Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 33 ... 440 441
tdb

Kelderfan, volgens mij is nog niet zeker dat hij PR rijdt. Uit het artikel is alleen af te leiden dat hij PR graag zou willen rijden en dat hij waarschijnlijk in de voorselectie zit.
Wat me verder opvalt in het interview is dat hij de vragen erg nuchter antwoordt.

S. Morgenstern

Zal Mike Teunissen zich wel achter de Limburgse oren krabben.

Want?

jvh93

'@tdb dat valt mij inderdaad ook op. Hij lijkt er allemaal heel relaxed in te staan en ziet dit zelf ook echt als een enorm leerjaar

kelderfan

'@tdb
Volgens PCS {maar dan vloek ik weer#} en hij was een van de eerste gele rijders, die zijn programma kende.
31.01 Dubai Tour more
15.02 Volta ao Algarve em Bicicleta more
25.02 Omloop Het Nieuwsblad more
26.02 Kuurne-Bruxelles-Kuurne more
01.03 Le Samyn more
11.03 Ronde van Drenthe more
15.03 Danilith - Nokere Koerse more
22.03 Dwars Door Vlaanderen / A travers la Flandre more
09.04 Paris-Roubaix more
17.05 Tour of Norway more
23.05 Tour des Fjords more
Verrassend dus dat hij in zijn 1e. seizoen reeds opgesteld wordt {of voorselectie} in de Omloop en P-R.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@vlek
Hoi. Nou Mikie zal blij zijn met zo'n programma, denk ik zo.

S. Morgenstern

Teunissen zal toch ook wel weer zo'n programma krijgen lijkt me? Waarom zou hij zich dan hierover achter de oren krabben?

PCS heeft overigens enkele koersen opgenomen die bij de oorspronkelijke bron als voorselectie werden gegeven (waarbij Omloop zelfs helemaal niet werd genoemd)

Strani

Hallo allen! Ik was degene die voor CyclingPub het interview afnam met Amund Grøndahl Jansen en inderdaad was hij erg nuchter. Ook behoorlijk ontspannen en een makkelijke prater. Ik moet zeggen dat hij behoorlijk intelligent overkwam dus ik denk dat hij heel goed weet waar hij mee bezig is.

kelderfan

Beste Strani,
Ik ben blij met deze bijdrage van toch een beetje onbekende Noor. Maar is 't nu Jansen als achternaam of Grøndahl Jansen?

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@vlek
Hoe werkt dat nou met die voorselecties?
Als dat bij Amund het geval kennelijk is, waarom is 't dan niet zo vermeld bij bijv. Gijs Van Hoecke.

Strani

Goeie vraag @kelderfan! Volgens de UCI is alleen Jansen de achternaam, maar Grondahl als voornaam klinkt toch wat vreemd dus de UCI zou dat ook wel eens fout kunnen hebben. Ik zal het hem de volgende keer vragen ;)

Overigens heeft Amund ook niet echt iets gezegd over voorselecties. Het kan zijn dat hij er in zit maar hij zei er in elk geval niks over.

Strani

Ik realiseer me nou trouwens pas dat Groendahl precies hetzelfde betekent als Valverde: Groene vallei :)

S. Morgenstern

Binnen een voorselectie die groter is dan de beschikbare plekken, kunnen bepaalde renners al zeker zijn.

Strani

Amund is zo aardig geweest me direct het antwoord te geven op de vraag: Grøndahl is een achternaam en wel die van zijn moeder. Jansen is de achternaam van z'n vader.

tendam

Over talenten gesproken in ’t jongerenklassement Santos TDU staat Vermeulen op 9 en Michael Storer {19 jr.} op 2.

Dit moet toch wel de meest interessante info zijn die ooit op deze site is gedeeld.

@strani
Wat dacht je van Groenendaal?

Strani

'@tendam ook nog ja, het is een populaire naam :)

Fanny

Zaterdagnacht de 2e WT koers in Australië tw de Cadel Evans Great Ocean Road Race (NL tijd 01.00uur - 06.00 uur).
Leuk dat er ook weer live beelden van Velon zijn vanaf de fiets van de renners.
Mooie koers met helaas maar een stukje over de prachtige Great Ocean Road met misschien waaiers en surfers on the Beach.

https://images.panoramix.getaway.nl/guide/0001/19/21f2cea6df42c6e67bcbd6d0e7ac5d1a51824cb0.jpeg
https://images.panoramix.getaway.nl/guide/0001/07/thumb_6063_guide_top.jpeg

Daarna 3 x de Challambra Crescent op in het rondje van 20km rondom en in Geelong.
Is volgens mij toch wel een kuitenbreker die Challambra Crescent gelet op het aantal Watts vermogen en de HR bpm.

https://www.strava.com/segments/626453

Misschien iets voor TLJ renners Battaglin en Gesink of Lindeman (in een vluchtgroepje) ???

Laatst gewijzigd
RainbowJersey

https://twitter.com/AvVleuten/status/825252276432412672

kelderfan

Dezelfde coach is niet altijd 't recept voor dezelfde resultaten. Maar Gesink en Paul Martens waren goed bezig voor TLJ.

jvh93

Gesink laat gewoon zien dat we (mits hij fit blijft) weer wat moois van hem kunnen gaan zien dit seizoen. Hij haalt nu al een mooi niveau en gesink wordt meestal beter met meer wedstrijdkilomerers in de benen

jvh93

Martens en vermeulen ook prima trouwens, had meer van battaglin verwacht.

kelderfan

'@jvh93
Ik ben 't met je eens, wat betreft Battaglin, maar ook Lindeman heeft kennelijk last van de warmte. Want de vorige keer ging 't ook niet zo goed met Lindeman. Hopelijk is volgend jaar Bennett weer ok.

Yeez

'@kelderfan waarom ligt dat aan de hitte? De vorm hoeft in dit stadium vh seizoen (nog) niet optimaal te zijn toch?

kelderfan

'@jessevdalen
Volgens mij zijn de meeste renners in opbouw toch. Dus Battaglin en Lindeman zijn niet in vorm of zijn 't toch de omstandigheden.

Yeez

Er zijn genoeg renners die hier willen pieken (uit Australië) daarnaast zijn er op dit terrein betere renners die bovendien niet hebben moeten knechten (zoals Lindeman wel moest doen)

Fanny

Ook de jonkies Bouwman en wederom Vermeulen reden in deze WT Koers Cadel Evans Race goed.
Vermeulen eindigde op een zeer nette 36e plaats en Bouwman op een 65e plaats.
Dit nadat hij als knecht voor Gesink o.a. aan het begin van de laatste klim op de Challambra Crescent de ontsnapte Lammertink en ik dacht de Kort terughaalde waarmee hij Gesink in een goed positie bracht voor de laatste klim.

Overall heeft TLJ het nmm goed met deze overwegend jonge groep gepresteerd in deze 2 WT koersen tw de TDU en de Cadel Evans Great Ocean Road Race (Gesink 8e AK TDU en in de Cadel Evans Race 11e en Martens 10e waardoor de broodnodige WT punten zijn binnengehaald).
Vooral ook omdat de natuurlijk de Australiërs al veel verder zijn met de trainingen en koersen.
Zij willen vooral in hun eigen TDU goed presteren.
Ben trouwens blij dat Gesink al goed in vorm is zo vroeg in het seizoen.
Hopelijk krijgt hij dit seizoen eens geen mailleur van welke aard dan ook en dan zie ik hem wel etappe(s)/of een koers winnen.

1 2 ... 33 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.