'@kelderfan ik verwacht dat de nieuwe lichting in de schaduw van de grotere mannen gaat debuteren in rondes als valencia bijvoorbeeld. Ik denk dat ze net zo'n beeld voor ogen hebben als hoe ze vorig seizoen bouwman en vermeulen hebben gebracht, rustig brengen en later in het seizoen kijken hoe ze er voor staan
Over Halvorsen. Gaat in december op trainingskamp met Sky, puur om te kijken. Contact via Rasch (ploegleider Sky en Noor). Gaat in januari/februari nog een paar dagen met Etixx op pad voor stage in Spanje. Had al naar Lotto NL gekund. Volgens mij wil vooral zijn belangbehartiger en Rasch dat hij graag naar Sky komt. Hij ook wel, maar is nog niet definitief.
Voor zo'n zaakwaarnemer is het net als in het voetbal ook alleen maar een kwestie van geld. Ik hoop dat die jongen zelf slim genoeg is om te zien wat de beste stap in zijn carriere is. De toekomst zal het leren. (had de naam van van poppel nou niet genoemd, hij is ook einde contract na komend seizoen en straks gaan er weer mensen roepen dat TLJ hem moet halen)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.