Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 34 ... 440 441
kelderfan

Morgen start de Dubai Tour met Lobato en Jansen in de gelederen. Ik ben benieuwd naar Lobato in deze opstelling.
Maar ik ben nog meer benieuwd naar "de klimtrein" en "de tijdrittrein" in de Volta a la Comunitat Valenciana met Kruijswijk & co.
Quote: TLJ; “Het team staat er goed voor na het laatste trainingskamp voor het seizoen”
Dus aan de vorm kan 't niet liggen.

arviidd

Ben ook zeer benieuwd naar hoe ze gaan presteren in de Volta a la Comunitat Valenciana. Lijkt mij een sterk team waarmee ze wel wat kunnen uitrichten.

jvh93

Ik verwacht stiekem wel dat Lobato het goed gaat doen. Aan zijn tweets te zien voelt hij zich op zijn plek bij de ploeg.

Daarnaast verwacht ik ook een heel goed resultaat in een ploegentijdrit maar van kruijswijk zelf wat minder aangezien hij nooit erg sterk is in andere koersen dan de giro, maar hij mag me verrassen.

kelderfan

Juist nu Kruijswijk start met een aantal goede en gevraagde klimknechten en dito tijdrijders, mag je toch verwachten, dat de focus wat hoger ligt voor wat betreft 't AK. Zeker nu Roglic is toegevoegd, want die kan juist in dit soort rondjes goed uit de voeten. Alleen hoop ik, dat Castelijns de stap heeft gemaakt.
Wat betreft Lobato verwacht ik wel wat; alleen hij is ook ingeschaald voor de sprinttrein van Groenewegen, die zeker aan de bak moet tegen bijv. Cavendish en Kittel.

kelderfan

Ik lees bij cyclingnews, dat 't weer in Dubai een rol gaat spelen. Dus Groenewegen moet maar eens de aanval zoeken. Hij heeft er een paar windrijders bij.

Laatst gewijzigd
jvh93

ik verwacht juist dat kruijswijk zichzelf weer net zo als voorgaande jaren wil voorbereiden op de giro en in zijn geval hoort daar een bepaalde vormopbouw bij waarin hij geen super hoge ogen gooit in andere koersen. Ik verwacht eerder dat roglic voor het klassement gaat rijden ipv kruijswijk

ti-raleigh

Ben erg benieuwd hoe de ploegentijdrit zal gaan in Valencia. Meerdere renners in deze ploeg kunnen op hoog niveau een tijdrit neerzetten. Maar weten ze elkaar direct te vinden ?

Gregje

Ik meen gelezen te hebben dat Lobato een fantastisch talent is, maar dat er veel meer uit te halen is wanneer hij zichzelf beter in de sprint positioneert, en dat kan natuurlijk ook mbv ploeggenoten. Ik heb het gevoel dat hij dit jaar hele mooie dingen kan laten zien.

jvh93

Ik ben voornamelijk beniewd of ze lobato voor Eigen kansen laten rijden hier of dat ze hem in de sprinttrein positioneren en pas op de hatta dam carte blanche geven

tendam

'@gregje
Nou ja, laat LottoNL ook vrij matig zijn in het brengen van hun sprinter... Lobato heeft inderdaad een paar mooie uitschieters, maar dan wel alleen in oplopende sprints. Als hij dan ergens voorin zit is hij gevaarlijk.

Niballie

Maar bij Movistar heb je als sprinter natuurlijk helemaal ploeg om je heen die je kan of wil steunen, dus wat dat betreft kan Lobato bij TLJ alleen maar beter worden.

S. Morgenstern

Een ploeg die serieus bezig is met alles wat bij het sprinten komt kijken, kan allemaal maar beter zijn voor de sprints van die jongen. Ondanks dat zijn huidige ploeg in vergelijk met de wereldtop misschien nog matig genoemd kan worden, is dat in een vergelijking met Movistar natuurlijk een onzinnige kwalificatie. Zo'n trainingskamp met een hele sprintgroep zal hij bijvoorbeeld nog nooit hebben meegemaakt.

Ik verwacht niet dat hij er qua ondersteuning in koersen altijd wat van zal merken (Battaglin en/of Martens zullen regelmatig de enige zijn), maar ook dan zal de mogelijkheid om zoch enkel op de sprints te richten een kans moeten bieden om er meer uit te halen.

Strani

Een apart trainingskamp misschien niet maar in Spanje deze maand was hij wel degene die zijn 'trainingsgroep' leidde van wat ik kon zien. Goed, ik was er alleen toen ze voor een koffieritje gingen maar hij was in die groep wel duidelijk de leider.

kelderfan

TLJ lijkt serieus bezig te zijn met hun sprinttreintje. Want in dit rondje Dubai zal de sprinttrein gevormd worden rond Groenewegen en Jansen, denk ik zomaar. Met steun van Van Hoecke, Leezer en Roosen moet 't toch wat worden, maar ja Kittel en Cav zullen 't Groenewegen knap lastig maken.
Hopelijk wordt Lobato de vrijheid gegeven om er zelf ook wat van te maken.

robertowilco

Groenewegen 2de maar geen trein te zien, stond er praktisch helemaal alleen voor, dat moet toch beter kunnen.

S. Morgenstern

Groenewegen had toch constant mensen om zich heen? Werd in de laatste kilometer nog gepiloteerd door Leezer en koos toen zelf voor een ander gat richting een renner die in het wiel van Kittel zat. Een wiel waarin hij eerder ook al een hele tijd had gezeten (met daarnaast een stuk of drie ploeggenoten om zich heen). Ze rijden niet in een mooie lijn een stuk op kop van het peloton en raken elkaar regelmatig wat kwijt, maar dat hij er helemaal alleen voorstond slaat nergens op.

Laatst gewijzigd
Sunrider

Waar ze vorig jaar vaak te vroeg op kop kwamen, kwamen ze nu helemaal niet, mogelijk door die U bocht. Groenewegen moest er 2x een versnelling uit gooien om bij Kittel te komen, kostte kracht uiteraard maar een mooi resultaat, hij ziet er goed uit.

kelderfan

Ik lees, dat Groenewegen zijn trein kwijt was bij een U-turn. Dus geen perfecte trein helaas. Maar gelukkig kan Groenewegen 't ook zonder trein.
Maar goed van Leezer om hem in 't treintje Kittel af te zetten.

Gregje

Is deze ronde ergens te zien?

Timothy12

Eurosport

Yeez

Eurosport @gregje

Gregje

Damned! Gemist dus. Morgen weer een kans

tdb

Lobato 12e geworden, dus heeft wel z'n best gedaan om voorin te zitten/mee te sprinten.

Romāns Vainšteins

Als laatste man gefungeerd of voor zichzelf ?

S. Morgenstern

Voor zichzelf.

1 2 ... 34 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.