Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 321 ... 440 441
Fanny

'@kelderfan
Zou wel heel mooi zijn als die Eiking (nu 13e AK in Polen) samen met Halvorsen naar TLJ komt.
Zeg maar de Noorse connectie bij TLJ met Amund J.
Scandinaviërs lijken mij sowieso prima teamrenners om in je groep te hebben.
Maar zijn denk ik veel kapers op de kust en ik weet niet of ze qua budget te betalen zijn.

ghostwriter

Ik hoop dat LottoNL ervoor kiest om Clement, Boom, Kruijswijk, Keizer, Lobato, Bennett, De Tier, Bouwman en Tolhoek naar de Vuelta te sturen. Met Clement, Bennett, De Tier, Bouwman en Tolhoek zal Kruijswijk goed worden ondersteund in het gebergte en Boom en Keizer kunnen Kruijswijk in de vlakke etappes goed ondersteunen. Voor de jonkies De Tier, Bouwman en Tolhoek is het rijden van een grote ronde vooral belangrijk zodat ze extra ervaring en hardheid op kunnen doen.

Laatst gewijzigd
Jellegroot

Misschien een gekke vraag maar is de jonge Luxemburger Alex Kirsch niks?
Rijdt in het voorjaar zeer straf en fietst nu nog voor een conti team.

Fanny

'@robertowilco
Quote: De Tier en Bouwman, ja beiden eigenlijk niet echt dat je zegt die moet mee, zeker Bouwman had ik toch meer van verwacht.
Als verzachtende omstandigheid kan worden meegenomen dat beiden deze week hard zijn gevallen.
Wat dat betreft vind ik dat de oudere renners tw Keizer, Battaglin en Lindeman juist zijn tegenvallen.
Ze zijn wel erg ver achter de 4 jonge renners in het AK zijn geëindigd.
Lindeman heeft nog wel als pluspuntje dat hij de blauwe trui naar huis mag nemen.

S. Morgenstern

Battaglin, Lindeman en Keizer zijn natuurlijk ook echt hetzelfde type renner als die jonge renners, dus het AK is een perfecte manier om te beoordelen hoe ze het er deze ronde vanaf hebben gebracht. Battaglin heb ik vandaag dan wel nog De Tier en Tolhoek naar voren zien rijden toen het peloton op weg was naar die laatste serie beklimmingen, maar dat de achter in het peloton hangende Bouwman uiteindelijk samen met De Tier ruim voor Battaglin binnen is, moet natuurlijk wel in het voordeel van de jonkies worden uitgelegd.

Laatst gewijzigd
xistnc

Voor wat het waard is: TLJ als enige ploeg compleet met 7 in de einduitslag van Polen. Twee andere ploegen met 6, de rest minder of veel minder. Deels natuurlijk ook omdat de slotrit uit 2 rondes bestond. Zegt toch wat over de atmosfeer in de ploeg. Misschien te makkelijk om dat aan Niermann toe te schrijven, maar het begint toch een optelsom te worden.

Wielerfan1987

'@xistnc

Het is natuurlijk ook zo dat diverse van die jongens nog niet zeker van zijn dat ze de definitieve Vuelta selectie halen of hebben gehaald.. dat zal ook wel wat bewijsdrang met zich meebrengen.

Wielerfan1987

Overigens misschien een raar idee,

Maar mij lijkt het wel een mogelijkheid om met Wynants om de tafel te gaan om te kijken of ze zijn contract tussentijds kunnen ontbinden.

Die jongen brengt in het klassieke voorjaar al 2 jaar niet wat er van hem verwacht mag worden en zijn plek in de Trein, waarvoor hij juist nog vorig jaar meen ik verlengd werd met twee seizoenen lijkt hij ook defitief kwijt.
Met andere woorden: hij zit bij de ploeg op een dood spoor, misschien is het in dit geval voor renner en ploeg beter om afscheid van elkaar te nemen, dan kan hij naar een ploeg als Wanty of die ploeg van V Aert ofzo en kan TLJ JW van Schip binnen halen.

Die paar aanvalletjes in semi klassiekers van de Napoleon cup meen ik afgelopen 2 voorjaren waren Wynants zijn enige noemenswaardige wapenfeiten afgelopen seizoenen en dat zonder een prijs te pakken, in zijn plaats had van Schip wellicht al wel verder gekomen.
Als TLJ met Wynants een kleine ontslagvergoeding overeen kan komen kan die jongen elders proberen de weg naar boven weer te vinden en kan TLJ met een jong Nederlands talent de trein rond Groenewegen, en de voorjaarskern een boost geven.

Zeker nu de Belgische enclave binnen de ploeg lijkt te gaan afbrokkelen is dit dan misschien een kans een andere weg in te slaan met de voorjaarsploeg en de trein.

Bovendien kan van Schip met zijn "niet lullen maar trappen" mentaliteit misschien weer het nodige vuur in de voorjaarsploeg terugbrengen.

Of ben ik de enige die dit een optie vind?

kelderfan

'@Fanny
Die Odd Christian Eiking en Kristoffer Halvorsen lijken mij toch geen probleem qua budget. Er moet alleen goede renner voor 't treintje van Groenewegen worden gehaald. Ja wie, de genoemde Alex Kirsch, die in 't voorjaar goed deed {daar weet Jos van Emden alles van} en ook in o.a. de VOO-Tour de Wallonie goed bezig was.
@vlek
Wat @Fanny zegt, die De Tier en ook Bouwman zijn zwaar gevallen en dat doet wat met je lichaam. Dat lijkt mij moeilijk te beoordelen ook al zijn het niet dezelfde type renners.
@Xistnc
Voor wat 't waard is: Ook Lindeman heeft zich lang kunnen handhaven in 't peloton; hij heeft zich kennelijk laten afzakken, toen de trui veilig was gesteld.

kelderfan

'@wielerfan1987
Ik denk, dat Maarten Wynants met de komst van Terpstra niet echt blij zal zijn. Dus ja misschien wil hijzelf wel stoppen.
Op dit moment lijken de Belgische renners de kant van Frankrijk op te gaan en bij Sport Vlaanderen lopen op dit moment ook geen echte kandidaten. De enige van deze lichting leek mij Amaury Capiot, maar die ligt er al langere tijd uit en of die weer op niveau komt moet nog blijken.

oscarito1908

Gaat Terpstra echt naar TLJ?

Daar geloof ik niets van. Al zou het wel een geweldige aanwinst zijn. Dan heb je een mooie voorjaarsploeg.

kelderfan

Volgens Cyclingfever staat Terpstra als gerucht gelinkt met TLJ. Campenaerts wordt nu bevestigd met de overgang naar Lotto Soudal.
Wat mij betreft klopt 't niet.

Laatst gewijzigd
Rahim Vlasblom
admin

Ik hoop toch dat je het hebt over Niki Terpstra...

kelderfan

'@rahimns
Sorry Niki 't is.

S. Morgenstern

Ja, misschien wil Wynants wel bij een ander ploegje gaan rijden als ze het lief vragen...

Poeksel

Is er in de laatste twee jaar iets gebeurd tussen Wynants en Terpstra? Of doelt kelderfan nog steeds op dat incident uit 2014?

Spruch

'@kelderfan
Wat jou betreft klopt het niet? Ik volg het transfernieuws via Cyclingfever al enkele jaren en ik heb ze op niet veel fouten kunnen betrappen. Als ze het nog niet zeker weten zetten ze er keurig 'rumour' achter, zoals bij Terpstra. Als ze informatie uit het interne circuit krijgen zetten ze er 'confirmed' achter zoals bij Campenaerts. Als ze zeker weten dat er is getekend zetten ze er 'signed' of 'extension' achter. Dat lijkt mij een heel prima manier van werken. Snap niet goed wat jij daar dan niet aan gelooft. Tenzij jij de verkeerde waarde hangt achter wat ze aangeven in hun rubriek. Als je elke 'rumour' aanneemt als een 'confirmed' of een 'confirmed' als 'signed' dan kom je natuurlijk bedrogen uit.

Yeez

De man achter cyclingfever zit hier ook op het forum en ja, dat weet ik zeker.

Spruch

'@jesse
En wie is dat dan?

S. Morgenstern

Als ze informatie uit het interne circuit krijgen zetten ze er ‘confirmed’ achter zoals bij Campenaerts.

Cyclingfever verzamelt zijn informatie toch gewoon in tweede instantie via externe bronnen? Zoals dat ook gebeurt bij alle andere startlijst en transfer verzamelaars? Campenaerts vertelt in een interview in een Vlaamse krant dat hij volgend jaar voor Lotto-Soudal zal rijden en dat wordt dan vervolgens verwerkt in de overzichten op de sites die dat bericht oppikken; hij vertelt dat hij de trui in de Tour of Britain gaat showen en de startlijst verzamelaars nemen dat op in hun overzichten.

Yeez

'@spruch degene die het hardst roept dat de site redelijk betrouwbaar is ;)

Spruch

'@vlek
Daar wordt de site dus nog betrouwbaarder door. Dan is die confirmed dus nog zekerder. Ik dacht uit het verhaal boven hun lijstje te zien dat ze ook andere bronnen gebruikten, eventueel vanuit het circuit. Maar wellicht zit ik er naast.

Spruch

'@jesse
En wie is dat dan volgens jou? Is mij nooit zo opgevallen.

Yeez

'@spruch je bent er wel erg mee bezig zeg.

Spruch

'@jesse
Het is gewoon een vraag. Weet je het of weet je het niet?

1 2 ... 321 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.