Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 370 ... 440 441
Romāns Vainšteins

Ik vind ventjes nooit leuk.

Klootje Kriekeljon

Maar goed dat ie blank is dat vent-je.

Borsje

Vind dat TLJ 'er Jansen zich goed ontwikkelt. En ben zelf toch wel onder indruk van het rijden van Taco vd Hoorn. Die zal zeker nu wel extra gevolgd worden.

kelderfan

'@Chrys
Wat is zo verrassend dan. Zelfs Lars Boom geeft aan, dat het een mooie koers is met veel kasseien. Het was jammer dat hij niet verder kon door malheur.
Zelfs de Belgische verslaggevers wisten meteen, dat 't Taco v.d. Hoorn was, die er names Roompot bij zat.
De helft van de races zijn dit soort 1.1 koersen. Zonder dit soort races rijdt je Parijs - Roubaix niet.
@Borsje
Helemaal mee eens, dat TLJ renner Amund zich steeds beter laat zien.

Fanny

'@rahimns
Quote: Castelijns bevestigt op de site van TLJ dat zijn contract niet verlengd wordt
Nieuws, wat al eerder door mij bekend is gemaakt uit de Belgische wandelgangen, enkel de bevestiging door TLJ en de renner nog niet net zoals Lammertink.
Ik vind het wel jammer dat deze volgens mij positieve nog redelijk jonge Brabantse knecht (28) tov andere oude knechten bij TLJ, die 2 Giro's heeft gereden, moet vertrekken.
Van mij had dit niet gehoeven.
Ik had eventueel de contracten van de wat oudere renners (knechten) niet verlengd.
Volgens mij is hij wel een goede sociale jongen die geliefd is in het team van LottoNL-Jumbo en ook omdat hij veel vuil werk verrichtte voor de kopmannen, maar daardoor dus niet kon scoren in het AK.
Gezien zijn aanvallend rijden in de laatste maand(en) met toch redelijk goede uitslagen verwacht ik dat hij wel door een andere ploeg (misschien wel een WT ploeg) opgepikt zal worden.
Indien hij natuurlijk wel wil doorgaan met wielrennen gezien zijn leeftijd. Misschien gaat hij wel weer studeren.
Denk niet dat hij nog continentaal of bij Roompot zal gaan rijden mede gezien zijn leeftijd en mogelijkheden (met name knechten).

kelderfan

'@Fanny
Het is zeker jammer, dat hij geen contractverlenging krijgt. Het was m.i. ook beter geweest als Castelijns bij Roompot was begonnen.
Misschien dat Roompot hem alsnog oppikt, want het is zeker geen verkeerde renner en dan kan hij ook meer de aanval zoeken.
Je ziet bij Jetse Bol, dat het rijden in een andere ploeg niet verkeerd hoeft te zijn.

Niklas

Er is bij Cannondale meer aan de hand dan alleen een sponsor die afhaakt. Hoe kun je nieuwe contracten aangaan, terwijl er nog helemaal geen dekking is? Wat heeft Vaughters daarover gemeld bij de renners die tekenden? Of heeft hij het verzwegen? Het is echt geen kwestie van 7 miljoen bij elkaar harken. Ik vermoed dat het vertrouwen weg is en kijk er niet vreemd van op als ook andere sponsors nu hun biezen pakken.

mus van de maasstad

Lol

Kruiswijk tegen Zonneveld:

"Ik heb de afgelopen dagen iedereen in het peloton wel geraakt met m'n snot."

Onbekende gebruiker

Nou, hopend voor de anderen dat hij nu even uitgesnotterd is dan hahaha

Niklas

In het kader van 'koopjes' voor TLJ in verband met de perikelen bij Cannondale: Vanmarcke laat in Belgische media weten dat hij het voor veel renners somber inziet. Iedereen zal zo ie zo genoegen moeten nemen met een lager salaris. Veel ploegen hebben nog amper ruimte in hun budget. Om die reden geeft Lefevere al aan dat Vanmarcke voor Quick Step geen optie meer is. BMC zou interesse hebben. Vanmarcke gelooft niet in nobele woorden van Uran, die aangeeft dat hij de ploeg nog twee weken de tijd geeft: hij heeft waarschijnlijk al iets achter de hand, iedereen moet nu rap voor zekerheid gaan.

Romāns Vainšteins

Jahahahaha, nou, woehoehoe !!!

Netraam

Ze zijn een crowdfundactie gestart, dus dan weet je het wel...

Maar ik ben nog steeds bang voor het scenario dat ik eerder geschreven heb, als er niet duidelijk genoeg afspraken gemaakt worden kan je met een beetje pech je gedroomde versterking alsnog gedag zeggen.

En als dat niet zo is (Uran bijvoorbeeld die zegt dat hij ze 2 weken geeft maar ondertussen wel al ergens getekend lijkt te hebben?) dan kan er inderdaad nog een legaal staartje aan komen.

hartstikkebedankt

Uitgelezen kans voor een LottoNL-Jumbo om nu toe te slaan voor 1 of 2 sterke Cannondalerenners, nu veel andere teams al enkele renners hebben aangetrokken.

Woods zal wel weer niet haalbaar zijn maar dat lijkt me prachtig. Meteen kopmanschap beloven voor één van de rondes en verder een compleet vrije rol. Met Mullen, Phinney of Bevin zou je je tijdrijdersteam kunnen aanvullen, dat zal niet al te veel kosten. Bevin kan ook nog een keer snel aankomen. Rolland zal wel naar een Frans team gaan dus niet haalbaar denk ik. Talansky zou je kunnen polsen als goede waarde voor je bergteam en wat kleinere ronden, wellicht zelfs 1 grote als kopman. Al is hij in grote ronden erg wisselvallig. En tot slot, Van Baarle en/of Langeveld voor het voorjaar. Daar zullen ook meerdere kapers op de kust liggen.

Eén van de tijdrijders + Talansky lijkt me eigenlijk wel haalbaar als Cannondale daadwerkelijk uit elkaar valt.

StonedCamel

Woods zou een hele goeie zijn omdat je daarmee ook direct de Ardennenploeg van een kopman voorziet, want daar rijdt TLJ al een tijdje kansloos in het rond. Ik weet niet welke andere ploegen hij direct de absolute kopman kan zijn, dus daar is hij misschien wel voor te porren.

Spruch

'@Niklas
Uran heeft in zijn ultimatum al aangegeven dat hij andere opties heeft, zo begrijp ik uit de pers. Dus Uran is gewoon eerlijk, niks nobele woorden, duidelijk zijn. Daar hoeft Vanmarcke dus ook niet in te geloven.

Chrys

'@niklas
Betekent wat mij betreft gewoon dat hij contacten heeft met andere ploegen, maar pas over twee weken een handtekening zet.

veld

Ultieme poging doen om bij alle vier de hoofdsponsoren een paar ton extra los te weken en daarmee Van Baarle en Woods halen. Woods als vervanger voor JVDB als meesterknecht in rondes en vrijbuiter in heuvelklassiekers en Van Baarle als kopman voor Lars Boom, die dan in zijn laatste TLJ jaar voor het eerst maar eens moet laten zien dat hij ook in dienst van een ander kan, of beter wil, rijden.Met eventueel nog een reservesprinter voor Groenewegen (hoe duur zou Danny Van Poppel zijn?) heb je dan een ploeg die mij dunkt op alle fronten van de WT zijn partij kan meeblazen.

jvh93

Benieuwd of er vandaag op de rustdag nog iemand bekend gemaakt wordt. TLJ is over het algemeen altijd vrij laat met bekendmakingen, al ligt grotendeels van het team nu natuurlijk wel al vast

Yeez

Krijg er een steeds slechter gevoel bij. Veel toptalenten die voor sky kiezen en ook storer en hindley die naar sunweb gaan. Nog steeds jammer dat lotto naast Halvorsen greep...

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@jessevdalen rustig aan... er is nog keuze genoeg.

jvh93

'@jesse ik denk dat we sowieso maximaal 1 of 2 nieuwkomers moeten verwachten en dan nog de verlengingen van keizer, vermeulen en misschien tankink. Aangezien TLJ meestal vrij laat is met bekendmakingen zal het wel eens kunnen zijn dat we nog lang moeten wachten voordat we horen wie het team komen versterken. Subweb heeft wel weer 2 talenten aangetrokken, zij lijken de transformatie van sprintersploeg naar klassementsploeg volledig ingezet te hebben en kunnen dan ook makkelijker afscheid nemen van een grote groep renners die als knecht dienden voor de sprinters.

ghostwriter

LottoNL heeft nu 23 wielrenners voor 2018 onder contract staan ten opzicht van de 29 die ze dit jaar onder contract hebben staan. Aangezien de selecties in de WorldTour het komende jaar één man kleiner zullen zijn neem ik aan dat LottoNL van plan is het komende jaar het met 25/26 wielrenners te doen. Als Van Baarle vrijkomt mogen ze van mij hun overgebleven budget bijna geheel voor hem gebruiken en dan goedkoop Minnaard (voor de klimtrein) erbij halen. Kruijswijk heeft dit jaar toch niet aangetoond dat hij een investering in zijn klassementstrein waard is. Als er geen tweede sprinter bijkomt kunnen ze Jansen als lead-out sprinter van Groenewegen aanstellen. Hij is iemand die lang een hoge snelheid vast kan houden en daarbij zelf behoorlijk explosief is. Met Boom en Van Baarle kunnen de klassiekers weer een echte doelstelling worden. Met Van Emden, Leezer, Van Hoecke, Roosen en Jansen hebben ze een goede ploeg om Boom en Van Baarle te ondersteunen. Er zullen misschien maar twee/drie ploegen zijn die een sterkere selectie voor de klassiekers kunnen samenstellen.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Ghostwriter ik verwacht dat het er 27 of 28 renners zullen worden. Daarbij verwacht ik nog een aantal verlengingen zoals Vermeulen, Tankink en Keizer en dan nog hoogstens 2 aanwinsten...

Poeksel

Is Minnaard nou echt een versterking voor de klimtrein? Hij ging voor een klassement in de Tour en werd maar 40e. Volgens mij zijn er genoeg renners bij TLJ (ook de jongelingen) die ook minstens een 40e plek hadden gehaald als ze ervoor gegaan waren...

robertowilco

'@Rahimns ik heb je tijd geleden gevraagd naar het programma van Roglic, hij zou ook gisteren in Plouay starten gaf je aan, dat is niet gebeurd, is er wat aan zijn programma veranderd, of rijdt hij alleen nog De Tour of Brittain, als voorbereiding op het WK.

Is Rob Huijgh niets ter versterking voor de klimtrein, kost bijna niks, en als je 20ste wordt in de Tour, kun je toch wat. Hij is wel al 30. Hij is ambitieus genoeg.

1 2 ... 370 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.