Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 343 ... 440 441
tendam

'@ghostwriter
Dat klopt, maar als je een blik werpt op de shortlist van LottoNL voor de Vuelta zie je dat alle renners op die lijst eigenlijk betere klimmers zijn dan Boom. Voor het resultaat in de Vuelta heeft het geen zin om hem mee te nemen, voor de resultaten in volgend voorjaar natuurlijk wel. Overigens is Boom geen geweldige knecht, denkt toch vooral aan zichzelf.

Die Kerckhoffs is weer lekker aan het ophitsen op twitter. Wat is dat toch een vreselijk doorzichtige vent, vrij dom ook.

xistnc

'@8.6
Welke sneer? Het is een louter inhoudelijke reactie. Je ziet spoken. En ja, dat is wel een sneer.

achtpuntzes

'@ xistnc:
je zal het wellicht al vergeten zijn, maar de laatste 2 keer dat ik een reactie aan jou richtte deed je uiterst lullig, en daar refereerde ik aan.
edit; een van die 2:

Wat is de noodzaak om hetzij alleen naar klassiekers, hetzij alleen naar dit seizoen te kijken? Die draai geef jij eraan. Vermoedelijk om weer ff opgewonden te kunnen doen. En, lekker?

:p

on-topic:
maar goed, Boom werd vandaag dus relatief gemakkelijk uit de leiderstrui gereden dus wat mij betreft mogen ze hem thuislaten.

Laatst gewijzigd
tendam

'@8.6
Dat laatste vind ik opportunistisch. Boom hield zich nog relatief goed staande. Hij is nu eenmaal geen renner voor de Ardennen, enkele uitzonderingen daargelaten.

Romāns Vainšteins

'@ 8.6 > Hoe kan ik nou dalen in achting terwijl je me al jaren kent en jij zowel als X'ie ook niet vies zijn van een beetje scherp aanzetten ?

We zijn hier op een forum en niet in de 2e kamer.

kelderfan

Clement laat zien dat hij er klaar voor is met een keurige 8e. plek in 't AK Tour de l'Ain. Kruijswijk heeft de benen getest en bergop ging 't redelijk op 0:10 sec. van Pinot. Ook Vermeulen heeft 't redelijk gedaan in de rit. Voor Jansen was 't een mooie les; hij kwam samen met Lobato over de streep.
Opvallend dat Minnaard bergop toch aardig kan meekomen.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Vindt je dat echt van Minnaard .. in dit veld en met de Tour in zijn benen. Klimt het hele jaar al meer dan redelijk. Nee vindt het juist helemaal niet opvallend.

Verder lijken me de mannen voor de Vuelta er idd klaar voor, de knechten hebben met de ronde van polen in de benen zich daar kunnen testen en hebben het daar vindt ik gewoon goed gedaan. Clement, Kruijswijk en Lobato hier in Frankrijk gewoon alle 3 goed. En alleen van Bennett is het dus afwachten met wat voor benen hij naar de Vuelta komt.

Vandaag heeft Lars er denk ik alles uitgehaald. Dat finalerondje was gewoon net te zwaar, kijken of hij morgen nog wat plekjes kan opschuiven.

xistnc

'@kelderfan
Ik verwacht nu van jou toch enig gejubel van minimaal de omvang een big band met loftrompetten over Cattaneo.

kelderfan

'@xistnc
Alexandre Geniez 29jr. en winnaar vandaag #wauw en ja Merijn Zeeman had 't ook al over hem. Dat jij dat niet wist is een sneer.
@rahimns
Ja Lars heeft er alles aan gedaan en staat toch nog mooi in de top tien; de ploeg met Groenewegen en Van Hoecke eerst en later met Tankink heeft voor hem op kop gereden en dat is "jubel" mooi. Helaas in de finale konden Roosen en Van Emden ook niet meer mee.  

kelderfan

'@xistnc
Die Cattaneo oud-winnaar van de Giro Ciclistico d'Italia 2011 is misschien wel los te weken bij Androni - Sidermec;)

Laatst gewijzigd
Noud89

'@rahims

Lijkt erop dat we onze hypothetische discussie niet hoeven te voeren omdat deze al is ingehaald door de waarheid. ;)

Kruijswijk is niet in te schatten op basis van dit resultaat. Gewoon afwachten hoe hij het gaat doen in een Vuelta die hem op het eerste zich niet gigantisch zou moeten liggen.

tendam

'@koel
Weer het hoogste woord nu Boom uit z'n leiderstrui is gereden ;) Gefeliciteerd!

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Koel nou.... blij dat je even niets anders te doen had. Ik hoop dat je er niet te veel aan stoort, want hier ga je een dagtaak aan hebben met mij ;)

achtpuntzes

'@ rahimns:
ik stoor me er in ieder geval niet aan. als je nou met stukjes schrijven je geld verdient zoals bijvoorbeeld de wielerflits redactie, dan wel.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Dat is even lief van de ene Fan Ambassador naar de andere Fan Ambassador;)

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan ook blijkbaar niets te doen pfff

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Koel en wat heeft dat in hemelsnaam te maken met mijn taalvouten ;)

tendam

'@koel
Aan het supporteren voor Dumoulin, hoezo? Die zie ik ook liever rijden dan Boom, als je soms het tegendeel vermoedde.

achtpuntzes
kelderfan

Wat wordt 't programma van Lars Boom nu hij definitief van de lijst Vuelta is geschrapt.

Of gaat daar alleen grote baas N. Verhoeven over?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ja, hij zegt in het interview met WF dat hij daar van de week nog met Verhoeven over gaat spreken. Kan me voorstellen dat de tour of Brittain wel een mooie wedstrijd voor hem is.

ti-raleigh

'@ 8.6
Het is bij voorbeeld en wielerflitsredactie ;-)

kelderfan

'@rahimns
Dat denk ik ook en dan vooraf Hamburg en Bretagne Classic Ouest-France en dan daarna de Ronde van Guangxi 2.UWT als voorbereiding voor 't nieuwe seizoen. Misschien is die Ronde van Guangxi 2.UWT ook mooi rondje voor Roglic.

robertowilco

Zou het niet passen als TLJ eens openheid van zaken geeft, omtrent het niet deelnemen van Boom aan de Vuelta, of wachten ze tot na de BBtour . Ik blijf het een overtrokken zaak vinden, zouden de ploegleiders ook eens zo kritisch naar zich zelf kijken. hop hop hop

tendam

'@robertowilco
Omdat ze hem niet goed genoeg vinden? Bergop voegt hij weinig toe. Kerckhoffs brengt het alsof het een straf is, dat hoeft natuurlijk helemaal niet.

1 2 ... 343 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.