Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 372 ... 440 441
Spruch

Ik denk dat TLJ zich misschien meer ongerust moet maken over andere kapers op de kust. Sunweb kan iemand als Van Baarle goed gebruiken. Quickstep en de andere Lotto ook.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Spruch Quickstep gaf al aan dat ze geen geld meer hadden om bijvoorbeeld Vanmarcke binnen te halen dan zal ook Dylan niet makkelijk zijn. Lotto zal zeker hem kunnen gebruiken maar als hij denk ik moet kiezen (ook kijkend naar het materiaal en ploegmaats) hij eerder zal kiezen voor een Nederlandse ploeg dan voor een Belgische. Hoeveel financiële ruimte er nog zit bij Sunweb dat weet ik niet, kijkend naar wat de ploeg al binnen heeft gehaald lijkt me dat er daar misschien het toch ook al lastig gaat worden. Maar we zullen de komende weken gaan zien.

Laatst gewijzigd
daveb83

Interessant nieuws mbt van Baarle. Dan alsnog een aanvulling als Neilson Powless (volgens mij nooit bevestigd, wel waarschijnlijk getekend voor Cannondale) erbij voor de klimtrein/ 'tijdrit potentials'... zou wat mij betreft een mooi scenario zijn.

Laatst gewijzigd
Charlie33

Dylan past natuurlijk veel beter bij Sunweb. Samenwerken met Lars lijkt me geen pretje.

Yeez

Dat de interesse concreet is lijkt me duidelijk. Had wel het gevoel dat Dylan positief leek over een eventuele overstap naar de ploeg, maar na een paar teleurstellingen op transfergebied toch maar een slag om de arm houden.

jvh93

Blij verrast dat plugge er direct werk van gemaakt lijkt te hebben. Hoop enorm datvdylan voor tlj kiest. Hij zou dan samen met boom (in zijn oude vorm) een prima blok kunnen vormen. Qua ondersteuning heeft tlj wel een sterk team daar, maar zoals al eerder is aangegeven geen mannen die diep in de finale nog mee kunnen doen (al moeten van Emden en wynants dat wel aankunnen in mijn ogen en misschien roosen die zich sterk ontwikkeld)

jvh93

Ik zou de komst van zowel van Poppel als van Baarle enorm toejuichen. Een ploeg kan best met 3 sprinters rijden, er zijn genoeg grote wedstrijden waar ze afgelopen jaar zonder sprinter hebben gereden. Daarnaast kan van Poppel ook erg goed uit de voeten in de vlaamse klassiekers dus zou je je team daar echt een boost mee geven als zowel van Poppel als van Baarle zouden komen. Wat je al aangeeft is inderdaad dat het team een duidelijke kopman nodig heeft en Boom was dat afgelopen jaar niet. Ik denk dat de eventuele komst van van Baarle ook een beetje druk bij Boom weghaalt waardoor hij wellicht ook beter gaat presteren in een iets meer vrije rol zonder de torenhoge verwachtingen dat hij het wel even moet doen voor de ploeg

Sandy Casar

August Jensen gaat naar Israel Cycling Academy maar kon ook naar Caja Rural, Veranda´s Willems Crelan en voor dit topic het meest intressant: Lotto Jumbo!
Bron: http://www.procycling.no/klassikerprogram-giro-ditalia-hap-proffklare-jensen/

Weer een renner dus waar Lotto Jumbo achterna zat maar die koos voor een andere ploeg. Ben benieuwd welke rol Lotto Jumbo voor Jensen zag. Ik vermoed in de sprinttrein

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik denk eerder dat ze Jensen benaderd hebben na het afvallen van Halvorsen. De reden dat hij niet naar TLJ komt omdat ze vrij laat waren in de toenadering ... dus hij was waarschijnlijk plan B.

jvh93

is jensen die jongen die zichzelf zo positief liet zien afgelopen tour of norway? kan hem me even niet voor me halen, is het een sprinter of iets anders?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Het is een sprinter.... minder dan Halvorsen maar wel beter dan Jansen.

jvh93

Hmmmm, dus blijkbaar zijn ze toch op zoek naar een nieuwe extra sprinter. Hoop in dat geval dat ze Danny van Poppel kunnen halen, 3 sprinters bij Sky lijkt mij namelijk heel onwaarschijnlijk

stijnlah

Nu is hij misschien beter; maar Jansen is wel 3 jaar jonger.

ghostwriter

Jansen is geen echte sprinter maar meer een hardrijder met een redelijke eindsprint. Hij lijkt me daarom een geschikte lead-out sprinter voor Groenewegen. Als LottoNL geen spinter van het niveau Mezgec of Van Poppel kan krijgen moeten ze Lobato maar gebruiken en hem een sprinttrein geven. Gezien het terrein waarop Lobato excelleert kan Battaglin misschien als sprintaantrekker van Lobato fungeren. In wedstrijden waarin Lobato het dan niet trekt kan Battaglin voor eigen kans gaan.

xistnc

Steven nog niet helemaal het mannetje. Mede gered door de terugzakkende Lobato en (opnieuw) door Clement. Lindeman hoefde kennelijk niet terug te zakken en mocht voor een 11e plek strijden...

Steven stijgt één plekje omdat Polanc ertussen uit valt. En maar liefst 6 man bij de eerste 49 in de daguitslag en 8 bij de eerste 75. Netjes. Bennett moet nog binnenkomen, die heeft de dag doorgebracht in de staart van het peloton.

Laatst gewijzigd
Noud89

Als ze een tweede sprinter moeten aantrekken zou ik toch nog altijd een lijntje uitwerpen bij McLay. Heeft een moeilijk jaar dit jaar, maar is toch echt wel heel snel aan de meet.

S. Morgenstern

Misschien een rem op de fiets van Lindeman monteren? Begrijp hier helemaal niets van eerlijk gezegd. Clement en Lobato hebben wel belangrijk werk gedaan vandaag, dus uiteindelijk maakt het weinig uit, behalve dan dat het werkelijk nergens op slaat om op deze manier binnen te rollen.

xistnc

Dat wordt evalueren vanavond. En morgen naar huis ;)

Chrys

Hoe is het eigenlijk met Bennett? Finisht elke dag steevast bij de laatsten. Hij was niet helemaal fit, maar had hij niet beter thuis kunnen blijven? Het team heeft nu ook niets aan hem.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Chrys http://www.ad.nl/video/production/george-bennett-hoopt-dat-hij-snel-herstelt~vp7722

EmPeHa

http://www.ad.nl/video/production/george-bennett-hoopt-dat-hij-snel-herstelt~vp7722

robertowilco

Ze hoopte bij TLJ dat hij nog zou verbeteren in de loop van de Vuelta, dat hij misschien nog wat kon betekenen voor Kruijswijk, dit hadden ze natuurlijk ook niet gedacht, ben bang dat dit ook niks meer wordt met hem. Dan zou TLJ met één man minder gestart zijn, want op dit moment heeft hij alleen achter in het peloton gezeten.
Kon Kruijswijk vandaag niet mee bergop of heeft hij die achterstaand alleen aan de afdaling te danken?

Loek de Rooij

JV heeft weer een positieve stemming over de vorderingen...

https://twitter.com/Vaughters/status/902575640880103424

Chrys

'@rahimns en @empeha
Dank voor het delen van de video. Hopelijk kan hij nog wat herstellen, want zoals @robertowilco aangeeft zitten ze nu praktisch met een man minder. Ook voor Bennett zelf zal het niet makkelijk zijn om zo rond te rijden met de wetenschap dat het misschien nog twee weken aanmodderen is.

xistnc

Als George aan het begin van de etappe een deel van het werk kan doen en verder kan wachten tot hij er door komt, is er niks aan de hand. Al kan dat er best uitzien als aanmodderen. Tuurlijk, er zal gehoopt zijn op meer maar ook rekening gehouden zijn met minder.

1 2 ... 372 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.