Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 366 ... 440 441
kelderfan

'@Roelien
Jij kennelijk wel. Bedankt voor de reactie.

achtpuntzes

ze kunnen gewoon niet omschakelen. Kruijswijk lang vol in de achtervolging gereden en die energie mist ie van het weekend weer. ze leren het ook nooit. :(

jvh93

Lichtpuntje was een goede Olivier

FritsvanHoefelen

Als Bennett zo vroeg lost, dan is ie ook niet helemaal fit of wel?

Pietertje2

Volgens mij is het gewoon bekend dat Bennett niet helemaal fit is.

Fanny

Weer terug van korte vakantie en wat een mooie etappe heb ik vandaag weer gezien in deze zware Vuelta 2018 en opnieuw met de nodige verrassingen.
Voor mij de mooiste grote ronde die er jaarlijks verreden wordt omdat het vaak onvoorspelbaar is in etappes.
Leuk dat TLJ weer mee in de aanval was in deze snelle etappe over niet al te hoge bergen/heuvels.
In het begin werd er erg hard gekoerst om in een kopgroep te geraken wat dus voor 2 mannen van TLJ lukte.
Helaas moest toch Bennett als eerste afhaken. Waarschijnlijk toch nog niet goed genoeg.
Kruijswijk is ondanks de zware verkoudheid toch nog goed gefinisht.

@kelderfan
Inderdaad.
Ik heb al begin augustus aangegeven dat Lindeman met een jaar zou verlengen (wat ik wel terecht vind).
Het heeft alleen even geduurd voordat TLJ het bekend maakte.
De enige die het niet geloofde was @Jessevdalen want schreef de volgende quote:

Jessevdalen Quote: @rahimns volgensmij is het gewoon lariekoek wat fanny zegt.
Dus Jesse in het vervolg niet zo snel oordelen en even afwachten.

kelderfan

Nee Bennett is er nog niet. Was het verstandig om hem mee te nemen om te hopen op verbetering in de derde week.
Maar ja, Kruijswijk's verkoudheid lijkt ook erger te zijn, dan je zou mogen verwachten. Daan heeft geprobeerd de schade voor hem te beperken.
Dat is kennelijk toch gelukt met verschil van 17 sec.

Romāns Vainšteins

Bennett mee en Boom thuis lijkt niet erg goed uit te pakken so far...

Yeez

Bouwman die vanochtend ook aangaf verkouden te zijn. Kruijswijk en Bennett ook al niet fit. Misschien dat er een virusje heerst?

kelderfan

'@RV
Boom heeft pas geleden een rit niet uitgereden; vanwege allerlei problemen. Die was dan een goede vervanger gebleken.
Het is gewoon jammer, dat Jurgen van den Broeck is gehaald, want die blijkt het niet meer te hebben.
Had TLJ vorig jaar met het aantrekken van Clement ook Pantano binnengehaald, dan had Kruijswijk wel de ondersteuning gekregen, die hij door zijn verkoudheid of erger hard nodig heeft. Clement heeft een aantal dagen prima gedaan; maar vandaag helaas een mindere dag.
@Fanny
Ik had je net als @xistnc in Spanje verwacht.
Gesink is weer op de weg terug en is ook al met Niermann meegereden in de teamcar.
Hij komt dit jaar niet meer terug op de weg om te racen, maar hij wil er in Januari 2018 staan.

Fanny

Vandaag in het AD een interview met Bouwman.

http://www.ad.nl/video/production/waarom-je-vandaag-op-bouwman-moet-letten~vp7637?_sp=a4a46c8b-4b95-4213-8520-78cf7ad6aa86.1503589915488

Ook hij heeft/had naast Kruijswijk vanaf de start in de Vuelta last van keelpijn/verkoudheid enz. maar lijkt nu aan de betere hand.
Hij vertelde dat TLJ (incl. hijzelf) vandaag ging proberen aan te vallen wat dus ook is gebeurd met Bennett en Olivier.
Ik denk dat TLJ het in de komende dagen in dit soort ritten zeker nogmaals zal proberen om in vluchtgroep te komen.
Dat was vandaag wel heel erg lastig want de winnaar Marczynski zei dat er heel erg veel aanvallen waren in het begin van de koers.
Men werd echter steeds teruggehaald door het peloton.
Knap dat Bennett en Olivier er dus beide wel meezaten in de vlucht.
Alleen Bennett kwam zichzelf tegen of was aan het oefenen voor volgende week en liet zich expres afzakken al geloof ik dat laatste niet.
Lijkt mij dat hij het tot nu toe nog niet heeft.

xistnc

Het verhaal van Bennett wil ik ook wel weten ja. Misschien was hij net bij de auto, toen er gedemarreerd werd in de kopgroep? Als het gewoon lossen was, dan is hij niet goed genoeg en dan kan ik me niet voorstellen dat hij er in de derde week opeens staat.

En dan Kruijswijk, tja. Gevalletje Giro 2015? Te ver achterin het peloton? Echt slecht was hij niet, want anders zou hij veel meer hebben verloren op de groep Froome.

Denkya

Hermans naar Israël bevestigd.

Die kan ook van het lijstje zonde...

kelderfan

Bennett gaf zelf aan, dat hij nog niet fit was en dat hij hoopte onderweg steeds beter te gaan rijden. Dat wordt wachten tot de derde week denk ik.
Clement zegt nu ook zelf, dat er dagen zijn, dat hij 't niet heeft. Kruijswijk is zelf nog niet goed en had hulp moeten hebben van zijn team.
De enige die dat kon was Daan Olivier, die nog even op kop heeft gereden van de groep Kruijswijk. Nu moest Kruijswijk zelf met hulp van TJ aan de bak om het gat kleiner te krijgen. Ik ben misschien eigenwijs, maar ik blijf van mening, dat een sterke renner naast Clement niet verkeerd zou zijn.

Laatst gewijzigd
mooiman

'@ kelderfan

Eigenwijs of niet, zo een versterking is heel hard nodig. Eigenlijk 2.

Koosr1946

'@kelderman97
quote: Ze denken dat de leiding van TLJ er weinig verstand van heeft maar zelf zouden ze Roompot nog naar het niveau van SKY leiden.

Deze quote gaat over mij, misschien wel terecht, maar ik denk dat deze leiding er inderdaad heel weinig verstand van heeft.
Verder denk ik dat Roompot niet zo ver afzit van jouw verafgode ploeg.
Als er iemand in een kopgroep zit, wordt er al halleluja geroepen en hebben ze het goed gedaan.
Als iemand niet mee kan komen en dus tegenvalt dan hebben ze een virus.
Als iemand goed rijdt en een gebaar maakt wat de leiding niet aanspreekt, dan wordt hij thuis gelaten.
Niemand vraagt zich af waarom niemand naar deze ploeg toe wil, misschien toch het beleid en de altijd verkeerde tactiek.
Maar hou hoop, er komen nog een heleboel etappes en er is straks vast nog wel een overjarige vedette vrij.

robertowilco

Ze hadden Bennett nooit mee moeten nemen, in het begin van de uitzending zat hij al achteraan te harken om mee te kunnen met de kopgroep, voor een renner als Bennett is dit nooit goed, hij wil misschien graag maar kan het gewoon niet, de ploegleiding had hem in bescherming moeten nemen en hem niet mee te nemen na de Vuelta, ik verwacht van hem ook in de derde week helemaal niks. Hij is een jongen die graag wil, maar hij komt zichzelf steeds tegen. k denk dat alleen rust bij hem baat heeft.

Kelderman Rules

'@Koosr1946 Ik hoop dat je in je normale leven beter met je beloftes omgaat dan in dit forum. Ik dacht dat je eens zei dat het je laatste reactie in dit forum zou zijn, maar kennelijk heb je moeite met het waar maken van je belofte. Jammer, je hebt me, en waarschijnlijk een hoop andere, blij gemaakt met een dode mus!

Borsje

Begreep en begrijp nog steeds niet waarom Bennett per se mee moest naar Vuelta. Is duidelijk niet fit en dan speelt ook nog 'de steken in de zij problematiek' die ze moeten oplossen. Oogt nu allemaal als tijdsverspilling ipv duurzaam herstel. Maar goed, dat is mijn waarneming vanuit de zijlijn.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Borsje die steken in de zij lijken aardig onder controle, hij heeft er nog niet heel veel last van gehad dit jaar...

Borsje

Waarom dan nader onderzoek geplande na afloop van de Vuelta?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Borsje hij zal er wel definitief vanaf willen denk ik.... lijkt me logisch dat je wilt weten waar het vandaan komt toch.

Raafje

Ik vrees toch wel een beetje voor morgen. Dat ene kasseienklimmetje op zo'n 10 km van de meet. Met een Kruijswijk van de Giro van 2016 etappe 18 was ik niet bang geweest dat eventueel zou lossen op dat klimmetje maar met de Kruijswijk van deze Vuelta ben ik wel benieuwd of hij wel sterk genoeg is om als de GC-mannen met een hoog tempo dat laatste klimmetje opdraaien, hen bij te kunnen houden.

Laatst gewijzigd
kelderfan

De aanval is toch de beste verdediging. Kruijswijk zou in deze rit voor die laatste klim een aanval moeten plaatsen; hij is geen gevaar voor Froome.
Bouwman e/o Tolhoek morgen in de aanval of vroege vlucht?

Delamauser

Tsja.... een sterke man naast Clement om het gaatje te dichten.
Volgens mij moet Kruijswijk gewoon in de voorste groep zitten.

1 2 ... 366 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.