'@Poeksel en Kelderfan
Tenminste een ploegleider (Eleijzen ex SEG racing) die ballen heeft om een renner (Dupont), nota bene ook nog een sprinter, uit de wedstrijd te halen.
Wat is er precies voorgevallen, weet iemand dat ?
Ik vind het heel mooi dat Lobato voor zijn overwinning in zijn tweet ook alle credits geeft aan zijn teammaat Amund Gr. Jansen.
Dat geeft het echte teamgevoel weer zoals het altijd zou moeten zijn.
Juanjo Lobato heeft geretweet Amund G. Jansen
Good job mate, this victory is also yours 👏🏼👏🏼 #amundnummerén 😉
And job well done. I did forget my razor at home, if anyone wonders. #juanjonumerouno
'@rahimns onderstaande verhaal kreeg ik van jou
Quote:"
@kelderfan dat rijtje van 10 is toch niet het wensenlijstje van TLJ … de kans is net zo groot dat er helemaal geen renner van dat rijtje komt. Het is me nu al vaker opgevallen dat zodra iemand maar ook ergens een naam noemt en die linkt aan TLJ is dat voor jouw opeens iemand die dus serieus in beeld is bij de ploeg. Het enige wat we hier zeker weten is dat TLJ renners zoekt om de kopmannen die TLJ al in dienst heeft te ondersteunen. Verder zijn al die namen die wie dan ook her en der verspreid wordt. Dus ja de kans is heel groot dat er een naam uitrolt die niet op het lijstje staat. Dan kijkend wie er in dat rijtje passen… dan lijkt de komst van Slagter mij ook niet bijster groot."
"@kelderfan ga je weer…. dat heb ik dus nooit gezegd. Je leest volgens mij maar half of je onthoudt alleen dat deel wat jou uitkomt."
Ja ik onthoud alleen wat mij uitkomt, maar jij weet ook af en toe niet wat je gezegd hebt.
Ik heb inderdaad een vreselijke hekel aan alle ploegen die voortgekomen zijn uit het tijdperk Raas/Priem
Dat is al begonnen na de ruzie tussen Raas en Post, dat is lang geleden.
Verder hebben de pilletjes uit het rabo tijdperk mij ook geen goed gedaan en mij gesterkt in mijn antipathie
Nu word ik gesterkt door het niveau van de leiding die jullie ploeg moet leiden
Veel wielrenners, maar dat is geen garantie van een goede ploegleider.
Bij sunweb zaten voor mij onbekende namen, nu niet meer.
Maar ben nu een fervente volger van die ploeg en blijf me rot lachen om al die positieve geluidjes
die hier neer gezet worden.
Een ritwinst in de Ronde van Ain is al een wereldprestatie.
Verder wens ik jullie veel sterkte in de Vuelta
'@kelderfan ik zou zeggen lees het nog eens....
@Koosr1946 kom op zeg ... hoe bedoel je oude koeien ... wat heeft de ploeg van nu nog te maken met de Rabotijd van voor 2005 en al helemaal niet met de Raas-Post periode. Ik ben blij dat je fervent volger bent van Sunweb, dat verdient die ploeg en ze hebben hier ook een topic waarin je ze vol kan steunen ipv hier trieste reacties te plaatsen. Zie me zelf toch als volwassen man dat niet doen in dat topic. Als je hier iets zinvols hebt bij te dragen prima... maar kom op verder je gedraagt hier als een klein kind die zijn zin niet krijgt.
'@rahimns, ja ik begreep dat hij gevallen is, maar het hele seizoen worstelt JvdB toch met motivatieproblemen. Daarom stopt hij toch? Dat vind ik trouwens geen schande. Veel renners hebben problemen met depressie. Lieuwe, en (ik dacht) eerder ook Van Emden. Het is een sport die ook mentaal veel eist. Niemand is superman.
'@horsm volgens mij had het niets met zijn motivatie te maken maar meer met het feit dat het lichaam gewoon niet meer wilt. Soms is het gewoon op en dan komen er natuurlijk ook andere gevoelens bij kijken. Maar wat ik had begrepen wilde hij in ieder geval dit seizoen nog proberen er alles uit te halen. Het zit er blijkbaar alleen nu nog even niet in.
Ik ben inderdaad bijna 71 en ik ben zeker niet blijven steken in de jaren 70 of 80.
Over mijn antipathie: ze hadden iedereen die bij de rabobank wisten van de potjes nooit weer een baan aan moeten bieden in de wielersport.
Iedereen wist daar van, maar dat zal hier ook wel afgedaan worden met pure onzin.
Verder net een goed voorbeeld gezien van lachwekkende reacties:
@Poeksel: Het lijkt alsof ie een speen in zijn mond doet, maar het is dus een ander gebaar begrijp ik? Wat dan?
@Gardeyn: Als je inzoomt zie je volgens mij ook een ketting. Zal wel een kruisje zijn.
Het lijkt wel op Story, Prive of Shownieuws
Het is wielrennen en geen oude wijven sport
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.