Gesink heeft inderdaad gezegd daarheen te gaan. Verder verwacht ik in ieder geval Bennett.
Dan zal gesink nog wat ondersteuning mee krijgen in de vorm van Lindeman, tankink, battaglin.
Ik denk niet dat ze een sprinter meenemen maar juist extra heuvelmannen of ondersteuning. Dus dan denk ik nog aan Martens en misschien iemand om battaglin nog naar voren te kunnen rijden zoals van Emden of roosen
Ook cyclingfever meldt, dat Bram Tankink heeft verlengd. Prima zaak lijkt mij dat om zo de nieuwe lichting te ondersteunen. Met Olivier, Tolhoek en ook Lammertink zijn er de nodige vraagtekens. Hopelijk komt ook Olivier weer op zijn oude niveau, die hijzelf zo mooi in beeld bracht om samen met van der Lijke over de meet te komen. Wordt nog leuk zo met 29 renners ipv die 24;)
'@kelderfan de nodige vraagtekens bij Olivier, tolhoek en lammertink zijn er misschien wel. Maar lammertink leek aan het einde van dit seizoen toch beter te worden en aan te tonen stappen te zetten. Tolhoek heeft bij roompot ook laten zien stappen te zetten, die zal dit jaar denk ik ongeveer hetzelfde te doen krijgen als bouwman en vermeulen en dat is dus stappen zetten. Dan kom je bij Olivier, hij moet inderdaad het nodige bewijzen. kan hij het niveau nog aan? etc. maar veel slechter dan bulgac destijds kan het niet zijn, dus daar heb ik alle vertrouwen in ;)
ik zet zelf ook nog een klein vraagteken bij jansen. kan hij dit niveau al aan? ik denk dat we van hem ook een jaartje moeten verwachten als vermeulen bijvoorbeeld gereden heeft. Jaartje ervaring opdoen en stappen zetten.
'@jvh93
Het is altijd even afwachten, maar die Lammertink met zijn tijdritklasse moet zich toch gaan tonen dit voorjaar. Hij heeft zelf eens aangegeven, dat 't Vlaamse werk wel bij hem past. Met Tolhoek heb ik wel alle vertrouwen, dat het goed komt. Met Olivier is 't afwachten, maar ik hoop en verwacht, dat hij met Floris De Tier een goede aanvulling voor 't Waalse werk en de Kleine Rondes gaat worden.
Jansen lijkt mij een prima renner en hij is kennelijk ook voor 't Vlaamse werk gehaald. Als lead-out voor Groenewegen is hij ook niet verkeerd.;)
Ik mag 't natuurlijk nog niet zeggen, maar Van Baarle en Slagter komen einde contract aankomend seizoen bij hun huidig team.
Op dit moment zegt einde contract na aankomend seizoen natuurlijk nog helemaal niets. Gedurende het seizoen worden over het algemeen nog redelijk veel contracten verlengd. Wacht eerst maar eens tot de tour om te kijken wie er dan einde contract zijn en kijk dan ook maar eens wat voor budget er aanwezig is om deze jongens te halen. Ze zijn denk ik wel een stukje duurder dan de huidige renners die bij TLJ einde contract zijn ;)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.