Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 291 ... 440 441
jvh93

Nu sowieso dus 20 man al voor komend seizoen, ben benieuwd naar de rest. Deze waren opzich niet heel erg verrassend

Chrys

Campenaerts, Castelijns, Keizer, Lammertink, Leezer, Tankink en Vermeulen hebben nog niet verlengd. VDB levert zijn contract zoals bekend in.

ghostwriter

'@Chrys
Je mist Lindeman nog.

Koosr1946

Is er al iemand binnen van deze geweldige ploeg.
Ik geloof dat ik eentje gezien heb vanmiddag, alleen die moest passen.
Ze zijn toch niet allemaal afgestapt.
Ik hoop dat Barquil nu toch wel ongeveer net zo goed is als de grote Primož Roglič
Sterkte allemaal, lekker door dromen, er komen vast nog betere tijden

Koosr1946

Oeps, de concurrentie zal nu wel bang worden

kelderfan

Dat is een goede zaak, dat koen Bouwman en Paul Martens hebben verlengd. Het is ook een goede zaak, wat betreft de toekomst van de ploeg.
Timo Roosen is de 1e. TLJ-renner in de rit van vandaag. Die heeft er lang aangehangen, maar moest 't helaas laten lopen op de laatste berg.

Laatst gewijzigd
ghostwriter

Hahaha, dat er 69/70 jarige bestaan die zo vol haat richting een sportploeg zitten als Koosr1946.

Laatst gewijzigd
Fanny

'@kelderfan
Quote: @ fanny Jij had ’t over contractverlengingen in de wandelgangen. Tot op heden heb ik nog niets gezien of gehoord.

Klopt, inderdaad.
Normaal zijn mijn bronnen in de wandelgangen redelijk betrouwbaar.

En dat blijkt nu echter ook, alleen 2 dagen later.
Zie hier de link.

https://www.teamlottojumbo.nl/wielrennen/bouwman-en-martens-verlengen-contract-bij-team-lottonljumbo

Ik denk dat ze bij TLJ even de aandacht hebben gegeven aan die fantastische overwinning van Roglic en het feit dat algemeen directeur Plugge momenteel zelf in Frankrijk aanwezig is/was voor de TdF.
Misschien dat TLJ het pas bekend wilde maken als TLJ (Plugge en/of HR manager Dekkers) en de renner(s) definitief getekend hadden.

Zeer terecht dat de nog jonge Bouwman een contractverlenging heeft gekregen van TLJ.
Vooral het goed uitrijden vorig jaar van zijn 1e Vuelta 2016 en natuurlijk de fantatische WT etappeoverwinning en de verovering van bollentrui in Critérium Dauphiné hebben er duidelijk toe bijgedragen.
Daarnaast is hij als aanvaller niet beroerd te knechten voor zijn kopmannen in een koers als dat nodig mocht zijn of opgedragen wordt.
Hij schijnt als teamrenner goed te liggen in het team LJ.
Dat hadden volgens mij velen, net als ik niet gedacht, toen hij eind 2015 als stagiair binnenkwam.
Daar spreekt vertrouwen en waardering uit door de ploeg TLJ richting hem als jonge profwielrenner.
Hij maakt nog steeds stappen als klimmer maar zeer zeker als tijdrijder en wie weet waar hij de komende 2 jaar toe reikt.

Ook van Martens vindt ik het terecht gezien zijn goede voorjaar en het willen begeleiden van de jongeren in hun loopbaan bij het team van LJ.
Hij is volgens mij al jaren een gewaardeerde kracht binnen het TLJ.

kelderfan

'@ghostwriter
Waarom moet Martens zich eigenlijk sparen voor de sprinttrein; hij was toch meegenomen voor de klimtrein.

mooiman

'@fanny

Nuttige post, waarvoor dank. Daarom volg ik dit forum ondanks alle bullshit die ik er helaas bij moet lezen.

S. Morgenstern

Waarom moet Martens zich eigenlijk sparen voor de sprinttrein; hij was toch meegenomen voor de klimtrein.

Kun je niet eerst zelf even een poging doen deze kwestie op te lossen? Moet niet zo heel moeilijk zijn.

Laatst gewijzigd
Kelderman Rules

'@mooiman +1

tristania

Misschien dat ik wat posts heb gemist maar zijn er al renners bekend die voor TLJ de Vuelta gaan rijden?

Rahim Vlasblom
admin

'@Tristania Kruijswijk en Clement zijn in ieder geval zeker.... volgens mij ook Lars Boom. Verder nog niets definitief volgens mij

ghostwriter

'@kelderfan
LottoNL was niet van plan voor het algemeen klassement van één van hun wielrenners te gaan en hebben dus helemaal geen klimtrein naar de Tour gestuurd. Martens is meegenomen omdat hij om meerdere vlakken (inclusief de sprinttrein van Groenewegen) zijn waarde heeft. Aangezien Groenewegen nu een echte kans maakt om een etappe te winnen lijkt het me logisch dat behalve Roglic iedereen zich daarvoor opofferd.

xistnc

'@tristania
Vanuit directe bronnen kan ik Kruijswijk, Clement, Boom en Lobato noemen. Voor de overige 5 plaatsen zijn er veel kandidaten.

PCS noemt daarnaast Bennett en Lindeman. Daar hebben ze wellicht goede redenen voor, maar ik moet het nog zien. Bennett is net ziek uitgevallen, dus die moet zich eerst laten onderzoeken. Voorzichtigheid is geboden, gezien zijn Pfeiffer aan het begin van dit seizoen. Lindeman heeft (nog) geen contract voor volgend jaar, ik neem aan dat renners die dat wel hebben voor gaan als er gekozen moet worden.

tristania

Thanks. Hoop Kruijswijk wat mooie dingen kan laten zien in de Vuelta. Zou mooi zijn als ook op 1 of 2 jonge renners mogen debuteren in de Vuelta zoals een Tolhoek. Haha, Tour nog niet afgelopen maar heb alweer zin in Vuelat. Mooi parcours.

Fanny

'@xistc
Quote Vuelta.
Voor de overige 5 plaatsen komen voor mij in aanmerking Bouwman, De Tier, Lindeman, Olivier, Tolhoek, Vermeulen, Keizer en Tankink.
Daarbij zal het belangrijk zijn om op de 1e dag met de TTT Kruijswijk meteen goed in het AK te krijgen.
Voor sommige renners zal het ook veel afhangen van hun presteren op de hoogtestage in Kuhtai en in de komende koersen, zoals de Ronde van Polen, Tour de Wallonië en gedeeltelijk de Binck Banck Tour.
Dus valt er nog weinig over te zeggen wie er naast de door jouw genoemde 4 renners nog meer meegaan naar de Vuelta.
Er zal ongetwijfeld al een voorselectie zijn gemaakt die ik helaas niet ken.
De uiteindelijke selectie voor de Vuelta verwacht ik pas zo rond 7/8 augustus.

Maar morgen eerst een belangrijke dag voor TLJ in de TdF.
Hopelijk kunnen ze Groenewegen in het peloton goed over die laatste berg (Col du Pointu) op 50km van de finish krijgen om daarna de sprint aan te gaan voor de etappeoverwinning.
Zal nog een hels karwei zijn, zeker als Sunweb er voor gaat op die klim met Matthews.
Ook moet er natuurlijk geen vluchtgroep definitief wegrijden en ook de klassementsmannen moeten op die Col du Pointu (3e Cat) niet in de aanval gaan.
Misschien is het een goed idee dat Groenewegen in een vroege vluchtgroep gaat zitten met nog 1 of 2 renners van TLJ en hopen dat de vluchtgroep dan op deze berg bij elkaar blijft en niet teruggehaald wordt.
Misschien vooraf even een dealtje sluiten met Matthews en de leiding van Sunweb dat ze zich koest houden op die laatste berg. Haha.

Wielerfan1987

'@Sephi

Je hebt helemaal gelijk.

Met diverse top tien klasseringen en al reeds 1 overwinning op zak hoort TLJ nu al bij de beste 6 a 7 teams in deze Tour, dat is gewoon beter dan de vooraf gestelde verwachtingen en ruim binnen wat door velen werd gehoopt.

Het is heel Jammer dat het klassement van Bennett wegvalt door zijn ziekte en uitstappen, anders hadden ze gewoon al bij de vijf beste teams in de Tour gestaan.

En dan hebben we met Roglic en Groenewegen natuurlijk nog 2, wellicht drie aardige kansen op meer.

Ik had hier vooraf voor getekend, al had ook ik natuurlijk gehoopt op nog meer spektakel in de bergen in de personen van Bennett en met name Gesink.

Wielerfan1987

Overigens staat volgens pcs (voor wat het waard is) ook al op de voorlopige lijst voor de Vuelta

Romāns Vainšteins

Hele goede tour maar de bowlingbal in Parijs in de Champagne zullen ze zeker liever zien dan dat Rogly, zo moegen we onze knuffelsloveen noemen vanaf nu, de chrono grijpt, vanzelfsprekend.

mus van de maasstad

Zou vd Broek niet ook gewoon met Steven naar de Vuelta gaan? Die is tenslotte aangetrokken speciaal voor Steven en kan daarnaast ook nog eens van waarde zijn in de TTT.

Ik denk:
Kruijswijk
Bennet
VD Broeck
Clement
Bouwman
De Tier
Tankink
Boom
Lobato

tdola

'@fanny

Over vuelta.
Volgens mij eerder gelezen dat 2grote rondes voor keizer teveel zou zijn, dus dan valt hij af.
Wijnants nog geen grote ronde gereden dus ook mogelijkheid lijkt me.
Battaglin ook niet onmogelijk.

Dus kruijswijk, bennett (ovb), clement, boom, lobato, lindeman, de tier, bouwman en tolhoek/olivier/wijnants/battaglin (laatste afh van vorm, afspraken, gewenst) zou mijn keuze zijn. Mooie mix van ervaring en jong talent.

TLJCAMPS

Is het niet slim om morgen een renner in mee in de kopgroep te sturen?
Want aangezien Quick-Step Floors toch niet gaat controleren.

xistnc

'@mus
Ik hoop dat TLJ zo verstandig is om het project JVDB als mislukt te beschouwen.

1 2 ... 291 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.