Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 332 ... 440 441
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan ga je weer.... dat heb ik dus nooit gezegd. Je leest volgens mij maar half of je onthoudt alleen dat deel wat jou uitkomt.

Fanny

'@Poeksel en Kelderfan
Tenminste een ploegleider (Eleijzen ex SEG racing) die ballen heeft om een renner (Dupont), nota bene ook nog een sprinter, uit de wedstrijd te halen.
Wat is er precies voorgevallen, weet iemand dat ?

Ik vind het heel mooi dat Lobato voor zijn overwinning in zijn tweet ook alle credits geeft aan zijn teammaat Amund Gr. Jansen.
Dat geeft het echte teamgevoel weer zoals het altijd zou moeten zijn.

Juanjo Lobato heeft geretweet Amund G. Jansen
Good job mate, this victory is also yours 👏🏼👏🏼 #amundnummerén 😉

And job well done. I did forget my razor at home, if anyone wonders. #juanjonumerouno

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Fanny blijkbaar heeft hij binnen de ploeg dingen gezegd dat niet door de beugel kon. Verder wilt Eleijzen er niets over zeggen.

Laatst gewijzigd
horsm

Fijn dat Lobato net op tijd in vorm komt - maar triest einde van de carrière van JvdB lijkt het zo te worden. Dat gun ik hem niet. Worstelt hij met depressies?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Nee, gewoon gevallen

Romāns Vainšteins

'de ballen heeft om een renner uit de wedstrijd te halen'

'Wat is er precies voorgevallen?'

:S

kelderfan

'@Fanny
Ik dacht al dat Jansen de aangever was. Die is de laatste races goed bezig en het is prima van de ploeg om hem mee te nemen.
Ook Kruijswijk heeft zijn deel gedaan. Dus 't was een teamding.
Elijzen is ook ex teamleider TLJ. En geen idee wat er is gebeurd.

kelderfan

'@rahimns onderstaande verhaal kreeg ik van jou
Quote:"
@kelderfan dat rijtje van 10 is toch niet het wensenlijstje van TLJ … de kans is net zo groot dat er helemaal geen renner van dat rijtje komt. Het is me nu al vaker opgevallen dat zodra iemand maar ook ergens een naam noemt en die linkt aan TLJ is dat voor jouw opeens iemand die dus serieus in beeld is bij de ploeg. Het enige wat we hier zeker weten is dat TLJ renners zoekt om de kopmannen die TLJ al in dienst heeft te ondersteunen. Verder zijn al die namen die wie dan ook her en der verspreid wordt. Dus ja de kans is heel groot dat er een naam uitrolt die niet op het lijstje staat. Dan kijkend wie er in dat rijtje passen… dan lijkt de komst van Slagter mij ook niet bijster groot."
"@kelderfan ga je weer…. dat heb ik dus nooit gezegd. Je leest volgens mij maar half of je onthoudt alleen dat deel wat jou uitkomt."
Ja ik onthoud alleen wat mij uitkomt, maar jij weet ook af en toe niet wat je gezegd hebt.

mus van de maasstad

'@kelderfan

Serieus? Begrijpend lezen is blijkbaar niet jou ding

Koosr1946

Ik heb inderdaad een vreselijke hekel aan alle ploegen die voortgekomen zijn uit het tijdperk Raas/Priem
Dat is al begonnen na de ruzie tussen Raas en Post, dat is lang geleden.
Verder hebben de pilletjes uit het rabo tijdperk mij ook geen goed gedaan en mij gesterkt in mijn antipathie
Nu word ik gesterkt door het niveau van de leiding die jullie ploeg moet leiden
Veel wielrenners, maar dat is geen garantie van een goede ploegleider.
Bij sunweb zaten voor mij onbekende namen, nu niet meer.
Maar ben nu een fervente volger van die ploeg en blijf me rot lachen om al die positieve geluidjes
die hier neer gezet worden.
Een ritwinst in de Ronde van Ain is al een wereldprestatie.
Verder wens ik jullie veel sterkte in de Vuelta

Kelderman Rules

'@Koosr1946 nog steeds een hekel aan Duitsers ook denk ik of niet? Tjonge jonge wat een triest verhaal. Jij heel veel sterkte met je negatieve karakter!

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@kelderfan ik zou zeggen lees het nog eens....

@Koosr1946 kom op zeg ... hoe bedoel je oude koeien ... wat heeft de ploeg van nu nog te maken met de Rabotijd van voor 2005 en al helemaal niet met de Raas-Post periode. Ik ben blij dat je fervent volger bent van Sunweb, dat verdient die ploeg en ze hebben hier ook een topic waarin je ze vol kan steunen ipv hier trieste reacties te plaatsen. Zie me zelf toch als volwassen man dat niet doen in dat topic. Als je hier iets zinvols hebt bij te dragen prima... maar kom op verder je gedraagt hier als een klein kind die zijn zin niet krijgt.

Yeez

'@rahimns hij komt zo te zien uit 1946 onze @koos. Die is 71 en 30 jaar geleden blijven hangen...

Pietertje2

'@mus

Jouw ding.

Het klopt overigens wel dat hij heel slecht leest, wat zeer irritant is want het zorgt enkel voor een hoop discussie om niks.

@rv

Ik dacht precies hetzelfde.

@koos

Misschien zelf eens wat pilletjes slikken.

horsm

'@rahimns, ja ik begreep dat hij gevallen is, maar het hele seizoen worstelt JvdB toch met motivatieproblemen. Daarom stopt hij toch? Dat vind ik trouwens geen schande. Veel renners hebben problemen met depressie. Lieuwe, en (ik dacht) eerder ook Van Emden. Het is een sport die ook mentaal veel eist. Niemand is superman.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@horsm volgens mij had het niets met zijn motivatie te maken maar meer met het feit dat het lichaam gewoon niet meer wilt. Soms is het gewoon op en dan komen er natuurlijk ook andere gevoelens bij kijken. Maar wat ik had begrepen wilde hij in ieder geval dit seizoen nog proberen er alles uit te halen. Het zit er blijkbaar alleen nu nog even niet in.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

https://www.youtube.com/watch?time_continue=38&v=ikSks_SST34

horsm

'@rahimns, ok. Lijkt me niet makkelijk voor 'm. Sowieso: alle respect voor deze renner, hoor.

Laatst gewijzigd
Denkya

Boswell naar Katusha .

Jammer vond het wel een geschikte kandidaat

@rahimns dank voor de video, ziet er erg sterk uit van Lobato

Laatst gewijzigd
gardeyn

Volgens het Nieuwsblad is JvdB in de verkenning/opwarming van de tijdrit gevallen op zijn linkerelleboog. In die elleboog had hij in de Giro vlak voor de tijdrit ook al een breukje (?) opgelopen.
En geen Vuelta, want hij trouwt 2 september....

Laatst gewijzigd
Poeksel

Is Lobato net vader geworden trouwens?

gardeyn

'@poeksel: nee, een dierbare oom is recent overleden.

Poeksel

Het lijkt alsof ie een speen in zijn mond doet, maar het is dus een ander gebaar begrijp ik? Wat dan?

gardeyn

Ik zat idd ook al te kijken, maar las in het verhaaltje op de website van TLJ dat een oom is overleden. Als je inzoomt zie je volgens mij ook een ketting. Zal wel een kruisje zijn.

Koosr1946

Ik ben inderdaad bijna 71 en ik ben zeker niet blijven steken in de jaren 70 of 80.
Over mijn antipathie: ze hadden iedereen die bij de rabobank wisten van de potjes nooit weer een baan aan moeten bieden in de wielersport.
Iedereen wist daar van, maar dat zal hier ook wel afgedaan worden met pure onzin.
Verder net een goed voorbeeld gezien van lachwekkende reacties:

@Poeksel: Het lijkt alsof ie een speen in zijn mond doet, maar het is dus een ander gebaar begrijp ik? Wat dan?

@Gardeyn: Als je inzoomt zie je volgens mij ook een ketting. Zal wel een kruisje zijn.

Het lijkt wel op Story, Prive of Shownieuws

Het is wielrennen en geen oude wijven sport

1 2 ... 332 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.