'@rahimns
Woon jij wel op deze planeet.
Je draait alles wel zo dat het positief overkomt en dat is op zich zelf al een hele opgaven bij deze ploeg.
Mijn geachte is dat zo'n kort parcours toch wel verkend wordt, maar misschien doet deze ploeg dat niet.
Of verkeerd materiaal of verkeerde banden of verkeerde tactiek of misschien wel helemaal geen tactiek
Ik vind het klasse van je dat je hier overal doorheen kunt prikken en nog steeds een die-hard supporter bent
Hey, is dat dezelfde bocht waar Politt en Martin onderuit kieperden? Die was best link naar het eind toe.
Verder: een verkenning is geen oplossing voor dit probleem, je kan nou eenmaal niet alles onthouden. Daar hoort dan ook gewoon een seingever te staan, eventueel met borden erbij net als bij een racebaan op 100 en 50 meter.
Daar kan je niks aan doen, dit is duidelijk wegdek wat net lekker nat is, klinkertjes, al die randstadsmog tot een laagje blubber, veel te snelle hippe chronofietsjes, is gewoon het lot.
Het is wel een mooi filmpje om zo'n clownsmuziekje onder te zetten van het type
https://www.youtube.com/watch?v=1D5Sa2Yq-2g&list=RDQM9qv3gShkPfA
Het is heel erg jammer en zonde dat dit Jos een podiumklassering en misschien wel overwinning kost.
Echter zie ik ook lichtpuntjes.
Zoals @Rahim al aangeeft lijkt Timo Roosen zich te blijven ontwikkelen wat zich vandaag uit in een sterke tijdrit, ik ben dan ook benieuwd of dit zich volgend jaar ook kan uiten in het klassieke voorjaar en wellicht prologen/korte tijdritten.
Jos bewijst vandaag dat hij op korte tijdritten waar een renner veel power kwijt kan gewoon bij de beste 5 a 6 van de wereld hoort.
En daarnaast laat Boom na enige tijd waarin het niet over hield weer een aardige verbetering zien. (Gelukkig)
Bij Boom mag je zeker gelukkig zeggen. Laat hem eerst maar deze rittenkoers afmaken en zien hoever hij komt.
Timo Roosen liet in Noorwegen al zien, dat hij een grote "motor" heeft en Leezer gaf al aan, dat Boom met Van Emden en Roosen zich ook op 't klassement zullen richten.
'@Rahimns
Inderdaad niet zo goed van vd Broeck maar misschien ligt het aan de korte proloog wat meer een ding is voor sprinters/hardrijders.
Hij was in eerdere jaren wel een meer dan goede ITT renner op vooral de wat langere afstanden.
V.d. Broeck zal met deze tijd in deze proloog denk ik achter in het klassement eindigen.
De vraag is : wilde hij wel een goede proloog rijden.
Ja, dan was het niet best van hem.
Nee, dan wil ik hem wel zien aan de kop van het peloton ik de etappes die nog komen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.