Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 371 ... 440 441
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@robertowilco ik zal eens vragen wat er met hem aan de hand is... en Rob Ruijgh lijkt me nou niet de aanwinst waar je op zit te wachten. Dan gewoon verder gaan met het ontwikkelen van de renners die je al hebt. Jongens als Tolhoek, De Tier en Olivier maken nog steeds stappen en dan hoeft er van mij geen renner als Ruijgh bij te komen. Als je wat haalt moet het echt iets meer hebben laten zien als klimknecht.

hartstikkebedankt

Rob Ruigh, Marco Minnaard, Jetse Bol, dat moesten ze toch maar niet doen denk ik dan. Die jonge gasten en iemand als Lindeman die ze nu hebben zijn ook wel tot dat soort niveau in staat denk ik. Dat lijken me geen jongens die het niveau van de ploeg omhoog halen.

Chrys

'@hartstikkebedankt
Precies. Nu de markt ineens weer openbreekt met de renners van Cannondale zou TLJ vol moeten inzetten op een paar namen (wat ze eerder al probeerden met Boswell en Halvorsen) die het team versterken. Verlengingen van Tankink, Keizer en Vermeulen moeten maar even wachten. Hangt ervan af hoeveel geld ze gaan besteden aan die versterkingen.

defietser

Lucas Hamilton en Steff Cras

ghostwriter

'@hartstikkebedankt
De klimkwaliteiten van Lindeman komen niet in de buurt van die van Minnaard en Bol. Ik zie Minnaard en Bol vooral als mogelijke vervangers van Vermeulen. De prestaties van Kruijswijk zijn een grote investering in zijn klassementstrein niet waard. LottoNL kan dan bijvoorbeeld Clement, Gesink en Olivier met Kruijswijk meesturen. Ik neem aan dat Roglic en Bennett als kopmannen in de Giro en/of Vuelta worden uitgespeeld. Die twee moeten dan ook een klassementstrein met zich mee krijgen. Aangezien LottoNL geen tweede sprinter heeft zullen in deze rondes waarschijnlijk meer klimmers nodig zijn.

Laatst gewijzigd
xistnc

Oh jee, Shag Bauer ook al niet. Gaat het nog, Jesse?

Netraam

2e sprinters in dienst van LottoNL:
- Wagner, hoewel integraal deel van de trein van Groenewegen heeft hij in verleden laten zien de snelle mannen ook zelf te kunnen kloppen.
- Roosen, hetzelfde geld als voor Wagner behalve dat hij het nog niet heeft laten zien. Toch is hij behoorlijk snel aan de meet en denk ik dat hij groeikansen heeft.
- Lobato, hoewel beter in het heuvelachtige werk kan hij ook op vlakkere aankomsten sterk uit de hoek komen. Geen goed debuutseizoen, maar nog steeds mogelijkheden tot verbetering.
- Leezer, misschien de meest verrassende naam in mijn lijstje. Heb van xistnc(?) begrepen dat hij ooit heeft aangegeven liever geen kopman te zijn, maar heeft in het verleden ook wel eens zelf goede sprints gereden.
- Grohndal Jansen, gehaald als extra sprinter en lead-out natuurlijk. Nu nóg een extra 2e sprinter halen, zeker 1 die niet het niveau van Jansen benadert, lijkt me een pijnlijk signaal naar hem toe.
- Battaglin, lijkt zich onder TLJ vooral op vlakkere aankomsten te richten.

Toegegeven, het is niet zo'n lijst als bijvoorbeeld Soudal kan noemen, maar opties genoeg. En anders is er altijd nog de optie om aan te vallen.

Laatst gewijzigd
mooiman

Ik schat ook nog 2 aankopen. Dan uitsluitend voor de 2e lijn (1x klim 1x sprint). Daar horen bijv. Dylan van Baarle, Woods niet bij. Ik kan mij niet voorstellen dat Plugge van zijn plan afwijkt. Al hoop ik het wel een beetje

gesink3101

I think that there won't be more renovations maybe tanking and the rest will be new riders

achtpuntzes

'@ gesink3101:
his name is Tankink. :p

Yeez

'@xistnc ohjee ik begin hem te knijpen nu ;) nee ik ben benieuwd waar de ploeg nog mee komt.

kelderfan

'@rahimns
Hoorde ik niet een tijdje terug, dat het ging om 3 tot max 4 nieuwe renners; dat was nadat TLJ Pascal Eenkhoorn had gecontracteerd.
Gisteren zag ik Cannondale op kop van 't peloton rijden; als laatste bleven over Joe Dombrowski en Simon Clarke. Die laatste is hier ook al een keer voorbijgekomen. 
Met Dombrowski heb je een 2e. Amerikaan en een renner die ook kopman kan zijn in rondjes, die nu zonder kopman werden aangevangen.
Met Simon Clarke heb je een sterke knecht.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan van wie hoorde jij dat... ik zeg al een tijdje dat ik niet verwacht dat de selectie groter gaat zijn dan dit jaar eerder 1 of 2 renners minder en dat er nog wel een paar verlengingen bij komen. Maar misschien dat jij die quote kan terugvinden. En verder kunnen we hier namen noemen totdat we een ons wegen... maar ondertussen is hier zo'n beetje het halve contractvrije peloton voorbij gekomen... wat voor zin heeft het om continue hier namen te laten vallen die op een of andere dag jouw eens is opgevallen in een etappe. Maar wat hebben die beide renners meer te bieden dan de huidige helpers van Steven hier in de Vuelta.

Laatst gewijzigd
Canabliz

Na de grootse successen van onze schansspringer denk ik dat het hoog tijd is om ook een hardlopert in te lijven. Daarnaast zou van Baarle zeer welkom zijn. Maar is er budget, en hebben de heren er zin an, das de vraag... Met deze 2 heren erbij heb je wel een hele sterke selectie die op alle fronten mee kan doen.

Timocycling

Tankink bijgetekend... Tja, voegt niet veel toe denk ik maar goed.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Timocycling Bram is een zeer gewaardeerde kracht die op veel soorten terrein goed uit de voeten kan en wat Plugge ook aangeeft juist voor die jonge gasten een prima mentor kan zijn. Ik ben niet verbaasd dat ze hem nog een jaar verlenging geven.

Fanny

'@Rahimns
Welke renners hoeven dan van jou niet te verlengen bij TLJ.
Mooi dat good old Tankink heeft verlengd bij TLJ.
Mooi voor de jonge renners die nog veel moeten leren en mooi voor TLJ als uithangbord/klankbord voor o.a. de media en fans.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Volgens mij is het toch nu wel duidelijk wie er niet verlengen... met Keizer en Alexey zou de ploeg op 26 komen (ik ga er dus vanuit dat die 2 ook nog blijven) en dan zie ik er dus nog 2 heel misschien 3 (maar luisterend naar Plugge verwacht ik dat niet) bijkomen... maar dat zal dus de komende weken duidelijk worden.

kelderfan

Wauw dat is nog een verrassing. Toch leuk, dat Bram Tankink nog een jaar langer blijft.

achtpuntzes

ik vind Brammetje dit jaar tot nu toe echt een meerwaarde. logisch dat die contractverlenging krijgt. :)
dan hoop ik dat Vermeulen ook mag verlengen, en dat geldt in mindere mate ook voor Keizer.

dan blijft er nog ruimte over voor 1 a 2 man, en ik denk geen echt aansprekende namen meer. ik zou echt staan te kijken van een van Baarle als versterking voor het voorjaar of een hele goeie luxe klimknecht, maar wie weet wordt ik nog blij verrast.

TheArt

'@rahims: Ik mag niet hopen dat Keizer nog een contractverlenging krijgt. Er hebben er al een paar een contractverlenging gekregen waarvan ik de toegevoegde waarde niet helemaal zie, maar Keizer heeft écht helemaal niets gepresteerd dit jaar. Er zijn heus wel knechten te vinden, desnoods in de categorie Oscar Riesebeek, ik noem maar iemand, die kan knechten maar ook zelf nog eens een finale kan rijden. Dat kan Keizer dan weer helemaal niet.

Loek de Rooij

Er is dus snel toegehapt door LottoNL-Jumbo wat betreft Van Baarle. Wat denken jullie dat Dylan doet?

Zal natuurlijk ook afhangen van de andere aanbiedingen. Ik hoop in ieder geval dat hij kiest voor Lotto-Jumbo, maar na de eerdere teleurstellingen zal ik maar niet te hard hopen.

Denkya

Klinkt positief Plugge laat duidelijk weten dat ze er mee bezig zijn,zoals eerder is geopperd vind ik dat de sponsors moeten kijken om deze Nederlandse topper binnen te halen.

Poeksel

Ik heb (nog) niet gekeken. Wat werd er gezegd over Van Baarle en TLJ?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Het is duidelijk dat de interesse concreet is en dan zal het budget wat beschikbaar was gemaakt om Terpstra binnen te halen zeker gebruikt worden om te proberen Dylan binnen te halen. Een van de weinige renners die dat geld meer dan waard is en dat zal dan voor de ploeg een geluk bij een ongeluk (dat van Cannondale) zijn... maar eerst maar eens afwachten of hij idd voor TLJ wilt kiezen en of het toch nog goed komt bij zijn huidige ploeg.

1 2 ... 371 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.