Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 335 ... 440 441
Denkya

Absolute kopman in heuvelklassiekers , veel meer grote wedstrijden waaraan hij mag deelnemen en in de koersen waar hij kopman kan zijn een veel betere ondersteuning....maar idd financieel zal het aanbod niet mee kunnen met Israël vrees ik.

Romāns Vainšteins

Wildcard giro willen ze <> daarvoor moeten ze dan kennelijk wel wat renners van niveau voor hebben

achtpuntzes

'@ RV:
het lijkt me dat ze die Giro deelname al in de knip hebben met de girostart in Israel.

Netraam

En een etappe in die Giro zou ze als ploeg gelijk lanceren, in plaats van nog 4 jaar in de wachtkamer zetten.

Tutu888

'@8.6
Roompot kreeg ook geen wild-card met de start in Apeldoorn. Dus ik denk dat ze bij ICA nog wel een kwaliteitsinjectie kunnen gebruiken.

Yeez

Groenewegen had de snelste sprint vandaag, maar kwam van te ver. Wat en chaos zeg!

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Raakte ingesloten, maakte denk ik net de verkeerde keus door naar rechts het gaatje op te zoeken terwijl er denk ik links meer plek was om vol te sprinten. Nu moest hij even inhouden.

kelderfan

Jammer weer; Groenewegen 5e. moest weer van te ver komen om te kunnen meespelen. Het lukt maar niet met de trein.
Lobato kon zijn winst van gisteren niet herhalen en werd 5e.

S. Morgenstern

De snelste sprint in het wiel van anderen is niets waard. De snelste sprint door in de wind over anderen heen te komen ook niet, maar zou wel meer zeggen dan de sprint van vandaag.

Yeez

'@kelderfan zie jij überhaupt een trein waar het lukt?

S. Morgenstern

Trek vandaag, Bora gisteren. Het is ontzettend moeilijk, maar er zijn wel degelijk treinen die af en toe (mede) het verschil kunnen maken.

kelderfan

'@jessevdalen
Jij komt met de trein, denk ik, maar te laat; want de winnaar had een treintje.

jvh93

De NS rijd ook zelden op tijd, treintjes zijn erg lastig in het huidige peloton

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@jvh93 Niet overdrijven ja.... zo slecht doet de NS het nou ook weer niet... neem lekker de Belgische spoorwegen als voorbeeld ;)

Niklas

Wippert moet dus weg bij Cannondale. Wil niet naar Roompot, omdat ie in de protour wil blijven. Hij is in gesprek... Ra, ra met wie?

S. Morgenstern

De nieuwe ploeg van Kristoff?

kelderfan

Dan zal die Marko Kump wel een andere ploeg moeten opzoeken. Ik zal maar niet zeggen TLJ oeps toch; foutje 

jvh93

ik zal wippert wel echt een typische lotto jumbo aankoop vinden. 13 in een dozijn en er zijn sterkere renners te krijgen, maar kiezen ze voor de goedkope optie met de hoop dat hij opeens de sterren van de hemel gaat rijden of de geweldige knecht is die ze nog niet hadden. Laatste jaren te veel van die net niet aankopen gehad (kevin de weert, jurgen vd broeck etc.), al moet ik zeggen dat er ook enkele zeer goede bijzaten (roglic, campenaerts etc.).

kelderfan

Ik lees net dat Alexey Vermeulen de hele dag kopwerk heeft moeten doen om de trui van Lobato te beschermen. Helaas zat hij net als Groenewegen te ver om mee te kunnen sprinten. Morgen gaat 't bergop met Kruijswijk en Clement. Die Vermeulen mogen zij echt nog 2 jaar binden lijkt mij.

ghostwriter

Ik vind het zorgwekkend dat er geen 'well funded' Nederlandse opleidingsploeg meer is. De opleidingsploeg van de Rabobank heeft een rol gehad in de ontwikkeling van bijn alle Nederlandse topwielrenners van dit moment. Misschien kunnen LottoNL, Roompot en de KNWU samen een opleidingsploeg starten voor alleen maar Nederlandse talenten.

S. Morgenstern

Die Vermeulen mogen zij echt nog 2 jaar binden lijkt mij.

Waarom dan? Vermeulen heeft wat mij betreft weinig aanleiding gegeven om in hem een vaste waarde voor de toekomst te zien. Hij is dit seizoen duidelijk de minste van de jonge 'klimmers' gebleken. Ik zou daarom eerst rondkijken of er niet nog ergens een groter talent valt te halen. Mocht dat niet lukken, dan kunnen ze Vermeulen misschien verlengen met een jaar. Twee jaar lijkt me sowieso overbodig.

Laatst gewijzigd
ghostwriter

Ik zou het niet erg vinden als Vermeulen zijn contract met een jaar verlengt maar ik tot nu toe zie geen grote ontwikkeling bij hem. Hij lijkt ongeveer net zo goed als toen hij net bij LottoNL begon. Als is dat voor ons als buitenstaanders natuurlijk ook moeilijk te zien omdat wij niet precies weten wat de afspraken waren.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Die Vermeulen is ook pas 22 jaar. Dus gezien wat hij vandaag heeft gedaan voor de ploeg en ook wat hij heeft gedaan voor Koen Bouwman in de Dauphine lijkt hij mij toch een prima renner voor TLJ. Ja er zullen grotere talenten zijn, maar die worden gelinkt aan Cannondale. {Powless}
In de Clásica Ciclista San Sebastian heeft hij 't toch redelijk gedaan. 5 TLJ renners wisten 't einde niet te halen in die rit.

Fanny

Ik zou ook het contract nog met minstens een jaar verlengen om te zien of hij dan nog stappen zet.
Hij is tenslotte nog steeds erg jong (22 en jongste contractrenner in 2017).
Natuurlijk zijn er vergelijkbare jonge Amerikaans renners maar die zijn denk ik veel duurder en moeilijker te krijgen zoals bv Powless.
Ik neem aan dat TLJ vanwege Brand Loyalty als sponsor tenminste een Amerikaan in de selectie wil hebben.
Natuurlijk heb ik als fan liever een verglijkbare jonge Nederlandse renner in deze ploeg en het is denk ik qua reiskosten/verblijfkosten voor TLJ ook goedkoper omdat Vermeulen steeds terug moet reizen naar zijn appartement in zijn woonplaats Girona (Spanje).
Maar ik zou zeggen geef hem nog die kans als hij goed in het team past en als jonge knecht goed zijn werk doet en daar naar presteert.
We zullen zien wat TLJ gaat doen met hem want ik weet het niet.
Misschien hebben andere Engelstalige ploegen zoals bv Cannondale of zijn vroegere werkgever BMC (opleidingsploeg) wel interesse in hem.

Noud89

Potverdorie, we hebben een renner die op kop heeft gereden in de Tour de L'Ain jongens! Verlengen die gozer en snel een beetje, want er zullen nu wel kapers op de kust zijn!

1 2 ... 335 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.