Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 364 ... 440 441
jerteg

Daarom zijn renners als Roglic en Bennett ook zo blij met Lotto.

klassementsrenner

'@jerteg
Ik bedoel ook niemand die er al zit. Er zijn maar weinig renners die er graag heen willen. Als ze er eenmaal zijn hoor je wat anders. Al zijn daarbij ook uitzonderingen als bijv. twee belgen die nu weer weg zijn.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Klassementsrenner maar is dat zo specifiek voor TLJ ??? renners die komen en gaan om allerlei redenen zie je toch door het hele peloton heen ?? En renners worden toch die opeens overvallen door de professionaliteit van een ploeg ... voordat je tekent worden er toch gesprekken gevoerd, gaat zo'n renner eens met renners van de ploeg praten en ziet hij toch in wat voor ploeg hij terecht komt. De belangrijkste reden dat er weinig grote namen komen zijn toch vooral de financiële mogelijkheden die de ploeg heeft.

Laatst gewijzigd
achtpuntzes

wellicht is TLJ gewoon niet zo actief op de transfermarkt dit jaar. Roglic en Bennett hebben stappen gemaakt dus is de ploeg sterker geworden zonder in te kopen. en die kopman voor het voorjaar komt er toch niet en ook de luxe bergknecht die de ploegen met een dubbel budget dan TLJ zich kunnen veroorloven komt er ook niet. wellicht als de transferdampen opgetrokken zijn nog eens kijken wat er nog overblijft voor weinig geld en dat is hem dan.

jammer voor de fanboys die snakken naar versterkingen maar het is niet anders. dat hele jaar hier maar volposten met zowat alle namen is gewoon zonde van je tijd.

ajvs

Daarbij is de voertaal ook Nederlands, en wil LottoJumbo vooral Nederlands sprekenden in de ploeg. Binnen die uitstraling passen geen willekeurige buitenlanders, uizonderingen daar gelaten. Misschien daarom dat renners uit Spanje, Italie en Colombia geen trek in zo'n ploeg hebben, en TLJ gooit ook geen zak poen op tafel om ze over te halen. Roglic, Bennett, Battaglin en een Lobato zullen voor een relatief laag loon gekomen zijn, daardoor dat er voor zulke renners wel een uitzondering gemaakt wordt.

Lijkt me niet meer dan logisch eigenlijk. De voertaal en de financien zullen de twee hoofdredenen zijn.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Interview met Steven kruijswijk die een voorkeur heeft voor de bijnaam 'de kleerhanger'

http://www.pezcyclingnews.com/interviews/pez-talk-lottonl-jumbos-steven-kruijswijk/#.WZ2URCirSCh

Canabliz

Jammer; 17 man weg die het gaan halen, zonder TLJ-rijder...

Lekker voor top 15-20 gaan met Kruiswijk (als die hem al uit rijdt).

Laatst gewijzigd
Yeez

Kruijswijk oogt weer erg zwak zeg... kunnen beter voor ritten gaan met kruijswijk clement bennett en lobato.

xistnc

Ik zag Kruijswijk er door zakken. Het was al geen goed teken dat hij Stef helemaal niet volgde aan de voet. Maar in de daguitslag valt zijn achterstand best mee.

Gisteren even kort met Steven gesproken voor de rit, die was echt nog snipverkouden. Dat is niet in een dag weg.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Gewoon hopen dat hij de schade kan beperken deze week en hopelijk heeft hij in de laatste week dan weer zijn goede benen gevonden. Voor dagzeges gaan met de overige jongens zou ik dan nog kunnen begrijpen maar Kruijswijk is gewoon niet het type voor rittenkaper.

xistnc

Jansen 2e in België zie ik net? Netjes. Ik ben benieuwd waar hij terecht komt in het lijstje buitenlanders van Assen. Lijkt het goed naar zijn zin te hebben. Zit zelfs op Nederlandse les, hoorde ik.

kelderfan

'@xistnc
Hopelijk heeft hij jou niet aangestoken.
@rahimns
Steven heeft nog een weg te gaan. En wat @xistnc zegt, dat hij Clement niet kon volgen op die klim zegt genoeg.
Zo'n verkoudheid werkt niet mee natuurlijk. Ik hoop niet dat hij tot de derde week gaat wachten.
Daan Olivier, Stef Clement en Floris De Tier doen 't redelijk goed vandaag. Ik denk nog steeds dat TLJ niet moet wachten met de vervanging van Jurgen van den Broeck. Die Roche en Van Garderen lijken mij inmiddels onhaalbaar.
Ik heb al eens gezegd, dat Amund Groendahl Jansen er steeds beter in gaat komen. Hij werd vandaag toch keurig 2e., na ook nog eens in de aanval te zijn geweest. Die heeft vandaag een pluim verdiend.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan Roche en Van Garderen waren altijd al onhaalbaar....

Yeez

Haal dan Jetse Bol. Reed de snelste klim achter degene die voor hem weg waren gereden op het vals platte ;) nee zonder gekheid. Die jongen klimt erg goed de laatste tijd, is redelijk rap aan de meet en kan goed op het vlakke uit de voeten. Als ik lotto was zou ik hem een 2de kans geven!

xistnc

Bol heeft zich maandenlang specifiek hierop kunnen voorbereiden. Beetje opportunistisch om hem aan TLJ te koppelen. Als Jetse laat zien dat die 6kg minder blijvend is en bovendien resultaten oplevert, wordt hij vanzelf interessant.

Sowieso heb ik hem voor de koers regelmatig met o.a. Kruijswijk zien aanpappen. Gelijk heeft hij, baat het niet dan schaadt het niet.

kelderfan

'@rahimns
Ik dacht dat je 't begreep, maar die twee deden wel mee in de finale; derhalve zal BMC zich wel bedenken om die jongens geen contract te geven.
Zij kunnen wel van mijn lijst af.
@jessevdalen
Ook Gesink is van mening, dat hij nog een kans gaat krijgen. Oh, ja ook Bram Tankink doet mee.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan nee, ik begreep je inderdaad niet... wat stom van mij ;). Kom op die 2 hebben toch nooit op welk serieus lijstje gestaan.

klassementsrenner

'@rahimns
Duidelijk. ik zelf had ook niet verwacht dat lottonl met aanwinsten als kiryienka of roche ect. zal komen (ja 8.6 dit is onzin ik weet ,het is een voorbeeld). Maar over sommige ploegen wordt in het peloton gesproken als een leuke ploeg waar elke renner graag zal willen rijden. Daar valt lottonl nou niet (nog niet) onder. Dit buiten het mogelijk budget. (Ik kan er trouwens naast zitten).

@8.6
Ik hoor niet bij de mensen die snakken om een nieuwe aanwinst. De ploeg hoe hij is vindt prima, al heb ik over sommige m'n twijfels. zelf vind ik het leuk om te speculeren wat mogelijk zal zijn en waar talent in zit. Slime transfers wat lottonl wel vaker doet(Roglic bijv.)

stijnlah

Helaas voor Jansen werd hij gehinderd in de sprint door Xandro Meurisse waardoor hij de zege misliep. Opvallend was de opgave van Boom op een honderd tal kilometer van de streep.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Stijnlah is afgestapt met maagklachten

Canabliz

Valt niet te verdedigen dat er vandaag niemand mee zat van TLJ, als je kopman al op 2 minuten staat na de eerste bergrit en strontverkouden is. FYI als Clement mee had gezeten had hij waarschijnlijk gewonnen ook want die is 2 keer zo sterk dan bv Kudus die 2de werd. Niet te vergeten dat ze ook makkelijk iemand voor de bergtrui mee hadden kunnen laten spelen (Tolhoek, Bouwman of Bennet ofzo). Huilen met de pet op bij TLJ. Als ze deze Vuelta laf blijven rijden en niks presteren gaan ze zeker weten langzaam naar beneden op de WT ranking want in het najaar zie ik ze ook niet veel klaar spelen.

Laatst gewijzigd
Yeez

Mooi verhaal @canabliz

Dyoko

Misschien gewoon een kopman contracteren die wat regelmatiger presteert. Maar zal waarschijnlijk niet makkelijk zijn met het budget.

Jotto-Lumbo

Zeker een goed verhaal van canabliz

xistnc

'@canablis
Wat heb jij gerookt? 'Twee keer zo sterk', 'makkelijk', toe maar.

Misschien is dit iets voor jou?

1 2 ... 364 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.