Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 386 ... 440 441
achtpuntzes

'@ kelderfan:

Ik heb die Stefan Denifl hier wel eens gedropt

de vraag is eerder: welke naam heb je hier nog niet gedropt?

robertowilco

'@Rahimns Groenewegen kennende baalt hij hiervan, een topsprinter is niet tevreden met een vierde plaats, hij komt gewoon net wat tekort en dit is al de derde keer.
Wat Kruijswijk betreft, hij overschatte zichzelf om alleen te gaan, hij werd teruggehaald en toen ging Nibali aan, dat was teveel voor hem. Jammer anders had hij er misschien bij kunnen blijven, van de andere kant valt hij wel aan en hij heeft op zich niks te verliezen, jammer dat hij De La Cruz niet van zich van zich af kreeg.
Tolhoek chapeau die jongen wordt steeds beter in deze Ronde.

kelderfan

'@8.6
Ja ik weet wie 6.6 Oh jee, dat heb ik wel gedaan.
@robertowilco
Eens dat Groenewegen niet blij is met z'n 4e. plek in een aankomst, die hem moet liggen gaf hij gisteren nog aan.
Wat betreft Kruijswijk denk ik, dat hij nog iets te kort komt. Maar hij heeft 't wel geprobeerd en een tijdlang kon hij met Wilco meekomen.
Alleen zo'n echte versnelling bergop heeft hij niet zo. Dat hebben de meeste NL.se berggeiten niet.
Alleen als Kruijswijk top is, had hij die aanval van Vincenzo Nibali gepareerd.
Die Antwan Tolhoek wauw maakt echt grote stappen.

Romāns Vainšteins

Kruijswijk hartstikke goed man de laatste dagen, rijdt ook zonder schroom of druk.

Kraaijvanger

'@Kelderfan

Je suggereert 'grijpt naast' dat Lotto de strijdt heeft verloren om deze twee jongens in te palmen. Wie zegt dat Lotto na hun stage nog steeds belangstelling had in deze jongens? Dus vandaar de verbazing van meerdere forumleden over jou suggestieve opmerking zonder dat je de daadwerkelijke feiten weet.

Raafje

Kruijswijk gaat nu voor die tiende plek in algemeen klassement, heb ik net gelezen. Ik hoop dan niet aanklampend en behoudend maar aanvallend naar die tiende plaats. Hij lijkt er nu wel eindelijk een beetje door te komen, mooi om te zien als Kruijswijkfan. Ik hoop echt dat ie bovenop de Angliru wint. Ben benieuwd of ie dan een ontketende Nibali en Contador kan bijbenen.

Laatst gewijzigd
Retro Lex

'@ Raafje
3 sec goedmaken op dela Cruz. Boni's bij de tussensprint kunnen al genoeg zijn.

kelderfan

'@Kraaijvanger
Sorry hoor, als je met grijpt naast problemen hebt. Die jongens stonden op 't wielerflits lijstje met tien mogelijke aanwinsten, nadat zij ook met TLJ hadden gecommuniceerd over die namen. Dat houdt toch in, dat TLJ best belangstelling heeft voor die genoemde renners.
En is 't dan overdreven of suggestief als ik aangeef, dat die jongens niet meer te halen zijn.

Fanny

Vandaag een fantastische etappe gezien naar Los Machucos in deze zeer mooie en spannende Vuelta 2017.
Elke etappe is vaak een genot om naar te kijken en deze etappe mag de organisatie van mij er vaker inleggen.
TLJ reed vandaag als team zeer attent en goed/sterk en zat met de hele ploeg TLJ bij de een na laatste berg Alissas, waar toch al redelijk veel renners waren gelost uit het peloton.
Ze zaten alle 8 rondom kopman Kruijswijk op weg naar de laatste zeer steile berg Los Machucos.
Kruijswijk bedankte daarvoor denk ik terecht al zijn ploeggenoten.
Op de ontzettend zware Los Machucos reden vandaag naast een sterke Kruijswijk (11e plaats ) ook andere TLJ renners goed, resulterend in een uitstekende 29e plaats voor de jonge Tolhoek en een 47e plaats voor de eveneens jonge Bouwman.
Ook Clement zette Kruijswijk goed af onderaan de Los Machucos en trapte daarna goed door en ging ook zelf voor een goed resultaat in het AK en finishte mooi als 40e.
Hij staat nu knap 21e in het AK als superknecht van Kruijswijk tussen toch wel enkele klinkende namen.
Ik denk dat we, zowel van de uitstekende en opvallende goed rijdende Tolhoek als van Bouwman het deze week nog wel e.e.a gaan zien om in een vluchtgroep te geraken om de rijden voor een etappeoverwinning.
De kans is daarop is denk ik morgen groter dan vrijdag.
Kruijswijk zal misschien morgen aan het eind van de etappe proberen om nog 3 seconden goed te maken voor de 10e plaats in het AK op die laatste berg/muur. Even niet opletten tijdens de sprint en je bent zo 3 seconden kwijt.
Clement zal wel proberen om hem goed door de laatste kilometers te loodsen.
Misschien kan hij die 3 seconden al goedmaken bij de tussensprint al denk ik dat Trentin deze seconden voor hem weg zal kapen voor de La Cruz als er geen vluchtgroep weg is.

Witte Trui

'@ Fanny; ik vind het goed hoe de jonge ploeg rondrijdt en bijna niet door de ondergrens zakt. Om nu te zeggen dat een 47e plek knap is voor Bouwman, is ietwat teveel de positieve kant ;-)

Heb goede hoop dat Kruijswijk nog de top 10 in kan. Aan de andere kant had hij - met meer achterstand - grote(re) kans op meedoen voor een ritzege gehad deze 3e week. Hopelijk is de keuze voor het klassement een goede en fiets Steven de top 10 in (met positief bijgevolg dat de ploeg 3 weken scherp koerst voor een klassement!)

kelderfan

'@Witte Trui
Ik vind, dat wat de teamprestatie betreft @Fanny helemaal gelijk heeft. Als je in dit veld bij de 1e. zestig renners zit, doe je 't goed.
Voor die jonge renners is 't na bijna drie weken harde koers toch geweldig dat zij als ploeg op 6 staan.
Kruijswijk is een klassementsman, die moet gewoon voor 't hoogst haalbare gaan in deze Vuelta.

tendam

'@raafje
Ik heb Kruijswijk toch al een paar keer zien aanvallen. Ook gisteren nog. Aanklampen zit niet zo in z'n natuur, maar hij heeft niet de benen om weg te blijven momenteel.

S.v.h.

'@kelderfan.

Heb je de etappe gisteren gezien in ToB?
En dan met name Dylan zijn laatste jump? ligt de finish 10 meter verder wordt hij 1 of 2.

FritsvanHoefelen

En als de finish 10 meter eerder ligt?

kelderfan

'@S.v.h
Nee ik heb de sprint niet gezien; maar het gezegde is, dat te vroeg aangaan is geen zege en te laat aangaan is toch ook geen zege.
Op de foto van de finish was toch duidelijk te zien, dat hij van de 4 sprinters de laatste was.
Groenewegen is daar echt niet blij mee. Hij geeft 't zelf aan, dat de nieuwe trein nog niet top is. Morgen mag hij 't weer doen en wie weet.

Jellegroot

'@koel dat is meestal zo met wielrennen he....

S.v.h.

'@ Koel absoluut of ben je de etappe met Barguil vergeten waar de finishlijn scheef lag :P

@Kelderfan
Hij zal idd zeker niet blij zijn met 4e plek.
Maar hij heeft het nog wel hoor. Ging (te)laat aan maar zijn sprint en met name zijn laatste jump vond ik erg goed

achtpuntzes

met Tolhoek de juiste man in de ontsnapping vandaag in de Vuelta. :)

S.v.h.

'@8.6 en Campenaerts die waarschijnlijk de tijdrit in ToB gaat winnen. kan een mooie dag worden.

Alhoewel Lars Boom net de snelste tussentijd heeft neergezet (18 sec sneller)

Laatst gewijzigd
Netraam

Campenaerts toch niet, Lars Boom met zijn drang om zich te bewijzen weer.

achtpuntzes

goh Lars Boom. ik begin zowaar weer een beetje in hem te geloven. ;)

nu nog Tolhoek die de etappe wint en Kruijswijk die de top 10 in rijdt en we hebben een perfecte dag voor TLJ. :)

kelderfan

Netjes toch van Lars Boom en in zijn voetspoor Victor Campenaerts in deze vlakke ITT; nu nog een foto van die twee naast elkaar.
@rahimns
Gefeliciteerd met zege nr. 22 van de toch wel geplaagde Lars Boom. Dit moet hem toch boost geven met 2 zeges achter elkaar voor TLJ.

achtpuntzes

nu nog zorgen dat Boom in vorm is komend voorjaar, en niet weer pas met presteren begint in de nazomer.

hartstikkebedankt

Wat gaat Boom nog rijden dit jaar?

EmPeHa

WK? ;-)

1 2 ... 386 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.