Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 334 ... 440 441
achtpuntzes

'@ rahimns:
op jou heb ik uiteraard zoals altijd niks aan te merken. :)
maar koos doet niet veel anders dan sooike altijd gedaan heeft, en dat heeft nooit echt problemen gegeven. maar als de redactie vindt dat koos over de scheef gaat, dan moeten ze daar wat aan doen. maar dat is wel anders dan flitsers die op eigen houtje andere flitsers proberen weg te pesten omdat die een andere mening hebben. dat is er voor mij gewoon over.

xistnc

Ach, het een lokt het ander uit. Moet je dan de moraalridder gaan uithangen? WF kiest er kennelijk voor om zulke extremistische one-trick-ponies en de logische reacties daarop een podium te geven. Dát lijkt me de wortel, niet de posts an sich.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@8.6 ik heb zeker met Sooike al een lange geschiedenis en wij gaan het over deze ploeg nooit eens worden, maar die komt hier niet zo kinderachtig reageren als Koos doet. Zijn reacties zijn soms zelfs inhoudelijk en reageert tenminste ook nog op andere topics. Hij durft tenminste gewoon zijn mening te uiten in de nieuwstopics. Koos heeft tot nu toe niets anders gedaan dan hier berichten te posten waar je nog inhoudelijk iets mee kan. Het enige is dan wel weer dat hij gewoon open is waar zijn haat voor de ploeg vandaan komt waarbij dat van Sooike nog gissen naar is. Je moet nog maar eens eerdere berichten van Koos teruglezen waar hij wel degelijk op de man speelt. Ik heb persoonlijk niet zo heel veel zin om 3 pagina's te gaan lopen volschrijven over Koos. De opmerking op hem te negeren van iemand hier lijkt mij de beste optie zolang de redactie niet de tijd of de mogelijkheid heeft om hier op het forum te modereren.

Romāns Vainšteins

Zou Koos een baard hebben ?

Kelderman Rules

'@RV Hoezo, worden alleen mensen met een baard toegelaten op jouw verzoeningscursussen? ;-)

Netraam

Ik vind zelf inhoudsloos afkraken van ploegen makkelijker te begrijpen dan opmerkingen over antidepressiva en antipsychotica, waar ik beide een geschiedenis mee heb. Heeft toch een iets andere lading in mijn opinie.

Laatst gewijzigd
Laatste man

Sooike en koos leveren geen kritiek. Ze zieken en zuigen. Inhoudelijk komen er vaak argumenten tegen hun verhalen waar niets mee gedaan wordt.

WF zorgt dan voor reactie als hier niks aan gedaan wordt. En dan de reactie melden, maar die beginners verdedigen omdat ze hun mening geven. En als daar kritiek op is, is dat overbodig omdat iedereen z'n mening moet geven. Wordt er iets over hun gevraagd/gemeld bij de redactie, dan is de reactie daar niet voor bedoeld volgens diezelfde leden..

Beetje hypocriet dan.

xistnc

'@netraam
En 'ik vindt ...' kan natuurlijk al helemáál niet!

Netraam

'@xistnc
Ach, D/T en spelling ben ik nooit goed in geweest. Als het maar leesbaar is toch? :P

xistnc

'@Netraam
Nee.

Netraam

'@xistnc
Shit :(

Romāns Vainšteins

Het is sowieso een aanname dat hardgrondig en passioneel zeiken sowieso slecht is. Voor hetzelfde geld heeft hij het jarenlang opgekropt en is hij juist hier op strikt doktersadvies helemaal los aan het gaan.

Poeksel

Van de mogelijk schadelijke dingen die iemand met frustraties kan doen is zieken op een forum niet het meest schadelijk, nee :P

Ik vraag me wel af of Koos twee dagen geleden in het groen gekleed was...

Laatst gewijzigd
Wielerfan1987

Beste leden, bij deze beloof ik plechtig om nooit meer op Koos en zijn ziekelijke gedrag, nog de daaruitvloeiende discussies te reageren.

Dat is inderdaad dan misschien maar de beste oplossing als goedbedoelde pogingen om de gefrustreerde reaguurders reden zijn om iemand te melden bij de redactie.

Ik hoop dan ook dat de redactie snel met een oplossing komt tegen dit soort figuren.

Laatste man

Uitroepteken staat op de lijst. Dus dat gaat wel komen :)

horsm

Op zich heeft Koos een punt dat er te veel 'besmette' renners, begeleiders, dokters rondlopen in het wielrennen. Maar TLJ heeft wel degelijk schoon schip gemaakt. Maassen, Verhoeven, Niermann stonden juist bekend om hun schone verleden. Problematische renners (Breukink, Dekker, Boogerd, De Rooij) zijn vertrokken. Zeeman komt helemaal niet uit het wielrennen.

Volgens mij is er ook niet zo'n contrast met Sunweb. Kopmannen (Matthews, Kelderman) en knechten (Wagner, Martens), begeleiders (Zeeman) gaan heen en weer. Qua benadering zie ik niet zo heel veel verschil. Praktisch alle Sunwebtoppers (Oomen, Dumoulin, Kelderman) hebben een achtergrond in het opleidingsteam van Rabo.

Volgens mij is het probleem van Koos, en veel van zijn generatiegenoten (60-70'ers) is dat ze een bepaald soort moppertoon hebben (voetbal international, tour du jour (in zijn oude gedaante), Johan Derksen) en een verongelijktheid ('mag ik dat tegenwoordig niet meer zeggen'). Soort van: vroeger was alles beter (Post, Ajax) gemengd met: tegenwoordig is alles soft (renners worden gepamperd) en 'wetenschappelijk' (waarom moeilijk doen), te vrouwelijk of te politiek correct ('wat is er mis met rondemissen?') En om een onduidelijke reden is de Rabo-Belkin-Lotto ploeg iets dat het moet ontgelden.

xistnc

'@RV
Precies! Martin zou de indicatiestelling moeten achterhalen bij de hoofdbehandelaar, dan kan voor elke post een declaratie van tien minuten worden ingediend bij de betreffende zorgverzekeraar!

@LM
Ik vermoed dat je je erop verkijkt. Jij gaat meer uitroeptekens scoren met je eigen schreeuwerige posts, dan dat je die button terecht gaat gebruiken bij posts van anderen.

Laatste man

Dat zal wel meevallen xistnc.

achtpuntzes

'@ Laatste man:
nou, je klaagt nogal wat af in het verbeterpuntentopic met vooralsnog precies nul op je request. en het lijkt me niet dat je meer succes krijgt als het uitroepteken zijn intrede doet op het forum, want de huisregels blijven immers hetzelfde.

Laatste man

Ga jij dat nu echt zeggen? De man die zogenaamd vindt dat elke mening hier moet kunnen, maar indertussen direct reageert als een ander een afwijkende mening heeft? Heb je al geklaagd bij de redactie over Wielerfan?

En over de huisregels. Precies de reden dat ik daar een opmerking/vraag heb gesteld. Trollen, anti-supporteren mag niet volgens diezelfde regels. Ik klaag daar niet. Ik stel vragen aan de redactie, waar jij je overigens steeds mee meent te bemoeien. Ze kunnen prima zelf antwoorden, hebben ze jou niet voor nodig. Voorlopig gaan ze werken aan het uitroeptekenpunt. Prima toch.

En daarnaast mag ik daar gewoon kritiek geven, daar dient dat forum voor.

Romāns Vainšteins

Is een uitroeptekenpunt niet gewoon hetzelfde als een reguliere punt, op zich genomen ?

Laatst gewijzigd
achtpuntzes

'@ Laatste man:

Ik stel vragen aan de redactie, waar jij je overigens steeds mee meent te bemoeien.

het verbeterpuntenpunten forumtopic is een open forumtopic dus ik mag daar gewoon op reageren. als je graag 1 op 1 met de redactie wil zijn dan kan dat en stuur je ze maar een PB-tje.

En daarnaast mag ik daar gewoon kritiek geven, daar dient dat forum voor.

net zoals de wielerflitsers kritiek mogen geven in dit topic betreffende TLJ. :p

Denkya

Ik kan niet meer vinden wie hier melding maakte van Hermans naar Israël volgens het HLN,maar ik lees op Sporza dat hij zelf zegt dat dit nog niet rond is, ik zou daarom snel handelen als LTJ zijnde kopman voor Ardennen klassiekers, knecht voor in de klassementstrein en kopman voor kleinere rondjes cq vrije rol in 1 grote ronde

S. Morgenstern

Waarom zou Hermans onderhandelen met zo'n ploeg? Het lijkt mij een combinatie van een dik financieel aanbod met de volledige vrijheid om overal voor eigen kans te gaan. Wat zou TLJ daar tegenover kunnen zetten?

Laatst gewijzigd
achtpuntzes

misschien heeft die Israelische ploeg wel flinke ambities?
maar zoals het er nu voor staat heeft Hermans daar weinig te zoeken.

1 2 ... 334 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.