Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 336 ... 440 441
S. Morgenstern

Vermeulen is inderdaad de jongste renner in de selectie, dus daar zou misschien nog een reden liggen om te verwachten dat er meer in zit dan er nu in lijkt te zitten. Hetgeen hij vandaag deed is verder prima, maar niets doorslaggevends toch? Vergelijkbare dagen van Castelijns of Lammertink beoordeel jij toch ook nooit als een aanleiding om zo'n renner te verlengen? Waarom dan nu bij Vermeulen iets anders doen? Blijft zijn aanval in de Dauphine over als grootste wapenfeit en daarmee is er dus genoeg aanleiding om eerst verder te kijken; ook verder dan enkel naar Powless.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Noud89 Dat is natuurlijk wel wat overdreven, maar er is inderdaad weinig zicht op de ontwikkeling van Alexey. Dit is een van die jongens van wie de ploegleiding waarschijnlijk beter weten hoe hij ontwikkeld dat door ons te zien. Heeft goed gereden in Amerika tijdens de TOC en ook tijdens het NK. Verder een paar redelijke tijdritten gereden en vergeet niet bijna alleen maar koersen op WT niveau gereden.

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Wippert zou een prima aanschaf zijn mocht Danny v Poppel niet willen. Hij moet dan wel genoegen nemen met een rol als 2e spurter/leadout lijkt me.

Fanny

Koen Bouwman (TLJ) en Mollema (Trek) zijn de wielrenners van de maand juni en juli geworden in de maandelijkse stemenquête van de Telegraaf voor wielrenner van het jaar 2017.
Beide eindigden steeds vóór Dylan Groenewegen waar ook veel op werd gestemd.
Koen Bouwman in Juni 2017 en Mollema in Juli 2017.
Beiden waren steeds de grote winnaars van het publiek.

http://www.telegraaf.nl/telesport/28895143/__Bouwman_en_Mollema_in_de_prijzen__.html

Mooie prijs en resultaat voor de jonge, misschien veelbelovende, TLJ renner die pasgeleden zijn contract t/m 2019 verlengde.

achtpuntzes

'@ fanny:
wielrenner van de maand van dat flut-sensatiekrantje? wow, hijs de vlaggen! ;)

Noud89

'@Rahims

Uiteraard kan hij wel wat meer dan ik zei, maar dit is een beetje het niveau van posten van één van de leden die hier veel plaatst. Als hij morgen een DNF heeft moeten ze weer zo snel mogelijk afscheid van hem nemen. Al met al heeft hij zich nog niet echt ontwikkeld. Soms kan een eerste grote ronde net een kantelpunt zijn voor een renner, maar hij staat niet om de nominatie om te gaan starten. Eerlijk gezegd lijkt afscheid nemen me een betere optie, er zijn een hoop jonge jongens die hem zouden kunnen vervangen en een betere toekomst voor zich hebben. Niet alleen Powless, maar ook een Hindley, Padun, Davies, Knox, Mcnulty, Storer zijn jongens die een dergelijke rol zouden kunnen krijgen en eigenlijk al meteen meer moeten kunnen betekenen dan Vermeulen.

achtpuntzes

'@ Noud89:
volgens mij doet Vermeulen zijn (knecht)werk uitstekend en het Amerikaans NK laat toch echt zien dat hij niet onderdoet voor de door jou genoemde namen. dus ik zie geen enkele reden om hem in te ruilen voor een andere 'opvul-Amerikaan'. met die laatste term doe ik Alexey eigenlijk nog te kort. ik zeg houden! :)

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Noud89 Allemaal zeer getalenteerde jongens die zeker een toekomst hebben, denk dat er een aantal lastig haalbaar zijn. Maar zouden stuk voor stuk binnen de ploeg passen. Maar vergis je niet wat Alexey dit jaar gepresteerd heeft. Alle koersen die hij heeft gereden zijn WT-koersen en waar hij heeft moeten knechten. Hij heeft ze ook allemaal uitgereden en dat is toch wel iets anders dan koersen op .2 niveau of u23 wedstrijden. Ik denk dat er best een talentvolle renner bij kan maar ik zou Alexey zeker nog een jaar contract geven, daar is denk ik de rek nog niet uit.

achtpuntzes

'@ Noud89:
Vermeulen heeft dit jaar trouwens precies nul DNF's achter zijn naam staan. en ondanks zijn werk als knecht eindigt hij bijna altijd bij de eerste 100. je onderschat hem echt hoor.

Laatst gewijzigd
Koosr1946

'@wielerfan1987
Ik ben bijna 71, nog nooit een ziekenhuis van binnen gezien, nu om het jaar voor controle naar huisarts vanwege de leeftijd
Jij mag hopen dat je dat over 41 jaar ook kunt zeggen, maar heb mijn twijffels
Nogmaals bedankt voor je verwensingen, ik heb net een klacht ingediend

Ook de mensen JEALGU en ARVIIDD bedankt voor jullie kontlikkerij bij bovenstaand heerschap

Ik moet nog wel even kwijt dat ik genoten heb van de wielwissel bij Tankink, misschien toch een uitgedokterde manier van reclame.
Op de fiets valt het in elk geval niet mee.

Dit was mijn laatste post, HOERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA zullen velen zeggen

Fanny

'@6.8
Quote: @ fanny: wielrenner van de maand van dat flut-sensatiekrantje? wow, hijs de vlaggen!

Inderdaad we hijsen als TLJ de vlaggen !
Het is natuurlijk wel De Telegraaf, de grootste en beste krant van Nederland.
Je bent waarschijnlijk als Rotterdammer een aanhanger van het vervelende nietszeggende AD krantje. Haha.
Maar goed, je hoeft het niet te lezen.
Ik had zoals gewoonlijk deze reactie van jou wel verwacht nl een afzeikreactie.

Ik vond het in ieder geval leuk om het hier op forum te plaatsen en misschien zijn er wel meer mensen die dit mooi/leuk vinden ondanks dat het in jouw flut-sensatiekrantje de Telegraaf staat.

In de jury zitten niet de minsten tw het wielerpubliek van Telesport, oud coureurs (Club 48), de VVBW (huidige profs), Theo de Rooij, Jan Jansen, Jeroen Blijlevens, voorwaar goede kenners van de wielersport waarschijnlijk de betere wielrenkenners als wij hier op dit forum.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Zo stijg je 0.2 punt en zo zak je er 1.4 .... ;)

@Fanny ik begrijp het wel wat 8.6 zegt... vindt het eerlijk gezegd ook niet zo interessant. Erg verrassend is het toch ook niet. Verder staat de wielrenner van het jaar toch wel vast... daar gaan geen etappezeges in welke ronde dan ook wat aan veranderen. Hoe graag ik ook zou willen.

achtpuntzes

'@ fanny:
ik lees geen krant, dat is een achterhaald medium en zooo vorige eeuw.

en ik een Rotterdammer? whoehahahaha, hoe kom je er bij?

en neen, ik ben geen 'wielerkenner', die bestaan immers niet.

@ koosr1946:
van mij hoef je niet weg, maar als je daar voor kiest tabee en de mazzel, en doe de groeten aan je (klein)kinderen.

@ rahimns:
ach, als het beestje maar een nummer heeft. :)

Laatst gewijzigd
jvh93

Ik denk ook dat Vermeulen onderschat wordt. Hij rijdt misschien niet de beste uitslagen, maar dat doet bijvoorbeeld bouwman ook nog niet en in de etappe die bouwman won zat Vermeulen ook in d kopgroep en heeft hij geweldig voor koen gewerkt. Ik denk dat er zeker nog rek in zit en zal hem ook nog wel een kans geven, ook al zal ik het ook kunnen begrijpen als ze besluiten hem niet te verlengen

ti-raleigh

Hoeraaa

Gestoorden

.. en alleen in zijn laatste post en zin, toonde Koos R. meer zelfkennis dan een ieder had kunnen denken..

Back On-Topic 👍🏻

Rawolf

Ik zou Vermeulen verlengen, doet het beter als bv tolhoek en is jonger.

S. Morgenstern

Vermeulen beter dan Tolhoek? Hoe dan?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Randomwielerliefhebber dat vind ik ook niet... maar beide hebben het in mijn ogen prima gedaan.

Rawolf

Vermeulen rijd op kop en dan word er iets bereikt en valt niet uit. Wat is er zo bijzonder aan tolhoek dan?

S. Morgenstern

Tolhoek heeft dit seizoen sowieso als klimmer meer potentie getoond. Daarnaast heeft hij in de klassiekers een hele grote stap gezet en zit hij afgelopen week nog mee in kopgroepen waarvoor meer dan een uur moest worden gereden. Tolhoek heeft zich daarmee dit seizoen veel meer kunnen onderscheiden dan Vermeulen. Het enige want in het voordeel van Vermeulen spreekt zijn de tijdritten, maar daarmee voegen beide amper waarde toe aan een selectie. Het is toch geen toeval dat Tolhoek degene is die is opgenomen in de voorselectie van de Vuelta?

Laatst gewijzigd
Fanny

'@Rahimns
Quote: Zo stijg je 0.2 punt en zo zak je er 1.4 ….
Inderdaad gezakt.
Quote: Verder staat de wielrenner van het jaar toch wel vast…
Je bedoelt Dumoulin ?
Wat als Kruijswijk de Vuelta wint en/of WK ?

kelderfan

'@Fanny
Heb jij nog wandelgangennieuws, wat betreft nieuwe renners en verlengingen; want ik zie nog weinig beweging bij TLJ.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Fanny dan nog denk ik dat het publiek voor Tom zal kiezen... ook eerste keer Giro, Tour en Vuelta zijn al een keer gedaan. En ik denk dat bij het grote publiek Tom populairder is dan Steven. Denk niet dat een WK overwinning daar nog eens overheen zou gaan.

En ik ben ook wel benieuwd wat er in de wandelgangen wordt geroepen

Rawolf

Denk dat tlj snel moet gaan verlengen voor de teams die nu leegloop hebben aan die renners gaan trekken. Sky zal niet bij tlj gaan shoppen naar trek en Cannondale misschien wel.

1 2 ... 336 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.