Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 329 ... 440 441
Rawolf

Fanny waar kijk jij tour de l'ain? Is dat op eurosport 2?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik volgde de liveticker.... is in ieder geval klaar. TLJ met 5 man bij de eerste 25. Niet slecht maar geen echte uitschieter. Verschillen zijn natuurlijk enorm klein. Kruijswijk verliest een kleine 4 seconde op Pinot die veruit de favoriet is voor dit rondje. Verder zie ik Geniez wel weer in eigen huis goed scoren. Kruijswijk moet natuurlijk nu nog niet helemaal top zijn. Morgen wel een aankomst voor Lobato...

Laatst gewijzigd
Fanny

'@Rondom wielerliefhebber
Net als denk ik Rahims via liveticker Direct Velo.
Overigens heeft v.d. Broeck veruit de slechtste tijd gereden (88e) van alle TLJ renners met ruim 45km per uur.
Hij had over het algemeen alleen maar een paar jonge renners achter zich.
Als erkend ITT renner heeft hij er of niks aan gedaan of is/kan niet beter in deze proloog.
Maar misschien heeft hij pech gehad.
Overigens goed gereden door de andere renners met 5 van de 6 gestarte renners bij de eerste 25.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Amund Jansen reed in de laatste 50 meter nog tegen het hekwerk, die had anders ook nog bij de beste 20 kunnen finishen. FDJ weer heel erg goed in deze discipline... en verder veel sprinters in de top 10 wat niet vreemd is bij zo'n korte proloog. Ben heel benieuwd naar morgen.

jvh93

'@rahim misschien iets voor de klankbordgroep.
Als fan zal ik af en toe best eens een kijkje achter de schermen willen krijgen (zoals bij een trainingskamp en/of voorbereiding van de perfecte tijdrit zoals ze dit jaar hebben laten zien). Ik denk dat we dit best vaker willen zien bijvoorbeeld bij bepaalde trainingen en/of voorbesprekingen en nabesprekingen van wedstrijden. Of een videoblog tijdens een grote ronde of iets dergelijks om de fans nog meer te kunnen laten meeleven met hun idolen

kelderfan

'@Fanny
Ik ben ook niet blij met het reusltaat van Jurgen. Hopelijk spaarstand en 't helpen van Kruijswijk in de laatste 2 ritten.
Jammer dat Jansen door een klein foutje een goede tijd verspeelde. Morgen kan hij met Vermeulen de aanval kiezen.
Wat die andere koers betreft.
Heeft Boom de weg omhoog gevonden? Wat gaat Roosen doen?

Rawolf

Ik denk niet dat Vermeulen kan aanvallen. Tlj moet morgen proberen in het eerste deel bouhanni te lossen en dan lobato brengen. Voor de sprint

robertowilco

Lars Boom rijdt toch de Vuelta, ben benieuwd of hij ons nog positief kan verassen dit jaar.

Romāns Vainšteins

Gaat ie een atoombom tot ontploffing brengen ?

Yeez

Voor Boom is het zaak zoveel mogelijk kilometers te maken dit jaar, met het oog op volgend jaar.

achtpuntzes

'@ jessevdalen:
en volgend jaar is het zaak zo veel mogelijk kilometers te maken voor het jaar daarop?

S. Morgenstern

Nee, dan kan hij het best weer een half jaar amper koersen en geen grote ronde rijden.

Koosr1946

Waar hebben jullie het toch steeds over?
Lars Boom???????????
Nooit van gehoord

LutsenkoFan

In de giro reed Jürgen van den Broeck nog een snellere tijdrit in snelheid. Lijkt me dus dat hij heeft gespaard.

Koosr1946

Oeps, ik zag net dat deze wonderploeg al 19 overwinningen bij elkaar gefietst heeft.
Wel klasse dat er dan nog steeds zo'n groot aantal aanbidders zijn.

kelderfan

Lars Boom gaat 't over een andere boeg gooien in zijn voorbereiding voor 't seizoen 2017. Hij moet 't doen, want ik zie Terpstra niet komen.
Lijkt mij een goede zaak, dat hij met de ploeg op trainingskamp gaat in voorbereiding op 't nieuwe seizoen. Wat mij betreft al in de TDU beginnen.

Wanneer komt die Adriaan Janssen in beeld?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Volgens mij rijdt die deze week nog een koers met SEG

achtpuntzes

krijgen we straks nog Jansen en Janssen? XD

er moet wel een cameraploeg ter plaatse zijn anders komt die Adriaan natuurlijk niet in beeld. :p

Laatst gewijzigd
kelderfan

Czech Cycling Tour 10 - 13 augustus met Fabio Jakobsen, Jan Maas en die beer Edoardo Affini. 

kelderfan

'@8.8
Brilletje op en dan lukt 't nog wel.;)

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Je gaat er dan tenminste wel 0.2 punten op vooruit ;)

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Dat verklaart een hoop...

https://twitter.com/LottoJumbo_road/status/895242542161297408

achtpuntzes

'@ rahimns:
under way? is Louis van Gaal de ploegleider van dienst in de Tour de l'Ain?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@8.6 ik maak die tweets niet.... het is taalkundig niet helemaal fout maar het had mooier kunnen worden verwoord.

Ik heb het wel doorgegeven....

Laatst gewijzigd
Wielerfan1987

Under way is in principe fout.

Underway aan elkaar geschreven zou echter taalkundig gewoon correct zijn.

Je kunt natuurlijk ook overal fouten in willen zien he....

1 2 ... 329 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.