Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 3 4 ... 440 441
Gestoorden

Prachtige beelden! Ik kan niet wachten tot 'het voorjaar'
Boom lijkt mij, als absolute kopman voor deze wedstrijden, als vervanger van vanMarcke, samen met toch een aardig goede ondersteuning en terugkomend op z'n oude nest, wat te bewijzen gaan willen. Ik heb er iig vertrouwen in dat hij er alles aan gaat doen om goed te zijn. Hopen dat hij slim rijdt, een berg goesting heeft en geen pech krijgt. Zou prachtig zijn ergens top 3 te rijden maar ik hoop op meer.

jvh93

ik denk dat boom er wel op gebrand is om iets te laten zien bij TLJ hoor. na een paar magere jaren bij Astana weer terug op het oude nest gaat hij het gewoon laten zien. Misschien zijn de verwachtingen wel te hoog, met dit team moet TLJ gewoon mee kunnen doen voor de top 10 plekken in de grote klassiekers, maar overwinningen moet je niet verwachten van ze, daar zijn mannen als Sagan, Degenkolb en Kristoff gewoonweg te sterk voor. Mocht Boom toch een overwinning pakken is dat in mijn ogen alleen maar een bonus, laat hem maar gewoon voor de top 10 rijden en WT punten pakken, dan kan hij in de rest van het seizoen nog hier en daar een overwinning pakken in een proloog/tijdrit of vanuit een aanval of iets dergelijks en voor de rest gewoon van waarde zijn voor zijn kopmannen

Gestoorden

Je hebt gelijk, wat je schetst is realistischer. Als ik eerlijk ben dan is m'n verwachting top 10 in de grote klassiekers. M'n hoop is podium of 1ste stek. Boom heeft ook niet laten zien dat hij zoveel finales gereden heeft (als bijv. vanMarcke). Maar ik denk dat het erin moet zitten bij Lars om dat te kunnen. WishFull Thinking Maybe, maar als er 1 underdog is voor (een regenachtig 😉) PRB dan is het Boom. De verwachting moet ingelost worden Lars! Daar supporter ik iig voor as voorjaar.

(Ik blijf het vanMarcke ook gunnen trouwens)

jvh93

En daar is de bevestiging van Jansen, staat niet bij dat het de laatste renner is dus ga er stiekem vanuit dat de verlenging van tankink binnenkort ook wereldkundig gemaakt wordt. Mooie ploeg voor komend seizoen

tendam

Ze weten hun mediamomentjes wel uit te kiezen, een nieuwe renner presteren tijdens de zombie apocalypse ;)

kelderfan

Mediamomenten#
@tendam
+1

Maar gelukkig eindelijk de bevestging van TLJ. Wat is de reden, dat 't zo lang heeft geduurd, gezien de bevestiging door Wielerflits en de ploeg van Jansen.

Laatst gewijzigd
Timocycling

Wat een overdreven gedoe van de politiek correct linkse mensen over Trump vandaag zeg, maar dat geheel terzijde :P.

Mooie versterking voor LTJ lijkt me, ben erg benieuwd!

Fanny

'@Kelderfan
Quote: Maar gelukkig eindelijk de bevestging van TLJ. Wat is de reden, dat ’t zo lang heeft geduurd, gezien de bevestiging door Wielerflits en de ploeg van Jansen.

Ik denk dat TLJ gewacht heeft tot de definitieve ondertekening van het contract.

kelderfan

'@Fanny
Dan ben ik benieuwd naar de handtekening. Op 13 oktober jl. feliciteert Team JokerByggtorget TLJ's nieuwe aanwinst Amund Jansen met zijn profcontract. Ook Wielerflits wist op 14 oktober jl. te melden, dat TLJ dit talent heeft vastgelegd. Dat contract was dus al een maand geleden getekend.
Ik blijf 't een beetje vreemd verhaal vinden.

Yeez

'@kelderfan waar maak je je druk om. Meestal kiezen ze gewoon een moment. Alles in een keer bekend maken is ook saai toch?

S. Morgenstern

Dit soort berichten zijn zo'n beetje de enige waarmee ploegen in deze periode nog de krant kunnen halen. Dat zal waarschijnlijk de reden zijn waarom al die ploegen deze periode gebruiken om nog wat van dit soort berichten naar buiten te brengen.

Laatst gewijzigd
Jotto-Lumbo

Na de bevestiging van Van Hoecke en Jansen tevreden over het team voor volgend jaar. Wat mij ook gerust stelt, is dat er al 18 renners vast liggen voor 2018. Heb het een beetje vergeleken met andere teams, maar vaak komen ze niet boven de 10 man voor 2018. Met name de belangrijke renners en kopmannen liggen al vast voor volgend jaar. (Groenewegen, Kruijswijk, Gesink, Boom, Clement, Bennett, Battaglin, van den Broeck, Lobato) Ophef over contractverleningen tijdens 2017 zal dus aanzienlijk minder zijn dan dit jaar met onder andere Vanmarcke, Kelderman, Kruijswijk, Hofland etc.. Dit zorgt voor rust in de tent en waarschijnlijk ook stabielere prestaties. Daarnaast hoop ik dat er meer budget vrijkomt voor 2018 zodat TLJ een stap hoger op kan maken. Een aantal sterke knechten erbij en misschien een nieuwe klassieke of ronde kopman.

kelderfan

Quote: Bram Tankink;"Dat ik mijn premier ambitie wel kon opzeggen, maar na vandaag heb ik weer hoop."
Het leek er even op, dat Tankink een 2e. Freek Vonk zou gaan worden, maar uit zijn laatste tweet mag ik toch hopen, dat hij nog even blijft bij TLJ.

Loek de Rooij

Het is een verwijzing naar de verkiezing van Trump tot president van de Verenigde Staten Kelderfan. Ik kan er niets uit halen dat met TLJ te maken heeft op de reactie van Rahimns na.

Netraam

'@Jotto-Lumbo
Ik denk dat ze die beoogde nieuwe kopman(nen) al onder contract hebben staan, en dat ze hopen daar mee verder te kunnen bouwen. Alleen een 2e talentvolle sprinter, na het vertrek van Hofland, ligt misschien gevoelig maar met Groenewegen en Lobato kan je ook al veel sprints betwisten, nu en in de toekomst.

kelderfan

'@luckyloek
Volgens mij heeft 't niets met Trump te maken.
@Netraam
Wie zie jij als beoogde kopman e/o kopmannen?

Timocycling

'@kelderfan: ben je echt zo dom? Of is dit een jiskefet sketch?

Laatst gewijzigd
Netraam

'@Kelderfan
Ik denk dat Lotto-Jumbo hoopt op ontwikkelingen bij Roglic, Vermeulen, Jansen en Olivier. Geen 'draaideurploeg', maar een visie op de langere termijn. Renners als Battaglin en Lobato, toch een beetje rare eenden in de (Nederlandse en Vlaamse) bijt, hebben al een contract t/m 2018: een indicatie dat renners geen passanten zijn in de ploeg.

Of misschien bedenk ik het wel veel mooier dan het is.

kelderfan

'@Timocycling
Hoe heet, dat ook weer. Wat je zegt, #over jezelf;) ; maar Jiskefet lijkt mij leuk.
@Netraam
De ontwikkelingen van Vermeulen, Jansen en Olivier kun je niet op korte termijn verwachten, waarbij Olivier hopelijk TLJ en volgers gaat verrassen.
Maar je ziet bij de meeste ploegen de ontwikkeling, dat zij een ploeg samenstellen uit verschillende nationaliteiten.
Veel wedstrijden worden in Italie en Spanje afgewerkt. Derhalve denk ik, dat Battaglin en ook Lobato wel een goed passen in ´t plaatje.

Laatst gewijzigd
jvh93

battaglin heeft vorig seizoen zijn waarde voor de ploeg al bewezen. Ik verwacht van hem wel een overwinning dit jaar aangezien hij nu meer geaard is in de ploeg en misschien ook wat meer voor eigen kansen mag rijden in bijvoorbeeld heuvelkoersen. Met zijn goede eindsprint is er dan zeker iets mogelijk

Netraam

'@kelderfan
Het ging hier nu over eventueel nieuwe kopmannen voor 2018 en later, dat mag ik toch langere termijn noemen? :P
Vermeulen was dit jaar al 3e in het Amerikaans kampioenschap tijdrijden, Jansen was 1 van de beste belofterenners. Alleen denk ik dat Olivier juist wat meer tijd nodig heeft, maar goed.
Wat betreft Battaglin en Lobato had ik het voornamelijk over (nog) geen Nederlands spreken, maar ook als indicatie dat de ploeg niet zomaar een renner contracteert om het rooster op te vullen.

Timocycling

'@kelder: Tja, als je zegt dat die tweet van Tankink over LTJ ging dan heb je het niet begrepen ^^.

Chrys

In de nieuws update wordt bevestigd dat met het aantrekken van Van Hoecke en Jansen de ploeg voor 2017 compleet is.

Yeez

Van asbroeck was bekend dat hij naar cannondale ging, maar Tankink blijft dan dus niet.... Jammer.

flyellus42

mooi, kan tankink naar roompot. daar kunnen ze nog wel wat ervaring gebruiken

1 2 3 4 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.