Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 385 ... 440 441
Mooie_Mario

Ik verwacht vandaag Tolhoek of Bouwman weer eens in de ontsnapping. Een lichtgewicht kan vandaag makkelijk dat geitenpaadje omhoog. Aangezien dat Bouwman veel gezet heeft op de tijdrit gisteren, denk ik Tolhoek in de ontsnapping.

EmPeHa

Lotto is sowieso verplicht om aan goede doelen en sportsponsoring te doen.

achtpuntzes

'@ harstikkebedankt:

Populariteit, marketing, sympathie en vereenzelviging gaat het natuurlijk om bij sponsoring he

ben ik dan de uitzondering die daar totaal ongevoelig voor is?

vraagje aan de echte die-hard fans:
kopen jullie meer Lotto loten/ gaan jullie meer naar de Jumbo voor je boodschappen sinds Lotto/Jumbo jullie favo ploegje sponsort?

ik in ieder geval niet.

Timocycling

Ik ook niet 8,6, ik koop überhaupt nooit loten en de Jumbo ligt niet in de buurt. Heb ook niet echt de behoefte om nu ineens meer van Lotto of Jumbo te gaan kopen omdat ik sympathie heb voor de wielrenploeg.

arviidd

Ik speel mee met loterijen maar niet met de Lotto en de Jumbo kom ik nooit:p

kelderfan

TLJ en talentenontwikkeling.
TLJ grijpt naast de Nederlandse talenten Hartthijs De Vries en Jan Willem Van Schip, die bij Roompot een plekje hebben gekregen.
Adriaan Janssen maakt eindelijk zijn debuut in de GP Wallonie en rijdt o.a. Binche op 3 oktober a.s.
Ik kan echter Binche niet meer vinden op de PCS-lijst Europe Tour.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan of heeft TLJ nooit interesse gehad in de Vries en Van Schip. Een tussenstap voor deze 2 jongens is misschien helemaal niet zo slecht.

achtpuntzes

en @ rahimns dan? je zou toch verwachten dat zijn huis vol ligt met Lotto-loten en Jumbo-boodschappen. of is je huis al vol genoeg met wielershirtjes en NS-petten?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@achtpuntzes ik doe niet aan loterijen en de Jumbo zit bij mij ook niet om de hoek.... dus nee.

veld

Ik doe mee aan de Staatslotrij, die samenwerkt met De Lotto(ze zouden ook eens een paar kiljoen in het wielrennen moeten investeren), en ik heb twee jaar geleden mijn vrouw opdracht gegeven om AH in te ruilen voor de Jumbo.Zestig jaar geleden rookte ik nog, en wel Caballero.

kelderfan

'@rahimns
Hartthijs De Vries en Logan Owen hebben toch stage gereden bij TLJ. Dus geen belangstelling klopt toch niet of weet je meer omdat te onderbouwen.

Wielerfan1987

'@Rahim

Ik meen dat van Schip een test heeft ondergaan bij TLJ (heeft hij tenminste zelf op tv gezegd tijden de Tour)

S. Morgenstern

Stages en testen kunnen ook geen vervolg krijgen in de vorm van het aanbieden van een contract.

Rick Uiterloo

'@Kelderfan
Betekend dat dan gelijk dat ze ernaast grijpen? Wellicht is gebleken uit die stage dat ze (nog) te licht zijn en derhalve nog geen aanbieding gegeven hebben.
Omdat ze stage hebben gelopen betekend het direct dat ze een aanbieding gekregen hebben?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@kelderfan zie de reacties hiervoor...

Laatst gewijzigd
Yeez

Eenkhoorn vandaag weer 2de uit een kopgroep van 13. Die gaat lekker zeg in de Olympia's tour.

S. Morgenstern

Ja, leuk en aardig, maar op het EK was hij nergens.

achtpuntzes

je moet dat EK dan ook nog niet serieus nemen. waarschijnlijk wist Eenkhoorn dat ook. :p

kelderfan

'@kraaijvanger
Belangstelling is toch niet gelijk aan contractaanbieding?

kelderfan

Groenewegen heeft 't niet op dit moment en wordt slechts 4e. in deze sprintaankomst in de ToB.

FritsvanHoefelen

De etappes van Groenewegen komen nog

tendam

'@kelderfan
Ik weet niet of je de aankomst gezien hebt, maar voor hetzelfde geld wordt hij 1e... dat scheelde niet zoveel.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Die eerste 4 zaten echt vlak naast elkaar en het scheelde allemaal niets... zijn enorm aan elkaar gewaagd. Was een prima sprint van Dylan, dan moet je net even nog die laatste jump hebben.

In de Vuelta is het nog best spannend voor de plekken in de top 10. Steven rijdt goed maar is niet top. Zou met een beetje geluk nog de top 10 in kunnen duiken, maar als renners als Chavez of De la Cruz weer een opleving krijgen er ook zo naast kunnen vallen. Woods blijft mij echt verbazen, had niet gedacht dat die zo goed zou blijven. Benieuwd of Aru alleen een slechte dag had of dat hij er ook nog verder doorheen gaat zakken. Alles is nog mogelijk voor Steven.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Kruijswijk heeft 't prima gedaan; hij komt helaas nog wat procentjes te kort. Hij ging op steile pukkel toch mooi mee in de aanval op Froome.
Froome laat zien, dat je zonder knechten 't niet mee redt.
Die Tolhoek ontwikkelt zich als een raket en ook Bouwman, De Tier, Olivier en Lindeman hebben zich goed laten zien.
Kruijswijk heeft 't team ook bedankt voor de goede ondersteuning. Dus TLJ heeft 't goed gezien om deze club mee te nemen naar de Vuelta.
@rahimns
Ik ben altijd blij met Groenewegen; alleen vandaag was hij de nr. 4 van de 4 sprinters, die hebben meegedaan in de finale.
Hij reed met Gaviria, Viviani en Krystoff naar de finish. Ik denk, dat hij zelf ook hier meer van had verwacht. Het liep helaas niet perfect met de nieuwe sprinttrein.
Ik heb die Stefan Denifl hier wel eens gedropt, omdat ook Stef Clement die jongen zag zitten bij een WT-ploeg; natuurlijk als oud ploeggenoot.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan ik weet met wie hij naar de finish reed en dat zijn 3 sprinters van wie je kan verliezen. Dus het is toch geen schande dat hij 4e is geworden. Dylan kan hier volgens mij wel mee leven en er zijn nog een paar kansen voor hem.

1 2 ... 385 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.