Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 320 ... 440 441
S. Morgenstern

Die van mij schurkt in dit geval wel gevaarlijk dicht tegen een feit aan natuurlijk.

Spruch

'@vlek
Heb je daar een bron voor ;)?

Maar je hebt gelijk. Als ze het goed doen, selecteren ze voor de belangrijkste koers zonder te kijken naar de andere koersen. En dat lijkt me in dit geval de Vuelta. Ze kunnen intern natuurlijk wel de pais en vree houden door te beweren dat de afvallers zo verschrikkelijk geschikt zijn voor de Canadese koersen.

gardeyn

'@spruch: de bron: "Wij richten ons dit jaar niet op eendagswedstrijden"

kelderfan

PCS heeft zijn voorlopige lijstje TLJ voor de Vuelta aangepast.
Nu zijn dat Bennett, Boom, Bouwman, Clement, De Tier, Kruijswijk, Lindeman, Lobato, Olivier, Keizer en Tolhoek. Inmiddels dus 11 namen.
Zoals ik 't zie met Bennett, Clement, De Tier, Kruijswijk en Olivier 5 berggeiten in de ploeg. Met Bouwman en Lindeman heb je 2 mannen voor de aanval en ondersteuning van de kopmannen Bennett en kruijswijk. Lobato gaat dan mee voor 't sprintwerk en ja dan nog Lars Boom.

S. Morgenstern

PCS heeft zijn voorlopige lijstje TLJ voor de Vuelta aangepast.

En dan wordt het nog net wat echter?

kelderfan

Het schurk wat beter tegen 't feit aan en het is nog steeds voorlopig.
Opvallend dat zowel De Tier als Olivier nu een plek krijgen in 't TLJ-team voor de Vuelta. Dat wordt volgend seizoen leuk voor de "Giro klimploeg."

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Selectie Binckbanktour:

https://twitter.com/LottoJumbo_road/status/893436281870569472

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan waarom is het opvallend dat beide in een eventuele voorselectie zitten voor de Vuelta. Dat lijkt me gezien het seizoen toch niet onlogisch. Beide zijn toch ook toekomstige klimknechten.

S. Morgenstern

Het schurk wat beter tegen ’t feit aan en het is nog steeds voorlopig.

Net zo voorlopig als toen de voorlopige startlijst vanochtend door de organisatie van de Vuelta de wereld in werd geslingerd.

Opvallend dat zowel De Tier als Olivier nu een plek krijgen in ’t TLJ-team voor de Vuelta.

Waarom vind je dat opvallend? Had jij ze niet in deze voorselectie verwacht?

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@rahimns
Dan begrijp je mij verkeerd. Voor mij gaan er 5 klimmers mee en @vlek wil er maar 4 meenemen. Dus Kruijswijk en Bennett met Clement, De Tier en Olivier naar de Vuelta en volgend seizoen naar de Giro. Dan hoeft er geen vervanging voor Jurgen te worden gezocht. Ook Tolhoek maakt niet onbelangrijke stappen.
Die Binckbank Tourploeg lijkt mij dik in orde: Boom en Van Emden met Van Hoecke, Groenewegen, Leezer, Roosen, Tankink en Wagner.
Opvallend is wel: geen Maarten Wynants? Boom en Van Emden voor 't klassement?

Yeez

Wynants lijkt volgend jaar aan zijn laatste jaar te zijn begonnen. Uit de trein van groenewegen en rijdt vooral een b programma. Kan volgend jaar de klassiekers doen en that's it qua world tour.

jvh93

als vermeulen niet in de voorselectie voor de vuelta zit verwacht ik ook einde oefening voor hem binnen de ploeg. Maakt de weg voor Hartthijs de Vries wel open als extra talent denk ik

S. Morgenstern

Opvallend dat zowel De Tier als Olivier nu een plek krijgen in ’t TLJ-team voor de Vuelta.

Moet dus gelezen worden als:
Voor mij gaan er 5 klimmers mee en @vlek wil er maar 4 meenemen. Dus Kruijswijk en Bennett met Clement, De Tier en Olivier naar de Vuelta en volgend seizoen naar de Giro.

Vind je het gek dat je dan verkeerd wordt begrepen?

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan maar dan begrijp ik je nog steeds verkeerd misschien... maar het is toch nog niet zeker dat beide mee gaan naar de Vuelta laat staan de Giro... zullen we gewoon niet eerst even de definitieve selectie afwachten. En dan nog weten we niet wat de eventuele plannen zijn met deze twee voor komend seizoen.

Wynants er niet bij is opvallend ... waarom. Past toch niet in het treintje met Groenewegen. Denk ook verder niet dat het klassement hier een doel is... denk eerder etappezeges. Of Boom moet opeens iets in zich gevonden hebben.

Yeez

Als Boom hier slecht rijdt zal hij flink op zijn klote krijgen deze winter (als hij dat al niet krijgt). Wel noodzaak (en goed dat het gebeurd) dat hij met Binckbank en de Vuelta zo veel mogelijk rijdt met het oog op volgend jaar.

kelderfan

'@jvh93
Die Hartthijs De Vries heeft toch trainingsstage bij TLJ achter de rug en hij krijgt nu een kans om zich te tonen in Tour de L'Avenir met Jan Maas en Pascal Eenkhoorn. Die Jan Maas wordt nergens genoemd als versterking voor TLJ. Die lijkt mij zo'n Tusveld geval.
@rahimns
Het gaat toch om een voorlopige lijst en daar zal de TdP wel in meespelen.

jvh93

Van Boom hoeven we dit seizoen geen wonderen meer te verwachten. Zal mooi zijn als hij nog ergens mee kan doen, maar denk dat hij voornamelijk moet knechten en op moet bouwen richting komend seizoen, terwijl ik hem in Zwitserland toch nog op een behoorlijk niveau vond rijden hoor

Jotto-Lumbo

Ben benieuwd wat de doelen zijn van Roglic voor het najaar. Had wel verwacht dat hij de BinckBank tour zou gaan rijden. Dat deed hij vorig jaar ook niet onverdienstelijk.. Had ook een kleine hoop dat hij de Vuelta in dienst zou gaan rijden voor Kruijswijk. Had een belangrijke man kunnen zijn voor de TTT.

hartstikkebedankt

Programma van Roglic zal dan wel de Canadese koersen zijn en hij rijdt wellicht de Tour of Britain en Ronde van Denemarken?

S. Morgenstern

WK TTT en TT lijken me de doelen van zijn najaar.

Fanny

Tour de Pologne
TLJ wederom in de aanval !
Tweet Grischa Niermann‏:
7 stages, 7x breakaway for @LottoJumbo_road .
Today it's @DaanOlivier s turn
Heel netjes dus van de mannen van TLJ.
Ze laten zich wederom zien op de laatste dag in deze koninginnenrit.
Hopelijk halen ze beide truien (blauwe en de rose bergtrui) op in deze WT koers.
Zou een mooi beloning zijn voor hun aanvallend koersen deze week in deze Tou de Pologne.
Goede livestream beelden trouwens.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

De bergtrui zal niet gaan lukken, die blauwe trui zal dan wel te halen zijn.

Jellegroot

Campenaerts naar Soudal bevestigd door Cycling Fever

kelderfan

Er is een man die helaas niet op 't lijstje van 10 voorkomt. Die jonge Noor Eiking lijkt mij toch wel een hele goede rijder en die lijkt mij wel in 't plaatje vallen.

robertowilco

Tolhoek zal wel meegaan naar de Vuelta, maar voor de rest, Olivier omdat zo'n drieweekse Ronde toch wat teveel van het goed is na zijn lange pauze, De Tier en Bouwman, ja beiden eigenlijk niet echt dat je zegt die moet mee, zeker Bouwman had ik toch meer van verwacht. Ik vind De Tier niet in de uitslag terug, hij is toch niet gevallen, want ik dacht dat hij er als laatste nog bij zat.

1 2 ... 320 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.