'@vlek
Heb je daar een bron voor ;)?
Maar je hebt gelijk. Als ze het goed doen, selecteren ze voor de belangrijkste koers zonder te kijken naar de andere koersen. En dat lijkt me in dit geval de Vuelta. Ze kunnen intern natuurlijk wel de pais en vree houden door te beweren dat de afvallers zo verschrikkelijk geschikt zijn voor de Canadese koersen.
PCS heeft zijn voorlopige lijstje TLJ voor de Vuelta aangepast.
Nu zijn dat Bennett, Boom, Bouwman, Clement, De Tier, Kruijswijk, Lindeman, Lobato, Olivier, Keizer en Tolhoek. Inmiddels dus 11 namen.
Zoals ik 't zie met Bennett, Clement, De Tier, Kruijswijk en Olivier 5 berggeiten in de ploeg. Met Bouwman en Lindeman heb je 2 mannen voor de aanval en ondersteuning van de kopmannen Bennett en kruijswijk. Lobato gaat dan mee voor 't sprintwerk en ja dan nog Lars Boom.
Net zo voorlopig als toen de voorlopige startlijst vanochtend door de organisatie van de Vuelta de wereld in werd geslingerd.
Waarom vind je dat opvallend? Had jij ze niet in deze voorselectie verwacht?
'@rahimns
Dan begrijp je mij verkeerd. Voor mij gaan er 5 klimmers mee en @vlek wil er maar 4 meenemen. Dus Kruijswijk en Bennett met Clement, De Tier en Olivier naar de Vuelta en volgend seizoen naar de Giro. Dan hoeft er geen vervanging voor Jurgen te worden gezocht. Ook Tolhoek maakt niet onbelangrijke stappen.
Die Binckbank Tourploeg lijkt mij dik in orde: Boom en Van Emden met Van Hoecke, Groenewegen, Leezer, Roosen, Tankink en Wagner.
Opvallend is wel: geen Maarten Wynants? Boom en Van Emden voor 't klassement?
Moet dus gelezen worden als:
Vind je het gek dat je dan verkeerd wordt begrepen?
'@Kelderfan maar dan begrijp ik je nog steeds verkeerd misschien... maar het is toch nog niet zeker dat beide mee gaan naar de Vuelta laat staan de Giro... zullen we gewoon niet eerst even de definitieve selectie afwachten. En dan nog weten we niet wat de eventuele plannen zijn met deze twee voor komend seizoen.
Wynants er niet bij is opvallend ... waarom. Past toch niet in het treintje met Groenewegen. Denk ook verder niet dat het klassement hier een doel is... denk eerder etappezeges. Of Boom moet opeens iets in zich gevonden hebben.
'@jvh93
Die Hartthijs De Vries heeft toch trainingsstage bij TLJ achter de rug en hij krijgt nu een kans om zich te tonen in Tour de L'Avenir met Jan Maas en Pascal Eenkhoorn. Die Jan Maas wordt nergens genoemd als versterking voor TLJ. Die lijkt mij zo'n Tusveld geval.
@rahimns
Het gaat toch om een voorlopige lijst en daar zal de TdP wel in meespelen.
Ben benieuwd wat de doelen zijn van Roglic voor het najaar. Had wel verwacht dat hij de BinckBank tour zou gaan rijden. Dat deed hij vorig jaar ook niet onverdienstelijk.. Had ook een kleine hoop dat hij de Vuelta in dienst zou gaan rijden voor Kruijswijk. Had een belangrijke man kunnen zijn voor de TTT.
Tour de Pologne
TLJ wederom in de aanval !
Tweet Grischa Niermann:
7 stages, 7x breakaway for @LottoJumbo_road .
Today it's @DaanOlivier s turn
Heel netjes dus van de mannen van TLJ.
Ze laten zich wederom zien op de laatste dag in deze koninginnenrit.
Hopelijk halen ze beide truien (blauwe en de rose bergtrui) op in deze WT koers.
Zou een mooi beloning zijn voor hun aanvallend koersen deze week in deze Tou de Pologne.
Goede livestream beelden trouwens.
Tolhoek zal wel meegaan naar de Vuelta, maar voor de rest, Olivier omdat zo'n drieweekse Ronde toch wat teveel van het goed is na zijn lange pauze, De Tier en Bouwman, ja beiden eigenlijk niet echt dat je zegt die moet mee, zeker Bouwman had ik toch meer van verwacht. Ik vind De Tier niet in de uitslag terug, hij is toch niet gevallen, want ik dacht dat hij er als laatste nog bij zat.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.