Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 7 ... 440 441
Yeez

Zo zie je maar, iedereen doet net alsof het de normaalste zaak vd wereld is dat tlj talenten als Halvorsen en Oomen binnenhaalt. Jammer dat hij uiteindelijk toch voor het geld kiest. Voor ploegen als tlj is het nu eenmaal moeilijk om talenten te halen, blijkt maar weer.

jvh93

'@kelderfan ik verwacht dat de nieuwe lichting in de schaduw van de grotere mannen gaat debuteren in rondes als valencia bijvoorbeeld. Ik denk dat ze net zo'n beeld voor ogen hebben als hoe ze vorig seizoen bouwman en vermeulen hebben gebracht, rustig brengen en later in het seizoen kijken hoe ze er voor staan

jvh93

En wat halvorssen betreft, staat d'r niet dat hij op stage gaat bij sky? Want heb ook gelezen dat hij dat hij etixx gaat doen, dus dat zegt volgens mij niets. En zulke toptalenten binnen halen zou toch alleen maar een stunt zijn voor tlj

kelderfan

Maar ook PCS geeft nu aan, dat Bram Tankink bij TLJ voor 1 jaar heeft verlengd. Nu nog TLJ zelf;)

jvh93

Als we nu toch bezig zijn met de vooruitblik voor komend seizoen. Welke koersen verwachten jullie op de agenda voor de eerste maanden? Ik verwacht ongeveer hetzelfde schema als afgelopen seizoen met misschien de Abu Dhabi Tour erbij aangezien deze Worldtour is geworden.

Laatste man

Over Halvorsen. Gaat in december op trainingskamp met Sky, puur om te kijken. Contact via Rasch (ploegleider Sky en Noor). Gaat in januari/februari nog een paar dagen met Etixx op pad voor stage in Spanje. Had al naar Lotto NL gekund. Volgens mij wil vooral zijn belangbehartiger en Rasch dat hij graag naar Sky komt. Hij ook wel, maar is nog niet definitief.

Gregje

Lekker voor SKY sprinten. Daar is Van Poppel ook erg gelukkig van geworden.

jvh93

Voor zo'n zaakwaarnemer is het net als in het voetbal ook alleen maar een kwestie van geld. Ik hoop dat die jongen zelf slim genoeg is om te zien wat de beste stap in zijn carriere is. De toekomst zal het leren. (had de naam van van poppel nou niet genoemd, hij is ook einde contract na komend seizoen en straks gaan er weer mensen roepen dat TLJ hem moet halen)

achtpuntzes

'@ Gregje:
bron?
of zuig je dat gewoon uit je duim?

jvh93

'@8.6 ik heb het ook gelezen, volgens mij ergens op twitter voorbij zien komen

kelderfan

'@jvh93
Ik dacht aan Capiot, maar Van Poppel lijkt mij ook een lekkere vangst. Treintje Sinkel & Poppel.;)

Chrys

Volgens hetzelfde artikel zouden Moscon en Geoghegan Hart eerder ook op een dergelijke manier hebben meegelopen met een trainingskamp van SKY. Andere kapers op de kust zijn Orica, Giant en Etixx en bij die laatste gaat hij in januari ook een paar dagen meelopen op trainingskamp.

Dutch Cycling Fan

Weet iemand wanneer de bekendmaking van het 2017 tenue van TLJ plaats zal vinden?

Youri IJnsen

'@Dutch Cycling Fan
Op 22 december tijdens de ploegenpresentatie. Er verandert niet zo heel veel.

Laatst gewijzigd
jvh93

'@youri jij bent goed op dreef! lekker man!
Weet je toevallig nog meer?

deel van het startprogramma bijvoorbeeld???

achtpuntzes

'@ Youri:
hey, je hebt inside-info. :)

fan ambassador geworden van TLJ of heb je als schnabbel de nieuwe TLJ-outfit ontworpen?

met een hele vette ;) natuurlijk. :)

Dutch Cycling Fan

Thanks Youri. Hoop dat wit wel goed vertegenwoordigd blijft. Vind dat persoonlijk mooier dan alleen zwart en geel...

Youri IJnsen

'@JvH93
Nee, de programma's worden tijdens het trainingskamp halverwege december opgesteld. Wel is al (intern) bekend wie de TDU en zo gaan rijden. Grote rondes ook nog niet bekend, op een enkeling na.

Romāns Vainšteins

Hey Youri, kun je in % op decimalen nauwkerig alvast aangeven hoe de wit-zwart-geel verhouding gaat zijn ?

Youri IJnsen

'@RV
Nee, want ik heb het tenue niet gezien. Er gaat niet veel veranderen. Maar beide sponsoren zijn wel geel, dus misschien dat men daar meer het accent op legt.

Laatst gewijzigd
Dutch Cycling Fan

'@ romãns Vainsteins: ga ergens anders iemand belachelijk maken 'vriend'.

jvh93

'@youri thnks voor de info! super fijn dat je dit met ons wilt delen!
als je nog meer hoort, houden wij ons uiteraard aanbevolen ;)

Gregje

'@ Gregje:
bron?
of zuig je dat gewoon uit je duim?

@8.6 Lees jij altijd met je ogen dicht? Bespaar me je toontje en reageer eens inhoudelijk. Ik reageer notabene op laatsteman

kelderfan

Leuk dat TLJ ook al bezig is met 2018. De namen van Halvorsen, Sinkeldam, Slagter, Van Baarle en Van Poppel zijn al gevallen.;)

achtpuntzes

kort lontje , die tlj-fans

1 2 ... 7 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.