Gesink heeft gisteren volgens zijn Strava voor zijn vrienden en sommige collega's van TLJ een MTB toertocht van ruim 7 uur door de heuvels en bossen nabij zijn woonplaats Girona georganiseerd tw de MTB Nightride Girona Style.
https://www.strava.com/pros/1216273
Met mooie door hem zelf gemaakt foto's.
Gezien het Twitterbericht en filmpje van Bouwman moet het wel erg gaaf zijn geweest.
https://twitter.com/koenbouwman
'@Gregje
De bal ligt bij Bram. Hij heeft een aanbieding voor 1 jaar gekregen. Zolang hij daar geen ja of nee tegen zegt, kan de ploeg niks bekend maken. En mocht hij nee zeggen, dan ontstaat een situatie waar 2 partijen samen het juiste moment kiezen om eea bekend te maken. Als daarbij een mogelijke nieuwe ploeg in het spel is, speelt TLJ daarbij een ondergeschikte rol.
XISTNC: Het zal, maar ik kan me herinneren dat TLJ vorige week een briefing de deur uit heeft gedaan waarin stond dat het team compleet was. En die aanbieding is maanden geleden al gedaan. Stel dat hij nee zwegt dan moet TLJ alsnog een andere renner een aanbieding doen? Tsja, rijkelijk laat me dunkt.
'@gregje
Compleet, it is. Dus hetzij met, hetzij zonder Bram. Er werd immers ook gecommuniceerd dat er geen nieuwe renners meer toegevoegd gingen worden. Dat laatste staat los van de beslissing van Bram.
Cyclingnews schreef er afgelopen week dit artikel over. Al vermelden ze geen bronnen en hebben ze het bovendien over een overgang van Kelderman naar Lotto Soudal...
'@Gregje
Een 2 jarig contract zegt zeker niet alles en je zult wel begrijpen, dat ik Jeroen Meijers wel zie zitten bij TLJ of Sunweb. Maar een contract wordt niet zomaar terzijde geschoven. Ik denk, dat Roompot zijn lesje heeft geleerd.
Misschien kan TLJ Sinkeldam nu overnemen, als Tankink niet gaat bijtekenen.
'@kelderfan
Ik heb inderdaad gelezen. En ik zie dat jij vindt dat een tweejarig contract niet alles zegt en Jeroen Meiiers bij TLJ wel ziet zitten (maar dat wist de aandachtige lezer natuurlijk al een tijdje...) en denkt dat Sinkeldam misschien nu wel te halen valt als Tankink niet bijtekent.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.