een beetje Groenewegen zijn de speerpunten, daaromheen moet een team gebouwd worden.
Internationale uitstraling voor Campina, Jumbo etc. telt ook mee natuurlijk.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.