Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 333 ... 440 441
Niklas

Als we met z'n allen de zure berichten van Koosr1946 nou eens negeren en gewoon doen of hij niet bestaat, is de lol er voor meneer heel gauw af.

stijnlah

'@Niklas goed idee!!

Noud89

Ff een vraagje aan Kelderfan.

Heb je Muhlberger al eens genoemd als versterking? Anders zou ik dat eens gaan doen. Kan samen met Konrad en Denifl misschien wel een mooie Oostenrijkse enclave vormen.

Laatst gewijzigd
Kelderman Rules

'@Niklas dacht dat als je alleen maar aan het anti supporteren bent je op een gegeven moment geblokkeerd zou worden. Wacht met spanning af wanneer een van de beheerders er iets aan doet. Ik heb helemaal geen problemen met kritische opmerkingen over de ploeg, maar die man wil alleen maar alles negatief benaderen en alleen maar "zeiken". Laat hem dat lekker thuis bij zijn vrouw doen (als hij die heeft tenminste, kan mezelf voorstellen dat ze is weggelopen).

Romāns Vainšteins

Sorry maar ik doe niet mee aan gezellig 'saampjes negeren'. Wel daag ik Koos uit om eens wat gedetailleerder uit de hoek te komen wat er allemaal gebeurd is destijds, what happened Koos ?

Noud89

Heb je het erg lastig met het feit dat één van de boegbeelden van de ploeg die je zo haatte een naamgenoot van je is Koos?

Laatst gewijzigd
Netraam

Mijn naam is Koos en ik ben werkeloos

Sorry, slechte grap. Wel kom ik vaker mensen tegen (meestal tussen de 60 en 70) die een diepe antipathie hebben tegen Rabo en al zijn voorgangers en opvolgers. Vaak nemen die mensen het Raas kwalijk dat hij het systeem Post uit elkaar trok, en 'de ondergang van het Nederlandse wielrennen' inluidde.
Ook nemen ze het Rabo tegelijk kwalijk dat ze ondanks het hoge budget geen resultaten haalden en dat ondanks geen resultaten er toch doping gebruikt werd. Zelf vind ik het een beetje een rare opstelling, maar goed.

Poeksel

https://www.youtube.com/watch?v=341_756OTvY

gardeyn

'@koos1946: die Kemna van Sunweb, dat is pas echt een uitstekende voor de staf! (Epogebruik bekent in 2013)
En die Luke Roberts! Wat een kerel! In z'n eentje beter dan de gehele staf van TLJ! (Gereden bij Riis en Tour 2010 suspicious list: dreigingslevel 4, samen met Armstrong, Leipheimer en Vandevelde)

Koosr1946

'@netraam
Je had het niet beter kunnen verwoorden, dat is precies de spijker die je op de kop raakt

@noud89
Wie bedoel je met mijn naamgenoot.....Moerenhout.....geen boegbeeld van het nederlandse wielrennen in mijn ogen

@Romāns Vainšteins
Moet ik nog duidelijker zijn als wat Netraam geschreven heeft

@Kelderman Rules
Mag je hier alleen iets plaatsen als je de meerderheid volgt met een geel shirtje aan

Kelderman Rules

'@Koosr1946 helemaal niet, geef ik ook netjes aan, dat kritiek geen probleem is. Jij hebt alleen maar negatiefs te melden, dat is niet eens kritiek. Dat je daar je tijd instopt (in iets wat je niet pruimt) snap ik gewoon niet! Maar ja, je zult wel iets met je vrije tijd moeten. Succes met SUNWEB, ik hou mijn voorkeur bij de gele shirtjes en draag SUNWEB een warm hart toe.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@koos tegen beter weten in... bij elke ploeg zitten er ploegleiders, trainers en waarschijnlijk ook nog artsen uit die periode. Daar valt niet zo heel veel aan te doen, zelfs Sunweb ontkomt daar niet aan. Maar daar kan je de huidige generatie renners toch niet voor veroordelen. Dat je geen fan bent van deze ploeg, prima maar wat kan deze ploeg er aan doen omdat jij problemen hebt met een ruzie tussen Post en Raas van 25 jaar geleden die ze trouwens zelf in '92 bijlegde. Dat er in de beginjaren van deze eeuw een generatie gedopeerd rondreed ... ja dat is een feit. Daar heeft ook de Raboploeg onder geleden. Maar die ploeg bestaat niet meer. Maar je kan er als je zoveel liefde hebt voor Sunweb en zoveel haat voor deze formatie er ook voor kiezen om deze ploeg en dit topic te negeren en je volop te storten op het volgtopic van Sunweb waar je nog geen 1 berichtje geplaatst hebt als fan zijnde.

kelderfan

'@Noud89
Als je slim was had je even gecheckt. Denifl heeft zijn contract verlengd bij Aqua Blue Sport.  

Wielerfan1987

'@koos,

Misschien moet je eens met je arts gaan praten over je medicatie en dan je antidepressiva en je antipsychotica laten verdubbelen in dosering want je ziet dingen die er niet zijn en als je nog negatiever wordt is het wachten op een hartaanval of herseninfarct.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

En daarbij Koos... wat er ook allemaal verkeerd gegaan is in het verleden. De huidige sucessen en Nederlandse toprenners zijn er voor het overgrote deel wel vanwege het geld wat Rabobank in 20 jaar in deze sport heeft gestopt en het plan wat ze hadden om het Nederlandse wielrennen te helpen. Daar kan en moet je ze gewoon dankbaar voor wezen.

achtpuntzes

tja, koosr1946 blijft hangen in het verleden en projecteert alles wat er vroeger fout is gegaan op de huidige TLJ ploeg. dat is natuurlijk niet echt eerlijk, want TLJ verschilt echt niet van andere ploegen qua werkzame doping zondaars.

maar dat is nog geen reden om zo te keer te gaan, zeker wielerfan1987 gaat ver over de scheef met zijn post van 10 augustus 2017 om 11:17. er is nog geen uitroepteken op het forum, maar ik ga dit wel even melden als je het niet erg vind.

Laatst gewijzigd
jealgu

Wielerfan 1987 gaat nog altijd minder tekeer dan Koos.

arviidd

Te ver? Hij geeft een goede tip. Ik zou mij ook zorgen maken als je zo negatief in het leven staat. Daar moet je snel iets aan doen voor dat je te laat bent.

Maar ga jij maar lekker klikken 8.6.

Ik wou dat Koos met wat kritiek kwam waar je wat aan had. Enigste wat hij kan is alleen maar haat zaaien.
Ben ik fan van TLJ? Nee Koos, ik ben fan van de sport wielrennen.

Maar bijna 71 jaar en dan zo kinderachtig mensen pesten die fan zijn of TLJ supporteren Well done!

Geniet van die mooie sport van welk team dan ook. Iedereen kan zorgen voor mooie momenten. En als je niet meer van de sport kan genieten door het verleden. STOP er dan mee.

Noud89

Enorm zonde, maar Muhlberger, Konrad en Zoidl kan ook?

achtpuntzes

'@ jealgu @ arvid:

ik vind kritiek hebben op een wielerploeg wat minder erg dan een andersdenkende depressief en psychotisch te noemen en hem een hartaanval toe te wensen, maar ik snap best dat de meningen hierover kunnen verschillen. :p

sebastianslots

'@rahimns.. dat klopt inderdaad. Iedereen mag daar zeker dankbaar voor zijn.. we plukken daar nu en masse de vruchten van..

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@8.6 ik zou ook niet voor de bewoordingen kiezen van Wielerfan... probeer er boven te staan, maar als je dan toch Wielerfan wilt melden bij de redactie laten ze dan ook meteen even kijken waarom Wielerfan zo reageert en dan bedoel ik ook reacties van Koos die veel minder over de inhoud gaat maar puur om hier mensen te beledigen en te anti-supporteren wat volgens mij nog steeds tegen de huisregels is.

Romāns Vainšteins

Wisten jullie dat ik peperdure doch zeer heilzame verzoeningscursussen organiseer inc. bezinningsloop tussen Moddergat en Doodstil ?

Wielerfan1987

'@8.6

Ik wens Koos niets toe, in tegendeel zelfs, ik probeer hem ervan te behoeden nog verder in zijn negatieve spiraal te geraken.

En nee niet iedere anders denkende zou ik typeren als depressief, maar er zijn uitersten en Koos spant daarbij wel de kroon al direct vanaf zijn eerste bericht.

Ik verwelkom een ieder met een andere visie dan de mijne en leer graag van anderen hun kennis, kunde en info.

Echter kun je toch niet ontkennen dat onze beste Koos nog niets objectiefs of constructiefs heeft kunnen melden sinds zijn eerste letter op dit forum.

Integendeel Koos is zoals iemand eerder al terecht opmerkte aan het antisupporteren, dat wat elders op WF door moderators wordt gecorrigeerd (zoals bij de volgtopics) wordt hier op het forum blijkbaar wel toegestaan helaas....

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Noud89 Konrad lijkt me financieel onhaalbaar maar Muhlberger en Zoidl zouden in de klimtrein prima kunnen passen. Vraag me af of dit renners zijn die direct op het vizier staan van de ploeg. Denk dat nog steeds een Jelle Vanendert een grotere kans maakt maar er zijn in ieder geval nog wel kandidaten te vinden om de rol van VDB over te nemen.

1 2 ... 333 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.