Quote: Cyclingnews; "The final was very hectic, I was in Tom Leezer's wheel, but we were just too far behind. So at 500 meters from the finish, I decided to move up. I got on Cavendish's wheel and then with 300 metres before the finish, I started sprinting. Kittel went, and I tried to take him on but I could only hold his wheel."
Hierboven een quote uit cyclingnews, wat Groenewegen zelf heeft te melden. Dus 't treintje is nog niet op de rails. Maar morgen gelukkig nog een kans voor Groenewegen.
'@rahimns
Kittel is de sterkste en de slimste, maar daarom kan Groenewegen beter in 't wiel van Kittel blijven en de sprint aangaan.
Zijn trein is gewoon nog niet goed ingespeeld en dat is geen schande. Nu moet juist in dit rondje 't treintje gestalte krijgen.
Alleen wat TLJ ging doen voor de scherpe afslag was een beetje dom. Ik weet niet wie dat was, die de boel op de linker kant van de weg bracht, maar 't was veel te vroeg en 't vergde veel kracht.
'@kelderfan wat heeft het voor zin om in zijn wiel te gaan zitten als je er dan niet uit kan komen. Beter is denk ik om je eigen pas te kiezen en dan hopen hem te verrassen. Vandaag kwam hij iets te snel aan kop, maar zoals ook @jvh93 aangeeft werkt die tactiek denk ik beter.
Kittel is wel echt sterk en komt ook van ver, Groenewegen gaat wat te vroeg, anderzijds als hij niet aangaat wordt hij misschien ingesloten. Sagan kan dat als de beste die timing, maar als jonkie tegen deze ervaren rotten die samen al tig etappes wonnen in de Tour doet hij het verdomd goed, en ik verwacht nog wat van Lobato, die kwam ook van heel ver.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.