Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 368 ... 440 441
Fanny

Concurrent minder voor Kruijswijk.
http://www.ad.nl/vuelta/sunweb-zet-warren-barguil-uit-de-vuelta~a4b0e0d8/
Harde Duitse lijn bij Sunweb: Befehl ist Befehl !!!

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Fanny is eigenlijk toch hetzelfde als met Boom. Zich niet aan de afspraken houden en dus niet meedoen of in dit geval eerder naar huis.

kelderfan

'@Fanny
Ja een concurrent minder en ik snap 't niet helemaal. Volgens mij zijn vandaag naast Stef Clement de jonge garde Daan Olivier, Antwan Tolhoek en als hij de benen heeft na gisteren Floris De Tier de aangewezen knechten om Steven Kruijswijk te helpen met de aankomst op de steile Xorret de Catí.
Ik verwacht in de 2e. week nog wel een aanval met Koen Bouwman. Jammer dat zijn maatje Vermeulen er niet bij zit, want dan hadden zij wee duo aanval kunnen doen.
Trouwens die Antwan Tolhoek lijkt mij groeien in deze Vuelta. Hij zat er toch keurig bij na zo'n lange zware rit.

S. Morgenstern

de aangewezen knechten om Steven Kruijswijk te helpen met de aankomst op de steile Xorret de Catí.

Zo'n beklimming moet een kopman natuurlijk gewoon zelf doen, mochten de renners die je noemt hem daarbij moeten helpen dan kan hij het klassement wel vergeten straks. Richting de klim heeft een kopman veel meer aan zijn knechten en daarvoor zijn Lindeman en Bouwman minstens zo geschikt als die lichtere mannetjes.

kelderfan

Ja dat was de reden, dat Warren nu thuis kan kijk naar de Vuelta. "Het was toch de bedoeling dat de zware jongens hem naar de beklimming brachten en dat hebben zij keurig gedaan" zei Warren tegen de ploegleiding; dus ja moet ik dan op 't laatste moment toch mijn diensten aanbieden. Froome wacht niet.
Oh ja stalorders;)

S. Morgenstern

Alsof er vandaag weer een peloton van veertig man boven gaat komen op die klim...

Gisteren was trouwens ook zo'n dag dat de kopmannen (degene zonder pech althans) veel meer hadden aan Stannard-achtige, dan aan klimknechten. Tolhoek geeft natuurlijk een heel positief signaal af en als volger is dat zeer interessant, maar voor Kruijswijk zelf waren Lindeman en Bouwman gisteren door die stormloop naar de voet van de klim minstens zo belangrijk.

Laatst gewijzigd
tendam

Ik kan me herinneren dat Thijs Zonneveld een vrijwel identieke column schreef over Jetse Bol toen hij eens in beeld reed in de finale van Parijs-Tours: hij was eindelijk prof geworden, eindelijk kwam z'n talent eruit. Dat is nu 3 jaar geleden ofzo?

Jetse Bol zijnde zou ik lekker blijven zitten waar ik nu zit. Alle vrijheid, een paar interessante koersen op het programma, en lekker wonen en werken in Spanje.

kelderfan

Daan Olivier is in ieder geval wederom in de aanval getrokken. Kijken hoever hij vandaag komt. Of is hij vooruitgestuurd om Kruijswijk te ondersteunen in de finale.

Fanny

'@Rahimns
Inderdaad heeft Boom zich ook niet aan de stalorders gehouden tijdens het NK.
Boom wilde misschien ook niet in dienst rijden voor Kruijswijk op het vlakke richting de bergen/steile muren.
Ik denk dat hij niet de hele tijd wilde knechten maar het liefste vrij aanvallend wilde rijden gezien zijn status.
Dus heb je waarschijnlijk gelijk waarom ze Boom niet hebben meegenomen.
Van wat ik heb gezien doen Clement, Lindeman en Bouwman uitstekend hun knechtswerk voor Kruijswijk.
Probleem is dat Kruijswijk in deze 1e week niet geheel fris, maar dat kan natuurlijk nog komen.
Olivier, De Tier en Tolhoek kunnen daarom om de beurt aanvallen in deze eerste week in de redelijk vlakke etappes.
Daarnaast zullen ze (voornamelijk Lindeman en Bouwman) Lobato bijstaan in een eventuele sprint.
Voor mij doen de jonkies het momenteel goed, waar toch de nodige weerstand tegen was.
@Vlek
Quote: Tolhoek geeft natuurlijk een heel positief signaal af en als volger is dat zeer interessant, maar voor Kruijswijk zelf waren Lindeman en Bouwman gisteren door die stormloop naar de voet van de klim minstens zo belangrijk.
Ben het geheel met je eens.

jvh93

Olivier ook prima vandaag, 11e na zo'n zware klim. Jonkies doen het tot dusver prima, maar doen voornamelijk veel ervaring op die heel belangrijk is richting toekomstige koersen

kelderfan

'@Fanny
De jonkies doen 't zeker goed in deze Vuelta. Het is jammer dat de kopmannen Kruijswijk en Bennett toch nog niet goed zijn, want dan kunnen die jonkies voor hen werken en sterker worden. Vandaag was een renner, die net 4 maanden weer koerst voor de 2e. keer in de aanval. Dus die Olivier is echt goed bezig. De Tier moest 't vandaag laten lopen na die inspanning van gisteren. Clement, Tolhoek en ook Bouwman lijken mij prima in orde.
Bouwman als knecht is toch een stukkie verder dan collega Lindeman.

S. Morgenstern

Waar knechten als Bouwman en Lindeman binnenkomen is toch totaal niet relevant? Lindeman heeft op mij in de bestormingen die ik heb gezien in ieder geval een goede indruk gemaakt. Bouwman zal zijn werk waarschijnlijk ook naar behoren doen, maar heb ik minder nadrukkelijk in beeld gezien. Het is verder jammer dat ook Clement moet worden ingezet op dat soort momenten, maar daar zullen we het verder maar niet meer over hebben.

De jonge klimmers doen het verder wel zichtbaar naar behoren. Olivier en De Tier met aanvallen, waarbij Olivier de eerste keer ook nog belangrijk was voor Kruijswijk. Tolhoek is van die jongens degene die eigenlijk nog de sterkste indruk geeft. Ik hoop hem nog eens in een kansrijke kopgroep te zien de komende weken; heeft toch net wat meer power dan die andere twee jongens.

Hoe dan ook mooie ervaring voor deze selectie, al zal het eindoordeel toch vooral afhangen van het herstel van Kruijswijk.

jvh93

Als dit klopt misschien toch nog een kans op van Baarle voor TLJ. Zou toch een welkome opsteker zijn (al verwacht ik dat de onderhandelingen met beoogde versterkingen al wel redelijk gevorderd zijn, tenzij gewacht werd op een buitenkansje).

https://www.telesport.nl/artikel/113754/wielersport/renners-cannondale-aangeboden

ghostwriter

Van Baarle lijkt mij dé ideale wielrenner om erbij te halen. Met hem als co-kopman van Boom zal LottoNL weer mee kunnen strijden om het winnen van klassiekers en ik weet zeker dat Van Baarle zich niet te groot voelt om als wagon in de sprinttrein van Groenewegen plaats te nemen.

kelderfan

Wauw, dat zou wat zijn om die Dylan van Baarle toch te kunnen halen. Ik dacht al, dat er zo veel renners van Cannondale de overstap naar andere ploegen hebben gemaakt, lijkt mij een beetje vreemd. Maar als Dylan niet wil, dan lijkt mij Sep ook niet verkeerd. Dan kun je ook kijken naar Alex Howes.

Denkya

Zou de beste transfer zijn Van Baarle...gelijk maar is denken aan klimmer van Cannondale

Raafje

Zou Hugh Carthy dan niet iets zijn, voor de klimtrein? Of Lawson Craddock? Als dit waar zou zijn bied dit wel weer opeens leuke buitenkansjes op voor LottoNL.

Laatst gewijzigd
xistnc

Het biedt vooral leuke buitenkansjes voor allerlei Kelderfansjes om willekeurig met namen op de proppen te komen.

jvh93

Michael Woods zou ik dan ook aan denken

kelderfan

'@xistnc
Bij leuke buitenkansjes kun je zeker met willekeurige namen op de proppen komen; jij bent toch ook zo'n fansje.;)
Maar Lawson Craddock en Simon Clarke zijn leuke renners om erbij te halen.

jp.vanoosterhout

Woods zal wel geliefd zijn,heb net zijn palmares bekeken .ik zie slechts 3 overwinningen staan en enkele ereplaatsen,en hij is bijna 31 jaar ???
dit jaar heeft hij dan een redelijk jaar,maar in mijn ogen toch zwaar overschat

Pietertje2

Misschien ook even opzoeken hoelang hij al fietst.

jvh93

Het zal mij benieuwen, hoop er enorm op maar denk dat het lastig zal zijn. Het zou snel moeten gebeuren in ieder geval willen ze kans maken want de meeste gasten die nog vast lagen zullen wel gewild zijn

kelderfan

'@P2
Team Garneau - Quebecor 2013?
@sephiroth
 Dat lijken mij prima kandidaten Dombrowski en natuurlijk Van Baarle.

Spruch

Langeveld, Van Baarle, Phinney, Talansky. Allemaal interessante renners om te halen. Uran en Vanmarcke zullen wel naar andere teams gaan. En ik vraag me af of Van Baarle en Talansky haalbaar zijn voor een ploeg als TLJ.

1 2 ... 368 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.