'@KK
Blinde verafgoding is natuurlijk net zo dom als blinde haat.
Het punt dat ik wilde maken is dat er gezien het aantal reacties op het Sunweb topic blijkbaar minder behoefte is aan het praten over Sunweb en dat het daarom misschien niet vreemd is dat Sunweb er qua aandacht bekaaid af komt.
True. Denk dat dat ook meer de oorzaak op WF is dat TLJ zoveel wisselende reacties op roept. Een beetje de ploeg, maar nog veel meer de leden van beide kampen.
Beiden roepen ergernis en weerstand op. En dat verhevigt elkaar. En zeker als je elkaar inmiddels al jaren kent en eigenlijk ieders repertoire onderling nu wel gehoord hebt.
Zoals RV al zei dus.
Je kunt je afvragen wat de zin van een Sunweb-topic is, net zo goed als een TLJ-topic. Alles met nieuwswaardigheid zal nieuwstopics krijgen, daar kun je voldoende discussiëren met elkaar.
Enig verschil is dat Rahim een ambassadeur is, daarom soms extra informatie heeft en daarom een TLJ-topic wel te billijken valt.
Ik snap niet waarom er mensen zijn die denken dat het behouden van roglic geen prioriteit zal hebben. Dit is nu al een wereldtopper als je kijkt naar de overwinningen die hij bij elkaar gefietst heeft en de potentie die hij heeft. In de tijden van rabobank was Menchov toch ook de kopman? ik zie het probleem niet
De honorering kan een tamelijk groot probleem worden wanneer QS, Astana, Katuscha etc gewoon lachend het dubbele bieden. Dan gaan ze de meerwaarde van Roglic op zowel sportief vlak als qua uitstraling echt wel opnieuw langs de meetlat leggen.
Kijk, mijn type is ie helemaal hoor de Roglic. Met zijn schuchtere kwajongensblik, veel te gouden ketting, gebrekkige spontaniteit etc. De vraag is of alle Hendrik-Bart's die bovenop de Jumbo-geldstroom en Campina's jongste injectie dat ook vinden. Ik denk van niet, als dat tenminste mag van jullie.
'@kelderfan
Wat heeft Martens te zoeken in een etappe in het hooggebergte? Die kan zich beter sparen om belangrijk te kunnen zijn in de sprinttrein van Groenewegen.
@jp.vanoosterhout
Roglic had het kunnen proberen maar dat was onverstandig geweest. Hij heeft namelijk een veel grotere kans om de tijdrit te winnen.
Als Roglic mee springt zal Sunweb hem terughalen in verdediging van de bollen. Behalve als Barguil ook mee springt, maar die staat top 10 en dat zullen Trek, UAE en Orica niet oké vinden. Hoe dan ook, met die 2 krijgen ze niet genoeg ruimte om voor de etappe te gaan. Verder heeft TLJ na uitvallen van Gesink en Bennett niemand die wel kan winnen vandaag.
Dus prima tactiek naar mijn idee om niet mee te zitten. Morgen wordt spannend genoeg om Dylan in stelling te brengen (of al anticiperen op Sunweb die op de klim van 3 doortrekken om de sprinters te lossen en dus Roosen en Martens in de ontsnapping proberen te krijgen). Relatieve rust is op dat vlak prima, evenals voor de tijdrit een dag later voor Roglic.
'@jp.vanoosterhout
Maar als Roglic om de etappe overwinning zou mee willen strijden zal hij wel degelijk veel energie verspillen. Na de etappe van gisteren zal dat een grote aanslag op zijn lichaam zijn. Hij heeft een veel grotere kans om de tijdrit te winnen en het is dus verstandig dat hij zich daarvoor zo veel mogelijk spaart.
'@rv: "hebben mijns inziens een kingsize – gaatje in de knar zitten"
Jij bent de enigste die zulke dingen zegt en dan uitgerekend jij vraagt of je iets mag vinden.
Mensen reageren gewoon normaal op je reactie en laten weten dat ze het niet met je eens zijn. Dat mag. Jij bent de gene die vind dat je een steekje los hebt zitten als je het niet met jou mening eens bent. Haha.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.