Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 3 4 ... 440 441
jvh93

Ze zeggen dat daarmee het team compleet is, maar tankink is al onderdeel van het team dus ik heb toch echt nog wel hoop dat hij blijft ondanks dit bericht in de nieuwsupdate (wordt namelijk niets gezegd over verlengingen)

xistnc

Vertrek of verlenging van Tankink had voor de formulering van de nieuwsupdate niks uitgemaakt. Daar kun je dus niets uit afleiden.

robertowilco

waarom staat Maarten Wijnants er niet bij

Gregje

Hoezo is Bram T. al onderdeel vh team voor volgend seizoen als z'n contract afloopt? Aan de andere kant, hij heeft wel een aanbieding gehad. Beetje vaag zo.

Gregje

Weet iemand trouwens of het max aantal renners nu wel of niet naar 26 gaat, bv per 2019?

Janjanssen98765

Iemand al suggesties voor aankopen voor 2018?

kelderfan

'@JJ98765
Heb je nu al weer suggesties nodig;)

veld

'@janjanssen9 Ik heb die suggesties wel: Matthieu van der Poel en Sam Oomen.

Gregje

Ach, waarom ook niet. Wmb zitten Lammertink, Castelijns, Martens op de wipsofa. Kzou zeggen Powless, Van der Poel, Sinkeldam, die andere Noor, Meijers etc.

kelderfan

'@Gregje
Ik zou die jongens van de wipsofa nog een kans geven. Maar mochten zij 't niet redden, dan zijn Powless, Halvorsen en Capiot wel een suggestie waard.
Jeroen Meijers ligt voor 2 seizoen vast bij Roompot en Van der Poel lijkt mij niet haalbaar met Sky en Etixx in de wachtkamer. Sinkeldam lijkt mij bij Sunweb wel op z'n plek.

kelderfan

Met 28 renners lijkt mij TLJ wel redelijk klaar voor 't nieuwe seizoen. Met het afscheid van 3 sterkhouders wordt 't wel lastig om van een sterker team te spreken. Maar met Clement, Lobado, De Tier, Van den Broeck is het team in de breedte wel sterker geworden. Ik verwacht ook een stijgende lijn van Roglic, Vermeulen, Campenaerts en Bouwman. Hopelijk kan Olivier de stap omhoog weer maken. Dan is de klimtrein wel in orde, denk ik zo.
Boom heeft met Van Hoecke een sterke renner erbij en ook Groenewegen gaat op dat terrein stappen maken; zie zijn optreden in Le Samyn.
Het enige waar ik nog mee zit, is Bram Tankink. Hopelijk komt 't nog goed.

ghostwriter

Ik vraag me vooral af hoe Roglič en Campenaerts zich zullen ontwikkelen als klimmers. Als die tijd zich ontpoppen tot redelijke klimmers kunnen ze in de toekomst met hun tijdritcapaciteiten uitgespeeld worden als kopman in bepaalde korte rondes. Hopelijk verlengen die twee tijdig hun contract tot en met 2018 want LottoNL heeft jongens nodig die in de korte rondes of etappes kunnen winnen of zelfs voor een goed klassement kunnen gaan.

jvh93

Zaterdag doet tankink een vooruitblik voor het seizoen 2017, denk dat we dan weten waar hij rijd komend seizoen

Yeez

Ik denk tlj of niks

Dutch Cycling Fan

'@jvh93 waar doet Tankink een vooruitblik?

EscartinBotero

Ik heb een vraagje over Olivier: Het was (is?) een toptalent. Maar hij is er wel een tijdje tussenuit geweest. Hoe goed zou hij nu bij aanvang, of ietwat breder, dit 1e seizoen zijn voor de ploeg? Heeft hij misschien in de tussentijd nog wat laten zien? Weet iemand of hij ook getest is door TLJ?

Rhohan

1 vraagje zei je toch? ;)

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@EscartinBotero Hij is inderdaad getest, wat bij TLJ standaard gebeurd bij nieuwe renners voordat zij een contract krijgen aangeboden.

S. Morgenstern

Voor wat het waard is; 6,75 W/kg was hij een jaar of vier geleden waard bij zo'n test.

Chrys

Interessant interview met George Bennett over het afgelopen seizoen o.a. over zijn rol in de Tour en Vuelta.

http://www.cyclingnews.com/news/momentous-2016-season-for-george-bennett/

Laatst gewijzigd
mooiman

Hoi rahimns,

Fijn dat je weer terug bent!! Ik heb je in ieder geval gemist. Ik hoop dat je niet teleurgesteld wordt en dan weer moet afhaken.
Jouw rol "in" de ploeg nog hetzelfde?

Romāns Vainšteins

Ja Rahims, wat gaat er de aankomende 10 jaar allemaal gebueren ?

achtpuntzes

'@ RV:
nou, op korte termijn verwacht ik een leegloop hier, want men trekt massaal naar BEAT cycling club. is toch de natte droom van de wielerfan, inspraak en alles uit eerste hand. allemaal ambassador-fans onder elkaar, hoe geweldig zal dat zijn!

Mijn club!

Laatst gewijzigd
jvh93

'@dutch cycling fan

Sorry beetje late reactie, maar om 20:00 bij het SSE wielercafe (zie tankink zijn Twitter)

Gregje

'@Kelderfan. Een 2 jarig contract bij Roompot zegt niets. Zie Dylan Groenewegen. En ik kan me voorstellen dat Sinkeldam iets anders wil nu Kittel en Degenkolb ergens anders rijden. Een uitstekende lead out met mogelijkheden in bepaalde voorjaarsklassiekers.

Laatst gewijzigd
1 2 3 4 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.