Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 35 ... 440 441
kelderfan

Maar hoe heeft Jansen 't gedaan in de trein.

tendam

Die knipte de kaartjes.

S. Morgenstern

Valt weinig over te zeggen. Volgens mij waren ze elkaar kwijt tegen de tijd dat hij in het ideale geval zijn beurt had moeten doen.

kelderfan

'@tendam
Jij blij; toch weer een geknipt kaartje erbij.;)

kelderfan

De Tour of California neemt in de Tour 2017 Mt. Hamilton in rit 2 en en Mt. Baldy rit 5 op. Nu met TLJ's smaakmakers Gesink, Bennett en Vermeulen als deelnemers. Ik vind Gesink toch beter te pruimen in een AK-rol.

nickdt

Ik denk dat toen Lobato en Groenewegen elkaar kwijt waren, Lobato voor zichzelf ging spurten om zich te testen voor de dam.

Laatste man

Leezer voor Groenewegen en Jansen erachter (op anderhalve km voor de meet). Lobato zat de hele tijd wat meer alleen.

kelderfan

Quote: Cyclingnews; "The final was very hectic, I was in Tom Leezer's wheel, but we were just too far behind. So at 500 meters from the finish, I decided to move up. I got on Cavendish's wheel and then with 300 metres before the finish, I started sprinting. Kittel went, and I tried to take him on but I could only hold his wheel."
Hierboven een quote uit cyclingnews, wat Groenewegen zelf heeft te melden. Dus 't treintje is nog niet op de rails. Maar morgen gelukkig nog een kans voor Groenewegen.

Rahim Vlasblom
admin

'@kelderfan dat komt gewoon uit het verslag op de site van TLJ. Daar staat het ook gewoon in het Nederlands. En Tom Leezer deed prima werk in die laatste kilometer voor Dylan.

Laatst gewijzigd
WieVis

Wow, Groenewegen laat vandaag gewoon zien dat hij bij de top van de sprint behoren. Dit kan wel eens leuk seizoen worden.

Romāns Vainšteins

In al die flashinterviews mag 'The final was very hectic' er wel als sticky bij, tjongejonge wat kan ik dat zinnetje onderhand vierkant niet meer uitstaan zeg.

Laatst gewijzigd
Yeez

'@kelderfan achja, waar was t treintje van Degenkolb? En van Cav?

Hermannmg

Oei wat was Groenewegen er dicht bij, wat een klasbak is dat toch. Sprinttrein werkte stuk beter vandaag, Lobato ook goed.

Yeez

Groenewegen 2 en lobato op 6. Die lijkt ook goed te zijn voor Hatta Dam.

kelderfan

'@jessevdalen
Kittel had ook geen treintje, maar was toch de beste en Lobato eindigde mooi op de 6e. plek.
Maar ja Groenewegen heeft morgen nog een kans. Morgen maar in 't wiel van Kittel blijven lijkt mij.

Rahim Vlasblom
admin

Helaas lukt die tactiek gisteren ook niet, Kittel is gewoon net iets beter. Geen schande.

jvh93

Ik denk dat dit juist de tactiek is om kittel te pakken. zorgen dat hij niet in je wiel zit en vroeger aan gaan dan hij. groenewegen kwam nu alleen iets te vroeg op kop, misschien als lobato eerder de sprint was aangegaan en groenewegen in zijn wiel mee kon dat het beter was geweeest

kelderfan

'@rahimns
Kittel is de sterkste en de slimste, maar daarom kan Groenewegen beter in 't wiel van Kittel blijven en de sprint aangaan.
Zijn trein is gewoon nog niet goed ingespeeld en dat is geen schande. Nu moet juist in dit rondje 't treintje gestalte krijgen.
Alleen wat TLJ ging doen voor de scherpe afslag was een beetje dom. Ik weet niet wie dat was, die de boel op de linker kant van de weg bracht, maar 't was veel te vroeg en 't vergde veel kracht.

Rahim Vlasblom
admin

'@kelderfan wat heeft het voor zin om in zijn wiel te gaan zitten als je er dan niet uit kan komen. Beter is denk ik om je eigen pas te kiezen en dan hopen hem te verrassen. Vandaag kwam hij iets te snel aan kop, maar zoals ook @jvh93 aangeeft werkt die tactiek denk ik beter.

Yeez

Moet zeggen dat de "trein" er al een stuk beter uit zag vandaag. Met name bij de bocht naar links zaten ze goed. Alleen tankink/van hoecke konden het tempo op links niet bijbenen wat Jungels reed. Geen schande.

kelderfan

'@jessevdalen
Ok waren 't Tankink en even later Van Hoecke, die de mist in gingen met de "move" over links. #chasse patat# Of waren 't Van Hoecke en Roosen?
Het is geen schande, maar ook de commentatoren vonden 't vreemd en niet slim.

Yeez

'@kelderfan ik denk dat ze daar op links wilden zitten tot die bocht. daarna zag het er stukken beter uit.

jvh93

'@kelderfan fouten zijn menselijk en zijn onderdeel van het leerproces van de sprinttrein. Ik heb liever dat ze de fout nu maken, dan dat ze het hele seizoen alles perfect doen en het in bijvoorbeeld de tour niet kunnen waarmaken door zo'n foutje

kelderfan

'@rahimns
Nu Groenewegen een andere weg heeft bewandeld, is hij toch nog steeds 2e.
@jvh93
Ik zeg ook duidelijk, dat 't treintje nu gevormd moet worden en @jessevdalen zegt ook, dat 't treintje steeds beter gaat werken. De TdF is nog ver weg.

Laatst gewijzigd
robertowilco

Kittel is wel echt sterk en komt ook van ver, Groenewegen gaat wat te vroeg, anderzijds als hij niet aangaat wordt hij misschien ingesloten. Sagan kan dat als de beste die timing, maar als jonkie tegen deze ervaren rotten die samen al tig etappes wonnen in de Tour doet hij het verdomd goed, en ik verwacht nog wat van Lobato, die kwam ook van heel ver.

1 2 ... 35 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.