Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 374 ... 440 441
S. Morgenstern

Een meesterknecht? Waar is zo'n investering voor nodig dan? Volgens mij kun je met de renners die ze nu hebben voldoende klimmende ondersteuning bieden aan de kopmannen. Vorig seizoen is dat deel van de selectie reeds versterkt en de klimmers die ze hebben ontwikkelen zich daarnaast zodanig, dat ze sinds dit seizoen (mits gewenst) overal meer dan voldoende goede klimmers op konden stellen.

Laatst gewijzigd
Niklas

Met die positievere geluiden bij Cannondale doelen jullie op de uitroep van Vaughters dat er 'heel, heel interessante dingen gebeuren'...? Ik zou het ook proberen, maar hij moet nu toch wel heel snel concreet worden. Renners zijn geen dromers!

robertowilco

Nou Tolhoek mee in de ontsnapping, ben benieuwd of hij in de finale met de betere mee kan, maar een Anton en Bardet zijn niet de minste he

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Mooi Tolhoek mee in de aanval, ben benieuwd wat hij kan laten zien... maar sterke klimmers in die kopgroep.

achtpuntzes

'@ fanny:
welke Geesink? Anton?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Zie op dit moment ook geen noodzaak om extra klimmers te halen .... ze hebben genoeg mannen in huis die dat werk kunnen opknappen.

ghostwriter

Ik hoop dat Lobato volgend jaar als aanvaller wordt gebruikt en alleen in eindsprints die op zijn lijf zijn geschreven (met een aankomst die licht omhoog loopt) als sprinter wordt ingezet.

@rahimns
Inderdaad, de klimknechten die ze hebben zijn goed genoeg voor een kopman die de top 5 van het algemeen klassement als doelstelling heeft.

Laatst gewijzigd
defietser

rahimns:

LTJ dient minimaal 1 klimgeit er bij te halen om de kopmannen bij te staan diep in de finale.

Denk aan pech, morele ondersteuning etc. etc. Maar dat begrijp jij wel.

achtpuntzes

'@ defietser:
een klimgeit die tot diep in de finale meegaat is toch echt te goed om te gaan knechten voor iemand anders zijn top tien AK.

S. Morgenstern

Er zijn inderdaad genoeg grote koersen waarin Roglic en Kruijswijk mee kunnen doen om het podium en er zijn met Gesink, Bennett en Clement daarnaast genoeg renners die ze daarbij tot diep in de finale bij kunnen staan. Waarmee de noodzaak om een (duur betaalde) meesterknecht te halen volgens mij ontbreekt.

Laatst gewijzigd
achtpuntzes

'@ vlek:
inderdaad. en ik denk dat die meesterknechten bij SKY ongeveer hetzelfde (of misschien zelfs meer)kosten als de kopmannen bij TLJ. dus gewoon onhaalbaar.

Netraam

Als je meesterknechten met Kwiatkowski, Poels, Rowe of Thomas mee kunnen doen in de finales van monumenten of als zijnde Kiriyenka wereldkampioen kunnen worden, of als Henao of Landa Parijs-Nice oid kunnen winnen... Dan zijn ze duur.

En dan hebben we Knees en Nieve nog, die zullen qua salaris ook wel boven het niveau van Clement zitten denk ik zo.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@de fietser
Mee eens er moet nog een vervanger voor Jurgen komen. De meesterknechten van @Netraam kun je vergeten; die zijn voor SKY bedoelt.
Ik zou ook wel een Roche erbij willen hebben, maar die zal ook wel bijtekenen bij BMC.

Netraam

'@kelderfan
Ze waren dan ook niet bedoeld als optie voor TLJ, maar ter onderbouwing van het punt van 8.6: de knechten krijgen bij Sky veel meer dan bij TLJ.
Roche kan je ook volledig vergeten, naast dat hij meerdere malen top 10 heeft gereden in een grote ronde (dus die gaat echt niet zomaar knechten) is hij ook een meesterknecht bij BMC, die hem al bij Sky wegkochten met een hoger salaris.

Zelfs Clarke kan je vergeten, want die is hier inderdaad eerder genoemd. Door mij. Als zijnde te duur.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Kijk wie er nu nog bij Kruijswijk zitten: Tolhoek, Olivier en Bouwman.... de jonkies

Timocycling

Ik vroeg me al of dat Olivier was. Bij de volgende tempoversnelling liggen ze eraf, maar zeer zeker mooi en goed voor hun ontwikkeling dat ze hier nog bij de laatste 40 zitten.

Hopelijk volgend jaar bij de laatste 20, dan heeft LTJ geen extra klimknechten nodig.

jvh93

ik ben sowieso van mening dat de jonge gasten zich heel goed ontwikkelen. Zou best eens kunnen dat zij de nieuwe klimknechten worden in hun volgende jaar als ontwikkeling i.p.v. dat ze een nieuwe klimknecht halen

ghostwriter

Olivier 35e (9:32), Clement 36e (10:23) en Bouwman 37e (10:23) in deze zware etappe en Tolhoek heeft na in de aanval te zijn geweest op de slotklim ook nog een tijdje bij Kruijswijk in de buurt gereden. Knap van jonkies Bouwman, Tolhoek en zeker Olivier die in zijn eerste jaar terug direct een goed niveau haalt. Het zou mij niet verbazen als hij de komende twee jaar een enorme sprong gaat maken en zelf ook goed klassementen gaat rijden. Het talent heeft hij en Roglic laat zien dat dit er ook op iets latere leeftijd nog uit kan komen als het er van nature in zit. Hopelijk rijdt Olivier volgend jaar zowel de Giro als de Vuelta zodat hij zo veel mogelijk klimkilometers maakt.

veld

Het allerbelangrijkste lijkt me nu om Van Baarle binnen te hengelen.Die is inmiddels absolute top in het vlaamse voorjaar, een meer dan uitstekende helper in de grote rondes,een aanvaller die het ook kan afmaken en een prima (ploegen)tijdritrenner. Daarnaast is een extra goede klimknecht geen overbodige luxe; ik vind Clement dit jaar eerder wat tegenvallend.

jerteg

Kruijswijk is aan de beterende hand, maar hij had vandaag een slechte dag.

Loek de Rooij

Kruijswijk was best oké vandaag, maar niet goed genoeg on de voorste groep te volgen, zoals verwacht. Ik hoop dat hij nu toch wel voor de aanval gaat. Er valt nu niet veel meer te verliezen. Met aanklagen kan er wellicht nog een krappe top 10 uitrollen als hij nog beter gaat worden, maar ik zie niet in waarom hij niet een paar minuten cadeau zou kunnen krijgen in een vluchters groepje. Clement of één van de andere jongens erbij zou dan ideaal zijn. Wie weet waar hij nog kan eindigen op die manier. De meeste tour mannen zullen alleen maar minder worden.

Chrys

'@veld
In welk opzicht voldoet Clement niet aan je verwachtingen? Ik vind dat hij het prima doet. Zit vrijwel continu bij Kruijswijk en gaat ook bergop lang mee. Vandaag was hij iets minder, een mindere dag tussen de vele waar hij naar mijn mening doet waarvoor hij gehaald is.

@jerteg
Als vandaag slecht was, ziet het er goed uit :)

Chrys

Bennett trouwens vandaag weer niet zo best. Finisht 40 seconden na de bus.

Fanny

'@ghostwriter
Olivier was een paar jaar geleden een van de jonge toptalenten van Nederland.
Hij is voor mij om onbegrijpelijke redenen gestopt met wielrennen. Misschien te vaak gevallen ?
Maar je kunt nu in deze Vuelta zien dat hij nog steeds dat talent van de eerdere jaren heeft.
Dus als hij zich het komende jaar gaat verbeteren zal hij dus nmm ook een goede AK renner worden net als misschien in mindere mate Bouwman die momenteel wel een betere ITT rijder is dan Olivier.
Ik denk dat we volgend jaar en het jaar daarna Olivier kunnen gaan vergelijken met het andere toptalent in Nederland tw Oomen.
Kelderman (ex TLJ en ook toptalent) die ook nog jong is heeft goede benen in deze Vuelta met de ITT (geleerd bij TLJ) op komst.

Verder fantastisch gereden door vooral de 4 jonge renners van TLJ.
Die gaan grote stappen maken dit jaar en hopelijk ook volgend jaar in vooral de kleinere rondes van 1 week.

Timocycling

Fantastisch gereden door Oomen vooral, die is nog enkele lichtjaren verder dan de LTJ jongens momenteel naar mijn mening.

1 2 ... 374 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.