Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 331 ... 440 441
Laatste man

Groenewegen mist de topvorm. Mist net de snelheid om door te accelereren. Overigens hebben alle Toursprinters door last van lijkt het.

Yeez

'@kelderfan zie jij een kittel of greipel? Alle treinen lijken te ontsporen, Roosen deed nog fantastisch werk maar Dylan lijkt gewoon snelheid te missen.

Overigens wint Lobato! Die lijkt goed in vorm te komen.

kelderfan

Lobato doet 't voor TLJ met een zege in de Tour de L'Ain en hij neemt de leiding over. chapeau.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

https://twitter.com/fulltits/status/895292127999135744

Ook nog eens met ruim verschil....

S. Morgenstern

Derhalve kom ik met die jongen aanzetten, die een man goed kan afzetten.

Hoe weet je dat?

kelderfan

'@vlek
Vraag maar aan Luka Mezgec de nr.5 van 't EK. Die zal 't wel weten.
@rahimns
Dat is zeker met ruim verschil. Oplopende finish. Hij pakt ook nog eens de leiding, die Lobato. Heeft hij toch nog een zege dit jaar. Wat zal hij blij zijn.

tendam

'@kelderfan
In het traditioneel zwakke sprintersveld van de Vuelta maakt Lobato ook nog wel kans. Al trekt hij een grote ronde volgens mij niet zo.

S. Morgenstern

Vraag maar aan Luka Mezgec de nr.5 van ’t EK. Die zal ’t wel weten.

Mezgec kwam daar van redelijk ver nog heel goed opzetten, waarmee het me eerder lijkt dat hij dus niet perfect is gebracht. Wanneer je kijkt naar de uitslag van zijn landgenoten, dan lijkt het me ook dat daar nog veel ongebruikte energie zit. Wanneer je 5de, 10de, 12de en 18de wordt is er namelijk iets niet helemaal goed gegaan. Maar blijkbaar heb je daar Pibernik heel goed werk zien doen? Dat kan natuurlijk.

Laatst gewijzigd
Noud89

Haha inderdaad Vlek, als er daar iemand van de top-5 rampzalig werd afgezet door zijn ploeggenoten dan was het Mezgec wel. Pibernik is overigens helemaal geen slechte coureur, maar is eerder een heuvelrenner dan een lead-out. Misschien moet je nog eens kijken op welke parcoursen hij het goed heeft gedaan Kelderfan?

Denkya

'@Koosr1946 je reactie is toch wel zielig, ik snap niet goed waar dat voor nodig is, vind het niets toevoegen aan dit forum.

hartstikkebedankt

'@vlek

Kolar en Baska komen wel uit een ander land

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Kan me ook niet voorstellen dat dit nou de renner is die hoog op een lijstje staat om de sprinttrein aan te vullen. Zeker ook nog met een mogelijke taalbarrière, denk dat er meer logische kandidaten zijn te vinden.

@Denkya laten we hem maar gewoon negeren, op dat soort opmerkingen zit hij gewoon te wachten.

Laatst gewijzigd
Denkya

'@rahims is wel verstandiger inderdaad

Valt me trouwens meer en meer op wat een sterke renner Timo Roosen is , ik verwacht eerlijk gezegd dat die volgend jaar in het voorjaar echt mee gaat doen om de prijzen

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Denkya die maakt echt grote stappen... ben echt blij verrast met zijn ontwikkeling. Daar gaan we echt nog wel plezier aan beleven. Heel benieuwd wat hij volgend jaar kan laten zien. Sowieso goed dat verschillende renners dit jaar toch weer stappen hebben gemaakt. Natuurlijk zal niet elke renner blijven ontwikkelen en zijn er ook genoeg tegenvallers geweest, maar ben er van overtuigd dat we nog meer mooie dingen gaan zien... dit jaar maar ook zeker volgend jaar.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Kolar en Baska komen wel uit een ander land

Shit, inderdaad. Beetje met een half oog naar die vlaggen kijken, daar kom je dus niet mee weg bij Slovenië.

Romāns Vainšteins

Van Timo Roosen verwachten dat hij aankomend jaar mee gaat doen om 'de prijzen' ... Ik vind dat nogal wat.

S. Morgenstern

Ja, serieus meedoen in de finales van de klassiekers lijkt me voor Roosen nog wat teveel gevraagd. Ik verwacht wel een mooie grote stap vooruit in vergelijking met zijn eerste jaar en in de wat kleinere Vlaamse koersen (tot Warelgem) zou hij zeker naar een goede uitslag moeten kunnen rijden. Het zal voor de klassiekers echter al mooi zijn als hij er in de finale nog bij zit.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Denk ook nog niet om de prijzen, maar als hij een paar keer in de finales er nog bij kan zijn zou het alweer een stap vooruit zijn. Hij zou dan voor Boom wel eens een hele belangrijke renner kunnen worden samen met Van Emden.

edit wat @vlek zegt dus...

Laatst gewijzigd
Denkya

Ja ik verwacht niet dat hij de grote klassiekers al gaat winnen maar dat hij in de Vlaamse koersen echt van voren meedoet en laten we eerlijk zijn dan kan je inderdaad zomaar in de situatie komen dat ze jou als niet favoriet laten rijden....zeker als Boom ook weer ze niveau haalt

ti-raleigh

Positief dat Boom inziet dat hij uit een ander vaatje moet tappen en de modder laat voor wat die is.
Overigens denk ik dat hij het rijden in de modder en het ontbreken van het rijden van een grote ronde een beetje als excuus gebruikt, maar dat terzijde.

Fanny

Mooie overwinning van Lobato en zijn Team LottoNL Jumbo in Tour L'Ain (2.1 koers) !
Door de sprintoverwinning op Bouhanni geeft dit wel een extra cachet en met de bonificatie gaat hij ook nog eens aan de leiding in deze koers.
Helaas niet kunnen zien of via een ticker kunnen volgen.
Heeft iemand beelden ?
Het heeft dit jaar even geduurd met hem maar ik hoop dat hij dit ook door kan trekken in WT koersen of zwaardere bezette koersen dan deze koers, in 2017.
Dat kan hij dan doen in de komende Vuelta waar hij waarschijnlijk start en waar over het algemeen weinig sprinttreinen en bijbehorende topsprinters aanwezig zijn.
@Denkya
Géén aandacht schenken aan en reageren op die verwarde opa @Koo SR 1946 !
Heeft in een eerder leven waarschijnlijk bonje gehad met de stafleden van TLJ en de voorlopers ervan.
Vandaar zijn altijd zéér negatieve uitspraken over TLJ die nergens op slaan op dit forum.

Romāns Vainšteins

Nou ik kom er wel erg vaak tegen die het label 'ruzie ghad met de staf van Rabo/Blanco/Belkin/Jumbo' krijgen onderhand. Of ze hebben een hele grote staf gehad en een vrij vervelende attitude dan wel zijn er gewoon redelijk veel die oprecht de pleuris hebben aan dit team. Dat laatste lijkt me plausibeler. Daar staan dan ook grote aantallen hardcore-fans tegenover.

Timocycling

Jammer dat er nog altijd geen transfers bekend zijn en langzamerhand steeds meer opties wegvallen... Vrees dat het weer een karige transferzomer wordt voor LTJ.

Poeksel

Over ' vervelende attitude' gesproken: ik denk dat TLJ wel blij mag zijn dat Dupont vorig jaar niet op hun aanbieding was ingegaan...

kelderfan

'@Poeksel
Ik denk, dat je gelijk hebt met Dupont, want hij is nu door zijn team uit de wedstrijd gehaald.
@Timocycling
Ik vind ook, dat het lange wachten niet handig is; maar misschien zijn er onderhandelingen gaande.
Volgens @rahimns zit er bij de 10 van WF geen kandidaten en dan vraag ik mij af wie dan wel.

1 2 ... 331 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.