Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 5 ... 440 441
jvh93

Lees zojuist op Twitter van iemand bij het wielercafe dat tankink zeer waarschijnlijk nog een jaartje doorgaat

Dutch Cycling Fan

Doorgaat als in bij TLJ??

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Dat zij hij bij de fandag ook, maar ook hier staat weer waarschijnlijk... dus nog even afwachten.

achtpuntzes

'@ rahimns:
en, ook in 2017 weer fan-ambassador?

Spruch

'@8.6
Ze krijgen in ieder geval geen cent van jou, toch ;)?

Ik hoop dat Tankink een jaartje doorgaat, met de ervaring van Tankink kunnen de jonge renners binnen TLJ altijd hun voordeel doen.

Fanny

Gesink heeft gisteren volgens zijn Strava voor zijn vrienden en sommige collega's van TLJ een MTB toertocht van ruim 7 uur door de heuvels en bossen nabij zijn woonplaats Girona georganiseerd tw de MTB Nightride Girona Style.

https://www.strava.com/pros/1216273
Met mooie door hem zelf gemaakt foto's.

Gezien het Twitterbericht en filmpje van Bouwman moet het wel erg gaaf zijn geweest.

https://twitter.com/koenbouwman

achtpuntzes

'@ Spruch:
eh, heb je het nu over wielerteams, dopeurs die boeken schrijven of een eventueel toekomstig betaald premium lidmaatschap van wielerflits? in ieder geval krijgt geen van genoemde voorbeelden ook maar een cent van mij nee.

Laatst gewijzigd
Gregje

Wat een klucht mbt Tankink. Als TLJ hem nog een jaar houdt had dat allang bekend moeten zijn. Sowieso vind ik het best treurig dat de ploeg weken, soms maanden later pas bekend maakt dat er een renner bijkomt, terwijl het allang in de media is verschenen.

xistnc

'@Gregje
De bal ligt bij Bram. Hij heeft een aanbieding voor 1 jaar gekregen. Zolang hij daar geen ja of nee tegen zegt, kan de ploeg niks bekend maken. En mocht hij nee zeggen, dan ontstaat een situatie waar 2 partijen samen het juiste moment kiezen om eea bekend te maken. Als daarbij een mogelijke nieuwe ploeg in het spel is, speelt TLJ daarbij een ondergeschikte rol.

jvh93

Ik vindt het wel opvallend dat Tankink de beslissing zo lang op zich laat wachten. Hij zou toch al in training moeten zijn voor komend seizoen als hij nog een seizoen wil knallen.

Gregje

XISTNC: Het zal, maar ik kan me herinneren dat TLJ vorige week een briefing de deur uit heeft gedaan waarin stond dat het team compleet was. En die aanbieding is maanden geleden al gedaan. Stel dat hij nee zwegt dan moet TLJ alsnog een andere renner een aanbieding doen? Tsja, rijkelijk laat me dunkt.

achtpuntzes

'@jvh93:
eh, leg mij eens uit waarom Tankink niet kan trainen dan?

xistnc

'@gregje
Compleet, it is. Dus hetzij met, hetzij zonder Bram. Er werd immers ook gecommuniceerd dat er geen nieuwe renners meer toegevoegd gingen worden. Dat laatste staat los van de beslissing van Bram.

Cyclingnews schreef er afgelopen week dit artikel over. Al vermelden ze geen bronnen en hebben ze het bovendien over een overgang van Kelderman naar Lotto Soudal...

Laatst gewijzigd
achtpuntzes

xistnc heeft gelijk, er werd gecommuniceerd dat er geen nieuwe renners meer werden aangetrokken maar dat men nog wel in onderhandeling is met Bram.

kelderfan

'@Gregje
Een 2 jarig contract zegt zeker niet alles en je zult wel begrijpen, dat ik Jeroen Meijers wel zie zitten bij TLJ of Sunweb. Maar een contract wordt niet zomaar terzijde geschoven. Ik denk, dat Roompot zijn lesje heeft geleerd.
Misschien kan TLJ Sinkeldam nu overnemen, als Tankink niet gaat bijtekenen.

achtpuntzes

'@ kelderfan:
nogmaals, de ploeg heeft gemeld geen nieuwe renners meer aan te trekken. nee dus.

Spruch

'@8.6
Maar Kelderfan heeft de hoop niet opgegeven :). Jeroen Meijers is echt de nieuwe Froome, begrijp dat dan toch.

achtpuntzes

'@ Spruch:
ah, fijn om te weten dat we de nieuwe Froome in huis hebben :)

maar zowel Meijers als Sinkeldam hebben al een contract op zak voor volgend jaar.

Spruch

'@8.6
Niks is meer heilig in het wielrennen, dat weet Kelderfan ook...

kelderfan

'@Spruch
Lezen is 't devies.;)
@8.6 Nee, dus. Op de soap Tankink na.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@8.6 Dat staat sowieso los van mijn aanwezigheid hier. Ik ben ook nooit helemaal weggeweest, alleen iets terughoudender en dat zal ook niet veranderen.

Gregje

TLJ heeft in de mailing helemaal niet aangegeven nog in onderhandeling met Tankink te zijn

Laatst gewijzigd
Gregje

T blijft vaag XISTNC. Ze hebben een extra fte nodig voor de communicatie, I guess.

Volgens mij gaan niet WT ploegen er gewoon heel pragmatisch mee om, Kelderfan. In het belang vd renner

achtpuntzes

'@ rahimns:
ik snap een beetje terughoudener zijn van jouw kant helemaal. :)
@gregje:
toch heb ik dat vernomen. wellicht liggen de communicatieproblemen niet bij TLJ maar bij jou. :p

Spruch

'@kelderfan
Ik heb inderdaad gelezen. En ik zie dat jij vindt dat een tweejarig contract niet alles zegt en Jeroen Meiiers bij TLJ wel ziet zitten (maar dat wist de aandachtige lezer natuurlijk al een tijdje...) en denkt dat Sinkeldam misschien nu wel te halen valt als Tankink niet bijtekent.

1 2 ... 5 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.