Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 365 ... 440 441
cubie

'@ canablis
Prima verhaal. Je slaat de spijker op zijn kop.

Yeez

Je gaat van tevoren met een kopman naar de Vuelta. Die hoop geef je niet zomaar op. Vandaag was de hoop dat Kruijswijk verbetert was, maar dat was niet (helemaal) het geval. Mocht het echt niet gaan de komende week vind ik ook dat je met clement bennett kruijswijk en lobato voor etappes moet gaan. Voor nu moet je vertrouwen houden aan het afgesproken plan en de hoop houden dat Kruijswijk verbetert. In de tour hebben ze wel degelijk laten zien voor ritten te kunnen gaan (zelfs zonder Gesink), dus dat is het niet!

jvh93

Nierman had het al eerder aangegeven. Ze wijken niet zomaar van het plan af en hopen/verwachten dat Kruijswijk beter gaat worden de komende dagen. Is dat niet het geval gaan ze pas het plan omgooien, maar dat kan je pas halverwege de 2e week zeggen denk ik en is ook meer dan terecht in mijn ogen. Kruijswijk heeft al vaker laten zien goed te kunnen herstellen en altijd beter te zijn in de 3e week, dus laten we (net als tijdens de tour, waar iedereen inclusief ik, al na 1,5 week zei dat het totaal mislukt was en ze uiteindelijk nog 2 ritten winnen) gewoon even wachten met oordelen totdat deze vuelta voorbij is

klassementsrenner

Als de bergenritten komen wil ik wel zien hoe goed kruijswijk is, misschien heeft die zijn vorm gevonden en verbaast hij iedereen.

Wielerfan1987

Ik hoop eerlijk gezegd dat Steven deze acterstand gaat aangrijpen om weer een aanvallende stijl te gaan hanteren de rest van deze Vuelta (als hij straks hersteld is)

Al zal het wellicht niet zijn voor een etappezege van zijn kant, als hij met de juiste ontsnapping weg weet te geraken in de zwaardere etappes kan hij wellicht goede zaken doen om nog wat van zijn klassement te redden door enkele gegadigden voor top 10 op die manier voor te blijven in de ritten en dus tijd terug te pakken.

Loek de Rooij

Ik ben bang dat hij komende weekend weer tijd gaat verliezen. Als je dan in de 2e week op 4 minuten staat ofzo, dan kan je nog zoveel verbeteren, maar dan moet je toch echt gaan aanvallen om nog iets van een rol te kunnen betekenen in het klassement. Wachten tot halverwege de 2e week lijkt me te lang of er moet al hele duidelijke verbetering zichtbaar zijn. Ben bang dat dit voor de eerste rustdag niet meer gaat gebeuren. Wel sneu voor Kruijswijk dat hij nu weer verkouden is. Hij was nochthans vol vertrouwen.

Hopen dat Lobato kan verrassen morgen, maar is volgens mij niet echt een aankomst voor hem.

robertowilco

'@luckykoek ben ik wel met je eens, want je krijgt in het weekend weer 2 van zulke aankomsten, daar zal hij weer een paar minuten verliezen, kruijswijk is een man van de lange beklimmingen niet dat explosieve en dat heb je in deze Vuelta genoeg.

Er was een ontsnapping van 17 man, daar moet toch normaal één renner van TLJ bij zijn. wil de mening van Niermann wel eens weten hierover.

Canabliz

Zeker als je ziet hoe die tot stand kwam (groep van 9, nog groepje van 7, daarna nog een eenling die de oversteek maakt).

En ja (xistnc) ik denk dat Clement deze had kunnen winnen. Is altijd sterker dan Kudus en Lutsenko in de bergen.

Als Clement niet kon/mocht had dit ook een etappe voor 1 van de debutanten kunnen zijn (of bollen of strijden voor winst/ereplaats).

Morgen moeten ze ook mee zitten.

mus van de maasstad

Zouden sommige hier in het echte leven ook zo een van de hak op de tak instelling hebben zodra het maar even niet gaat zoals men hoopt?

ghostwriter

'@Canabliz
Ik denk dat het verstandiger is dat de debutanten zich in de eerste week rustig houden. Het is een lange en zware Vuelta en zij rijden hier vooral om ervaring en hardheid op te doen. Als ze in de eerste week al in de aanval gaan is de kans groot dat ze het einde van de Vuelta niet halen. Sowieso zullen twee van de debutanten (De Tier en Tolhoek) eerst hun lichaam even wat relatieve rust moeten geven na hun van in de ploegentijdrit.

Canabliz

Bennett en Olivier mee, toppie!

FritsvanHoefelen

BJ blijft langer bij Jumbo

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Lindeman heeft dus ook een contractverlenging gekregen en daarmee zit de ploeg voor komend jaar nu op 23 renners. Dan kan er hier wel geklaagd worden dat TLJ achter de feiten zou aanlopen maar heeft het na Bora (al 26 renners voor 2018) samen met FDJ nu de meeste renners vastgelegd voor komend jaar. De meeste ploegen zitten nog onder de 20.

jvh93

prima zaak, ik verwacht Keizer, Vermeulen en Tankink eigenlijk ook nog wel en dan 2 nieuwe renners (tenzij Campenaerts toch zal blijven, want het duurt mij wel erg lang voordat Lotto Soudal hem bekend maakt als nieuwe aanwinst)

Koosr1946

'@rahimns
Oeps, ik heb het altijd verkeerd gezien.. het gaat niet om de kwaliteit maar om de kwantiteit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Misschien nog een 20 amateurs aantrekken, hebben jullie dat wedstrijdje in elk geval gewonnen.
Droom lekker verder, allesweter RAHIMNS

Netraam

Wtf the fuck

Ik wou hier nog iets intelligents typen maar ik blijf een beetje hangen.

xistnc

Uitroeptekens, hoofdletters, toch een generatiedingetje denk ik. Wat is dat toch met die babyboomers?

FritsvanHoefelen

24 augustus 2017 om 14:54 Netraam

"Wtf the fuck

Ik wou hier nog iets intelligents typen maar ik blijf een beetje hangen."

What the fuck the fuck?:P

Enfin, wel eens met Koos over kwantiteit < kwaliteit.

kelderfan

'@rahimns
Het gaat nu toch om verlengingen en het was al eerder bekend, dat Bert-Jan maar voor 1 jaar heeft bijgetekend.
Bij achter de feiten aan lopen, denk ik toch meer aan vervanger voor Jurgen.
Kun jij informeren hoe 't nu met Campenaerts is gesteld. Want hij zou naar Lotto Soudal gaan volgens allerlei bronnen.
Die Campenaerts lijkt mij toch een man om bij de ploeg te houden. Een van de speerpunten is toch ook 't tijdrijden.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan Ik krijg daar geen antwoord op dus ik hoef het niet te vragen. Het is gewoon wachten tot de ploeg ermee komt.

Niklas

'@xistnc
Ik vermoed dat het gebrek aan inhoud en zeggingskracht gecompenseerd moet worden met een diarree aan leestekens.

Roelien

Victor heeft in een interview bij de koers bevestigd dat hij naar Lotto Soudal gaat, dus die kan ook afgevinkt worden!

mooiman

Ik ben eerlijk gezegd ook meer geinteresseerd in kwaliteit dan kwantiteit. Het aantal posities voor de 2e lijn-versterking is m.i. redelijk klein terwijl daar toch het speerpunt ligt. Het kan nog goed komen, maar eerst zien en dan geloven

Yeez

Kruijswijk gelukkig beperkt tot 17 seconden, maar het zag er weer niet goed uit.

Raafje

Nou, gelukkig viel het tijdsverschil nog mee voor Kruijswijk, ik geloof zo'n 10, 15 seconden. Maar weet iemand waarom hij niet bij de groep nibali/chaves reed? Kon ie niet volgen of lette hij niet op op dat moment dat er gaten vielen?

1 2 ... 365 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.