Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 387 ... 440 441
Laatste man

Die Lars. Mooi hoor. Trouwens team prima in de tt, wederom!

kelderfan

Tolhoek toch nog mooi in de toptien en dat in zij 1e. Grote Ronde.

achtpuntzes

en Kruijswijk de top 10 AK binnen geslopen. nu nog vasthouden!

kelderfan

'@8.6
Lars Boom in 't voorjaar.
Ik stel voor hem dan te prikkelen; met het rijden in China moet hij toch een goede winter kunnen ingaan.
En een goede winter is een voorbode voor een mooi voorjaar.;)
Kruijswijk heeft 't nog niet en zeker zijn befaamde 3e. week komt er niet m.i.
Maar, ja als hij de toptien kan vasthouden is 't toch nog een geslaagde Vuelta voor TLJ.
Teamprestatie nog steeds goed met een 6e. plek.

Rawolf

Het doel vooraf was top 10 gc, dat word zo behaald alleen ik denk toch dat kruijswijk er meer van gehoopt /verwacht had.

Laatste man

Het doel was top 5. Overigens is Kruijswijk beduidend beter deze dagen dan aan het begin. Anders had top 5 er wel ingezeten wellicht. Hopelijk kan hij nog wat in een etappe!

ghostwriter

Hopelijk stuurt LottoNL op zaterdag Clement en Tolhoek (momenteel de best klimmende knechten) in de aanval mee en probeert Kruijswijk op de eerste beklimming van de dag al in de aanval te gaan. De Tier en Bouwman moeten dan zorgen dat Lindeman, De Tier, Olivier en Bouwman tot het moment waarin hij in de aanval gaat goed voorin wordt gehouden. Voor de top tien van het algemeen klassement is hij geen echte bedreiging en Kruijswijk lijkt momenteel sterker dan de mannen die achter hem komen. Ik denk dat Kruijswijk door vroeg in de aanval te gaan een echte kans maakt de etappe te winnen en zijn tiende plaats in het aglemeen klassement veilig te stellen.

Voor de Tour of Britain heeft LottoNL nu een geweldige uitgangspositie. In de komende drie dagen moeten ze met Boom (1e), Campenaerts (2e op 8 seconden), Van Emden (5e op 13 seconden) en Roglic (12e op 27 seconden) aanvallend rijden om hun tegenstanders uit te putten.

Het is geloof ik nog steeds niet bekent waar Campenaerts volgend jaar rijdt. Ik zou het mooi vinden als hij toch zijn contract bij LottoNL verlengt. Er zijn weinig ploegen die hem net zo goed kunnen helpen met het verbeteren van zijn tijdritten.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@ghostwriter
Dat laatste ben ik helemaal met je eens. Gezien de jolijt die Boom en Campenaerts uitstralen en het beloofde biertje {Belgisch} van Groenewegen lijkt mij dat Campenaerts goed ligt in de club. Dus die jongen alsnog gewoon verlengen.
In de Tour of Britain lijkt mij morgen Van Emden de man om mee te springen met een aanval en Roglic hetzelfde recept in die twee heuvelritten.

S. Morgenstern

Campenaerts heeft zelf al aangegeven dat hij naar Lotto Soudal vertrekt.

Romāns Vainšteins

Hij schijnt later nog dansend op de tafel met een permanent marker 'Lotto, hmmm I think I love you' op zijn borst geschreven. Verlengen dus.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@vlek
Dat nummertje is bekend; er is nog geen bevestiging toch.
@RV
Ja ik dacht al, er is kennelijk toch Belgisch bier rijkelijk over de tafel gegaan. Als dat maar goed gaat.

S. Morgenstern

Campenaerts lijkt me in dit geval wel een aardige bron.

Roelien

Hij heeft het laatst in een interview voor aanvang bij een koers aangegeven, zoals ik een tijdje terug al aan heb gegeven. Je hebt er zelfs nog op gereageerd @kelderfan.... 😬

kelderfan

'@Roelien
Ja, dat weet ik, maar 't duurt wel erg lang met de bevestiging. Lotto-Soudal moet zelfs nog Sander Armee verlengen.
Het kan zijn dat zij wachten tot na de Vuelta natuurlijk, maar voorlopig hebben zij maar 15 renners onder contract.
Als je de foto ziet met Boom en Campenaerts na afloop van de ITT in de ToB van vandaag, ga je iets anders denken.;)

jvh93

Zelfs nog Sander armee? Ja hij rijdt goed aanvallend deze ronde en wint een etappe. Beetje een type lindeman. Prima aanvaller, maar alles moet op zijn plek vallen. Verder een 13 in een dozijn renner in mijn ogen

S. Morgenstern

Boom en Campenaerts zijn ploeggenoten. Waarschijnlijk al een ruime week op pad met gedeelde medaille ambities voor de ploegentijdrit. Vandaag eerste en tweede in de daguitslag van een ontzettend sterk bezette tijdrit. Zo'n vrolijke foto moet dan inderdaad wel wijzen op het feit dat Campenaerts toch niet naar Lotto Soudal vertrekt.

ti-raleigh

Het kan natuurlijk ook nog dat Boom naar Soudal gaat.

kelderfan

Dat is een leuke invalshoek; maar zijn opvolger, die hier vaak is voorbijgekomen, komt ook niet want Cannondale heeft toch nog een geldschieter gevonden.

tristania

Hoi, misschien is deze vraag al beantwoord op dit forum maar welke renners zijn al aangetrokken voor komend jaar?

Charlie33

Laurens de Plus en Marco Minnaard zijn aangetrokken.

Barttej

Dat zou knap zijn omdat de renners nog onder contract staan bij hun huidige ploegen.

Laatst gewijzigd
Charlie33

Er zijn ook twee onbekende polen aangetrokken

Netraam

Noord en Zuid Pool zijn toch niet onbekend hoor, misschien een beetje over hun top heen maar met de juiste coaching zouden ze op termijn toch weer een hoog niveau moeten halen.

Chrys

Denk alleen niet dat twee van die tegenpolen in één team goed gaat werken...

xistnc

Attractief wordt het dan wel.

1 2 ... 387 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.