'@Wielerfan 1987 en Denkya
Goede vragen om door Rahimns mee te nemen naar klankbordwerkgroep van TLJ.
Veel vragen die jullie gesteld hebben had ik ook.
Vooral de selectie op de komende koersen die de renners gaan rijden moet gewoon eerder (indien dit kan) en beter via de bekende media kanalen.
Ook zouden niet-renners zoals bv de mekanieker, de verzorger, de kok enz wel eens geïnterviewd mogen worden.
Ze zijn belangrijk voor een goede ploeg. Wat doen ze bv de hele dag tijdens een etappe/koers/ronde.
Graag zou ik naast het verslag van de etappe van een koers door de ploegleider ook meer nieuwsberichten op de TLJ site willen zien vanuit de staf over het reilen en zeilen van de TLJ ploeg over bv welke koersen gaat TLJ in het lopende wielerjaar deelnemen (compleet jaaroverzicht), doelen voor het nieuwe jaar/seizoen, de toekomst van de ploeg met welke renners, het budget TLJ (wielerploeg) voor de komende jaren, wie scout jonge aankomende profrenners, nieuwe sponsoring, fietsvernieuwingen, verslagen van trainingskampen (met o.a. welke renners), welke soort renners uit welke landen zoekt men enz.
Misschien veel vragen en verzoeken en misschien niet altijd de juiste, maar het zou mooi zijn als we als fan tenminste op enkele vragen en verzoeken vanuit TLJ antwoord krijgen.
Soms krijg ik namelijk wel eens nieuws uit de mij bekende Nederlandse en Belgische wandelgangen en wielerkoersen terwijl ik denk waarom brengt TLJ dit niet meteen zelf.
Helaas kan ik dit ook niet altijd hier direct opschrijven omdat ik vind dat TLJ dit zo spoedig mogelijk zelf moet doen.
Maar misschien zit er wel een bepaalde gedachte achter, vanuit TLJ.
Rahimns, Roelien en Piet alvast bedankt voor jullie inbreng als ambassadeurs voor deze vragen, verzoeken en antwoorden en natuurlijk de deelname aan de klankbordwerkgroep TLJ.
Rahimns kun je hier ook aangeven wie er allemaal in deze klankbordwerkgroep en staf van TLJ in deze overlegvergadering zitten ?
Wat denken jullie van de kansen van Kruijswijk in Tour de L'ain? Als ik op de startlijst kijk zie ik als enige echte topper Thibaut Pinot, en mannen zoals Geniez en G. Martin. Het kleine probleempje voor Kruijswijk in dit rondje is dat er geen etappe met aankomst bergop is. dus als hij samen met Pinot naar de streep rijdt, zal ie waarschijnlijk niet winnen. En Steven's z'n daalcapaciteiten zijn ook niet zo geweldig volgens mij om Pinot af te schudden in een afdaling. Maar dit rondje is ter voorbereiding dus heel belangrijk is het ook niet.
'@jessevdalen
Ga je weer moeilijk doen? Dat hij niet op de voorlopige lijst staat is toch bekend. Dat ik daaruit een keuze maak, is jezelf tegenspreken. Wauw.
Ik zeg alleen maar in een reactie naar @Spruch dat "als hij in de Tour de L'Ain goed is, dan kan hij zomaar in de selectie belanden.";)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.