Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 290 ... 440 441
Daboytommy

'@RV, Maar gaat het Campina om wielerminnend Nederland? Vanaf September gaat de Vifit Sport productielijn internationaal en daarvoor is Roglic een mooi uithangbord.

arviidd

'@rv: Je hebt gemist dat ze internationaal willen?

Maar ach iemand die zijn mening heeft en verkondigt dat de rest die dat niet vind een steek los heeft. Daar valt waarschijnlijk toch niet mee te praten.

ghostwriter

Ik denk dat naast Gesink, Kruijswijk en Groenewegen het verlengen de de contracten van Roglic en Bennett een prioriteit zal zijn zodra de sponsorcontracten voor de periode na 2018 rond zijn.

S. Morgenstern

Roglic de zonderlinge Sloveen, Rasmussen 2.0, de vrije vogel die buiten het saaie keurslijf van zijn TLJ collega's zijn eigen weg zoekt. Je wil het zo graag zien, maar volgens mij is dat balletje al lang in de goot terecht gekomen.

sooike

'@RV
Je bent warm!
@arvidd
Natuurlijk ademt WF TLJ-sympathie uit, in alle vormen en forumsites. Niks mis mee hoor, maar geeft het dan gewoon toe ! Sunweb komt er bekaaider af en dat is dan weer niet goed te praten.

Magikdatzeggen

'@Sooike
Misschien moet je je dan meer richten op het Sunweb topic bij ditzelfde wielerforum. Sinds september 2016 pas 16 berichten...

Laatst gewijzigd
Klootje Kriekeljon

Magikdatzeggen, pfff gelukkig maar.
Eén topic waar enkel consensus en schouderklopjes getolereerd wordt is meer dan zat. En je moet wel heeeeeeul erg fan zijn om de hele dag over toekomstige versterkingen en selecties te willen praten.

Magikdatzeggen

'@KK
Blinde verafgoding is natuurlijk net zo dom als blinde haat.
Het punt dat ik wilde maken is dat er gezien het aantal reacties op het Sunweb topic blijkbaar minder behoefte is aan het praten over Sunweb en dat het daarom misschien niet vreemd is dat Sunweb er qua aandacht bekaaid af komt.

Klootje Kriekeljon

True. Denk dat dat ook meer de oorzaak op WF is dat TLJ zoveel wisselende reacties op roept. Een beetje de ploeg, maar nog veel meer de leden van beide kampen.

Beiden roepen ergernis en weerstand op. En dat verhevigt elkaar. En zeker als je elkaar inmiddels al jaren kent en eigenlijk ieders repertoire onderling nu wel gehoord hebt.

Zoals RV al zei dus.

Laatst gewijzigd
Klootje Kriekeljon

Je kunt je afvragen wat de zin van een Sunweb-topic is, net zo goed als een TLJ-topic. Alles met nieuwswaardigheid zal nieuwstopics krijgen, daar kun je voldoende discussiëren met elkaar.

Enig verschil is dat Rahim een ambassadeur is, daarom soms extra informatie heeft en daarom een TLJ-topic wel te billijken valt.

jvh93

Ik snap niet waarom er mensen zijn die denken dat het behouden van roglic geen prioriteit zal hebben. Dit is nu al een wereldtopper als je kijkt naar de overwinningen die hij bij elkaar gefietst heeft en de potentie die hij heeft. In de tijden van rabobank was Menchov toch ook de kopman? ik zie het probleem niet

Romāns Vainšteins

De honorering kan een tamelijk groot probleem worden wanneer QS, Astana, Katuscha etc gewoon lachend het dubbele bieden. Dan gaan ze de meerwaarde van Roglic op zowel sportief vlak als qua uitstraling echt wel opnieuw langs de meetlat leggen.

Kijk, mijn type is ie helemaal hoor de Roglic. Met zijn schuchtere kwajongensblik, veel te gouden ketting, gebrekkige spontaniteit etc. De vraag is of alle Hendrik-Bart's die bovenop de Jumbo-geldstroom en Campina's jongste injectie dat ook vinden. Ik denk van niet, als dat tenminste mag van jullie.

Laatst gewijzigd
ghostwriter

Het is toch wel duidelijk dat sooike helemaal geen fan van Sunweb is maar gewoon anti-LottoNL is?

jp.vanoosterhout

Ik heb de laatste dagen op de negatieve reacties over lotto jumbo gereageerd omdat ze het in mijn ogen helemaal niet slecht doen maar hier had toch wel 1 lotto jumbo renner bij moeten zitten !!!

ghostwriter

'@jp.vanoosterhout
Wie van LottoNL dan? Volgens mij had Roglic een kansje gemaakt om deze etappe te winnen en die kan zich beter sparen voor de komende tijdrit aangezien hij (zeker na zijn inspanning van gisteren) een veel grotere kans maakt om die te winnen.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@ghostwriter
Wat denk je van Paul Martens, die mag zich toch ook wel eens tonen of wachten op morgen. Die was toch meegenomen voor de ondersteuning van Gesink, Bennett en Roglic. Roglic had zelf al aangekondigd, dat hij vandaag wilde herstellen van de zware inspanning.

jp.vanoosterhout

roglic had vandaag ook kunnen proberen er zijn wel meer renners in de kopgroep die gisteren ook vol zijn gegaan !al kan je niet in zijn benen kijken natuurlijk.

ghostwriter

'@kelderfan
Wat heeft Martens te zoeken in een etappe in het hooggebergte? Die kan zich beter sparen om belangrijk te kunnen zijn in de sprinttrein van Groenewegen.

@jp.vanoosterhout
Roglic had het kunnen proberen maar dat was onverstandig geweest. Hij heeft namelijk een veel grotere kans om de tijdrit te winnen.

jp.vanoosterhout

dus je kan niet vandaag meezitten en zaterdag tijdrit goed rijden ?,in een groep van 50 man verspeel je niet veel energie !

wouter

Als Roglic mee springt zal Sunweb hem terughalen in verdediging van de bollen. Behalve als Barguil ook mee springt, maar die staat top 10 en dat zullen Trek, UAE en Orica niet oké vinden. Hoe dan ook, met die 2 krijgen ze niet genoeg ruimte om voor de etappe te gaan. Verder heeft TLJ na uitvallen van Gesink en Bennett niemand die wel kan winnen vandaag.

Dus prima tactiek naar mijn idee om niet mee te zitten. Morgen wordt spannend genoeg om Dylan in stelling te brengen (of al anticiperen op Sunweb die op de klim van 3 doortrekken om de sprinters te lossen en dus Roosen en Martens in de ontsnapping proberen te krijgen). Relatieve rust is op dat vlak prima, evenals voor de tijdrit een dag later voor Roglic.

Laatst gewijzigd
ghostwriter

'@jp.vanoosterhout
Maar als Roglic om de etappe overwinning zou mee willen strijden zal hij wel degelijk veel energie verspillen. Na de etappe van gisteren zal dat een grote aanslag op zijn lichaam zijn. Hij heeft een veel grotere kans om de tijdrit te winnen en het is dus verstandig dat hij zich daarvoor zo veel mogelijk spaart.

arviidd

'@rv: "hebben mijns inziens een kingsize – gaatje in de knar zitten"

Jij bent de enigste die zulke dingen zegt en dan uitgerekend jij vraagt of je iets mag vinden.

Mensen reageren gewoon normaal op je reactie en laten weten dat ze het niet met je eens zijn. Dat mag. Jij bent de gene die vind dat je een steekje los hebt zitten als je het niet met jou mening eens bent. Haha.

Wheely

Alle ballen op Groenewegen natuurlijk, zou zonde zijn als ze die niet over de laatste bergen kunnen loodsen.

Chrys

'@sephiroth
Ik denk juist dat Froome gewoon de tijdrit wint. Zit trouwens nog een leuk klimmetje in ook.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

https://twitter.com/LottoJumbo_road/status/888054700704247808

Hier zijn er 2.... Paul Martens en Koen Bouwman verlengen bij TLJ

1 2 ... 290 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.