Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 328 ... 440 441
robertowilco

Hoe is het in godsnaam mogelijk dat Jos van Emden een verkeerde afslag neemt, neem aan dat het parcours verkent is geworden. Dan nog valt de tijd reuze mee, maar wat heb je eraan.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Robertowilco zijn snelheid lag gewoon te hoog voor die bocht vrees ik... maar ga het zo eens vragen. Hij was echt sneller op dat moment.

EmPeHa

Hij werd afgeleid door een groen mannetje.
http://www.telegraaf.nl/telesport/28874954/__Van_Emden___Ik_zag_een_groen_mannetje___.html

achtpuntzes

een marsmannetje. :)

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Seingever stond gewoon verkeerd... Echt balen voor hem. Hij keek ook niet vrolijk bij de teambus (tot dat hij zijn vrouw en kind zag). Sterke tijdrit van hem verder, ook Lars reed goed en ik vond dat Timo Roosen weer een dijk van een tijdrit afleverde.

Koosr1946

'@rahimns
Woon jij wel op deze planeet.
Je draait alles wel zo dat het positief overkomt en dat is op zich zelf al een hele opgaven bij deze ploeg.
Mijn geachte is dat zo'n kort parcours toch wel verkend wordt, maar misschien doet deze ploeg dat niet.
Of verkeerd materiaal of verkeerde banden of verkeerde tactiek of misschien wel helemaal geen tactiek
Ik vind het klasse van je dat je hier overal doorheen kunt prikken en nog steeds een die-hard supporter bent

Romāns Vainšteins

Je bent ambassadeur of je bent het niet.

S. Morgenstern

Verkeerde tactiek denk ik, kan niet anders. Ze hadden beter die van Bodnar kunnen gebruiken.

Laatst gewijzigd
Rawolf

Ik zou als ik een Parkour zou verkennen niet elke bocht in m'n geheugen hebben. Het zijn wielrenners geen gasten met fotografisch geheugen

FritsvanHoefelen

https://twitter.com/Timothydegraaf/status/894916095144075264

Analyse van de FAN ambassador?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik hoop dat alles goed is met Gijs... glad bochtje waar je blijkbaar snel onderuit gaat als het regent, vraag maar aan de wereldkampioen.

Netraam

Hey, is dat dezelfde bocht waar Politt en Martin onderuit kieperden? Die was best link naar het eind toe.

Verder: een verkenning is geen oplossing voor dit probleem, je kan nou eenmaal niet alles onthouden. Daar hoort dan ook gewoon een seingever te staan, eventueel met borden erbij net als bij een racebaan op 100 en 50 meter.

Romāns Vainšteins

Daar kan je niks aan doen, dit is duidelijk wegdek wat net lekker nat is, klinkertjes, al die randstadsmog tot een laagje blubber, veel te snelle hippe chronofietsjes, is gewoon het lot.

Het is wel een mooi filmpje om zo'n clownsmuziekje onder te zetten van het type

https://www.youtube.com/watch?v=1D5Sa2Yq-2g&list=RDQM9qv3gShkPfA

Laatst gewijzigd
kelderfan

Arme Gijs en hij was kennelijk niet de enige, die daar onderuit is gegaan. Jodium in plaats van Podium is echt wel op z'n plaats.

horsm

'@koos1946, over welke tactiek heb je het bij het tijdrijden? Of welke banden? Feit blijft dat Van Emden hier bijna wint en dat Boom ook bij de eerste vijf rijdt. Dat is toch prima? Wie draait er dan iets om?

Los daarvan: de toon mag ook wel wat minder vijandig.

Yeez

Van Emden geeft wel de overwinning weg zo, erg jammer! Boom zeer goed en vooral Roosen erg goed in de regen, die was hoog geëindigt als het droog was!

kelderfan

Vermeulen heeft geen seingever nodig.
Hij heeft tot nu toe de beste tijd 4:39:67.

Wielerfan1987

Het is heel erg jammer en zonde dat dit Jos een podiumklassering en misschien wel overwinning kost.

Echter zie ik ook lichtpuntjes.

Zoals @Rahim al aangeeft lijkt Timo Roosen zich te blijven ontwikkelen wat zich vandaag uit in een sterke tijdrit, ik ben dan ook benieuwd of dit zich volgend jaar ook kan uiten in het klassieke voorjaar en wellicht prologen/korte tijdritten.

Jos bewijst vandaag dat hij op korte tijdritten waar een renner veel power kwijt kan gewoon bij de beste 5 a 6 van de wereld hoort.

En daarnaast laat Boom na enige tijd waarin het niet over hield weer een aardige verbetering zien. (Gelukkig)

kelderfan

Bij Boom mag je zeker gelukkig zeggen. Laat hem eerst maar deze rittenkoers afmaken en zien hoever hij komt.
Timo Roosen liet in Noorwegen al zien, dat hij een grote "motor" heeft en Leezer gaf al aan, dat Boom met Van Emden en Roosen zich ook op 't klassement zullen richten.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Stef Clement is nu 3e. met 4:41:50. update: Steven Kruijswijk heeft nu de beste tijd 4:39:33.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@koos dan ben ik maar superpositief. Maar kijkend naar de uitslag kan je toch niet anders concluderen dat TLJ bij de betere ploegen hoort vandaag.

kelderfan

'@Rahimns
Als jij niet positief bent, dan is er iets niet goed. Dus volhouden super goed.
In de Tour de L'Ain doen de jongens ook goed mee.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Vrees dat JvdB ook vandaag aantoont dat het nog niet top gaat....

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Prima tijd trouwens van Lobato, die komt wel langzaam in vorm voor de Vuelta...

Fanny

'@Rahimns
Inderdaad niet zo goed van vd Broeck maar misschien ligt het aan de korte proloog wat meer een ding is voor sprinters/hardrijders.
Hij was in eerdere jaren wel een meer dan goede ITT renner op vooral de wat langere afstanden.
V.d. Broeck zal met deze tijd in deze proloog denk ik achter in het klassement eindigen.
De vraag is : wilde hij wel een goede proloog rijden.
Ja, dan was het niet best van hem.
Nee, dan wil ik hem wel zien aan de kop van het peloton ik de etappes die nog komen.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 328 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.