Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 327 ... 440 441
Romāns Vainšteins

'en had ’t geluk, dat Wippert hem een wiel gaf'

3:00 straftijd en DSQ in de daguitslag toch ?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan jij weet me elke keer weer te verbazen met je logica...

Rawolf

'@rv, voor wie?

Fanny

'@Wielerfan 1987 en Denkya
Goede vragen om door Rahimns mee te nemen naar klankbordwerkgroep van TLJ.
Veel vragen die jullie gesteld hebben had ik ook.

Vooral de selectie op de komende koersen die de renners gaan rijden moet gewoon eerder (indien dit kan) en beter via de bekende media kanalen.
Ook zouden niet-renners zoals bv de mekanieker, de verzorger, de kok enz wel eens geïnterviewd mogen worden.
Ze zijn belangrijk voor een goede ploeg. Wat doen ze bv de hele dag tijdens een etappe/koers/ronde.
Graag zou ik naast het verslag van de etappe van een koers door de ploegleider ook meer nieuwsberichten op de TLJ site willen zien vanuit de staf over het reilen en zeilen van de TLJ ploeg over bv welke koersen gaat TLJ in het lopende wielerjaar deelnemen (compleet jaaroverzicht), doelen voor het nieuwe jaar/seizoen, de toekomst van de ploeg met welke renners, het budget TLJ (wielerploeg) voor de komende jaren, wie scout jonge aankomende profrenners, nieuwe sponsoring, fietsvernieuwingen, verslagen van trainingskampen (met o.a. welke renners), welke soort renners uit welke landen zoekt men enz.
Misschien veel vragen en verzoeken en misschien niet altijd de juiste, maar het zou mooi zijn als we als fan tenminste op enkele vragen en verzoeken vanuit TLJ antwoord krijgen.
Soms krijg ik namelijk wel eens nieuws uit de mij bekende Nederlandse en Belgische wandelgangen en wielerkoersen terwijl ik denk waarom brengt TLJ dit niet meteen zelf.
Helaas kan ik dit ook niet altijd hier direct opschrijven omdat ik vind dat TLJ dit zo spoedig mogelijk zelf moet doen.
Maar misschien zit er wel een bepaalde gedachte achter, vanuit TLJ.

Rahimns, Roelien en Piet alvast bedankt voor jullie inbreng als ambassadeurs voor deze vragen, verzoeken en antwoorden en natuurlijk de deelname aan de klankbordwerkgroep TLJ.
Rahimns kun je hier ook aangeven wie er allemaal in deze klankbordwerkgroep en staf van TLJ in deze overlegvergadering zitten ?

Retro Lex

'@ Random
Dat is een grapje. Een wiel geven....... daar staat straf op als het voor een ander team is. Vraag maar aan Porte
@ RV ik vond 'm erg leuk

Hengacity1

Weet iemand of je de TLJ kleding van de Tour ook ergens kan bestellen??

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Fanny vanuit TLJ Sander Kruis en Ellis en de overige leden van de klankbordgroep willen niet openbaar gemaakt worden, dus daar kan ik niets over kwijt.

Nog even voor de liefhebbers, de ploegleider van dienst voor de Tour de L'ain is Frans Maassen

kelderfan

'@rahimns
Ik heb al eens eerder gevraagd, dat de opstelling met ploegleider wat eerder mag worden aangegeven. Ik kan bevestigen dat Frans Maasen de teamleider van dienst is. Het staat op de UCI-lijst. Kruijswijk heeft nr. 11 gekregen. Niet logisch is dat Clement nr. 13 heeft.

Raafje

Wat denken jullie van de kansen van Kruijswijk in Tour de L'ain? Als ik op de startlijst kijk zie ik als enige echte topper Thibaut Pinot, en mannen zoals Geniez en G. Martin. Het kleine probleempje voor Kruijswijk in dit rondje is dat er geen etappe met aankomst bergop is. dus als hij samen met Pinot naar de streep rijdt, zal ie waarschijnlijk niet winnen. En Steven's z'n daalcapaciteiten zijn ook niet zo geweldig volgens mij om Pinot af te schudden in een afdaling. Maar dit rondje is ter voorbereiding dus heel belangrijk is het ook niet.

Spruch

'@kelderfan
En wie heeft nr. 12 dan?

Rawolf

Pinot z'n daalkunsten zijn ook niet al te best en die bakte er in de tour vrij weinig van

kelderfan

'@Spruch
Wat denk je van Amund Jansen.

Laatst gewijzigd
hofsje

Concurrent van Kruijswijk in de Tour de L’ain zou ook nog wel wellicht Gaudu kunnen zijn

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan vertel... waarom is het niet logisch dat Clement nummer 13 heeft. Fijn dat je het kan bevestigen dat Maassen de ploegleider is... zodat de rest tenminste weet dat ik niet lieg.

Laatst gewijzigd
ti-raleigh

Gaat toch vaak op alfabet. Boom dus nr. 12.

Fanny

'@Rahimns
Bedankt voor de informatie mbt de klankbordgroep en TLJ.

Spruch

Er is dus wel een nummer 12. Waarom is het dan niet logisch dat Clement nummer 13 krijgt, kelderfan?

Koosr1946

'@hengacity
Kleding van TLJ is gratis te verkrijgen bij de alom bekende kringloopwinkels

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Koos je bijdrage hier begin ondertussen gewoon zielig te worden... je reageert als een klein kind.

Laatst gewijzigd
Chaba

Odd Christian Eiking naar Wanty Groupe. Verrassend, had zelf gehoopt dat TLJ hem zou inlijven. Die kan ook weer van mijn lijstje af van mogelijke versterkingen voor TLJ.

Laatst gewijzigd
Spruch

'@kelderfan
Ik zie dat Van den Broeck ook de Tour de l'Ain rijdt...

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@Spruch
Zijn deelname was al enige tijd bekend. Ik heb toen ook de vraag gesteld of Jurgen kans maakte op de Vuelta. Als hij hier goed is, dan kan hij zomaar in de selectie belanden.
De Tour De L'Ain is voor Kruijswijk de opstap naar de Vuelta en Clement en Lobato gaan zeker mee.

Yeez

'@kelderfan je spreekt jezelf nogal vaak tegen en lijkt soms weinig na te denken zeg. Je opperde pas nog welke van de 11 namen mee moesten naar de Vuelta (vd voorlopige startlijst), je zag toch zelf ook wel dat van den Broeck daar niet op stond?!

kelderfan

'@jessevdalen
Ga je weer moeilijk doen? Dat hij niet op de voorlopige lijst staat is toch bekend. Dat ik daaruit een keuze maak, is jezelf tegenspreken. Wauw.
Ik zeg alleen maar in een reactie naar @Spruch dat "als hij in de Tour de L'Ain goed is, dan kan hij zomaar in de selectie belanden.";)

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik ga ervan uit dat Jurgen al een programma heeft en of hij nu goed is in Frankrijk of niet ze daar niet opeens van zullen afwijken.

1 2 ... 327 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.