Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 390 ... 440 441
robertowilco

Begrijp niet dat de wedstrijden in Canada net zo hoog gehonoreerd worden door de UCI als een RvV en PR , belachelijk.

jvh93

hahaha koos spreekt zichzelf ook iedere keer tegen. De ene keer klaagt hij enorm dat Kruijswijk voor een top 10 plek rijd en dat ze niet voor ritzeges gaan en nu gaan ze een keer vol voor een ritzege door zelfs met 4 man mee te zitten en dan had kruijswijk opeens omringd moeten worden. Koos is gewoon een verbitterde ouwe vent die alleen maar wil klagen over TLJ omdat hij onrecht door ze aangedaan is of iets dergelijks. Bij deze mijn besluit om niet meer op zijn posts te reageren. Het ga je goed Koos, geniet van het leven, en ik hoop dat je ooit nog iets positiefs gaat zeggen of opbouwende kritiek gaat geven in plaats van alles zo af te breken.

S. Morgenstern

Battaglin was dit seizoen inderdaad een week in extreem goede doen. Daarbuiten is het geen bijzondere renner, nooit geweest, en dat is gezien de toptien van vandaag wel een vereiste om er in te verzeilen.

Laatst gewijzigd
kelderfan

TLJ met lege handen. Martens was wel de 1e. man van TLJ die over de lijn kwam. Hij werd 32e. Roosen zat bij Mollema en wordt 38e. in de uitslag.
Jongens als Leezer reden keurig in laatste positie. Die zal wel weer gewerkt hebben in 't 1e. deel.
Battaglin heb ik niet gezien, maar misschien wordt hij bewaard voor Montreal, want die heuvels zijn wat zwaarder.

Laatst gewijzigd
Koosr1946

Ik zou mezelf tegenspreken, vertel het eens hoe je daar bij komt.
4 man mee in een kopgroep met als doel de etappe te winnen.
Stuur dan kerels mee, helaas, die hebben we niet.
Wat moeten die jonkies tegen Thomas de Gendt doen, helemaal niets.

In Engeland fietst de sprinter, totaal geen concurrentie van andere topsprinters, wint ook niets.

Klasse van jullie met zijn 10-en ongeveer om deze ploeg nog te supporten, petje af voor jullie allemaal.

Achter de wolken schijnt de zon of na regen komt zonneschijn

Geldt ook voor jullie ploeg, misschien de eerste jaren nog niet.

ghostwriter

'@Koosr1946
Hahaha, je wordt steeds lachwekkender. Kristoff, Viviani, Ewan en Gaviria horen net als Groenewegen bij het groepje topsprinters onder de absolute topper Kittel. LottoNL heeft dit jaar al 22 overwinningen behaalt waaronder 9 in de World Tour (waarvan één in de Giro en twee in de Tour) en het Europees kampioenschap tijdrijden. Die 22 overwinningen zijn ook nog eens door 9 verschillende wielrenners behaald. Voor een ploeg die bij de ploegen met het minste budget in de WorldTour hoort doen ze het dus gewoon goed.

Laatst gewijzigd
robertowilco

Heeft iemand nog iets over Clement gehoord, hoe het met hem is en of hij überhaupt nog aan de start verschijnt.

Borsje

Op zijn twitter is ie nog in opperbeste stemming.

Fanny

Twee leuke interviews met de jonge Tolhoek en Bouwman over hun belevenissen in de 18e (eergisteren) en 19e etappe (gisteren).
Jammer dat Bouwman op de laatste berg de benen niet meer had want hij had in een sprint een grotere kans gemaakt dan de Tier die overigens gistren ook heel goed reed na een paar mindere dagen.
Chapeau voor de jonge renners in deze zware Vuelta 2017 waar elke dag wel wat gebeurt dit itt de TdF 2017.

https://www.ad.nl/video/production/ik-heb-vandaag-het-maximale-eruit-gesleept~vp7929 (18e etappe)

https://www.ad.nl/video/production/koen-bouwman-had-geen-goede-dag~vp7966 (19e etappe)

Vandaag zullen beiden denk ik Kruijswijk volledig moeten gaan steunen op weg van Corvera de Asturias naar de ontzettend zware aanloop van de top van de Alto de l'Angliru.
Dit is de koninginnenrit van de Vuelta 2017 en hopelijk gaat Kruijswijk vandaag flink uitpakken met bv een vroege ontsnapping en eindigend in een ritoverwinning.
Verder hoop ik dat Clement en Lindeman niet te ernstig geblesseerd zijn want dan komt het neer op de jonge renners die de afgelopen dagen al vaak in de aanval zijn gegaan met het oog op een ritwinst.

Laatst gewijzigd
achtpuntzes

'@ fanny:
ritoverwinning van Kruijswijk? het is de laatste bergrit dus de laatste kans om nog verschillen te maken. in de top 10 staan er nog een paar dicht bij elkaar dus daar zal wel wat geprobeerd worden. dus gaan ze echt niet Kruijswijk laten rijden en zelf niks anders doen dan volgen. ik verwacht een eerlijke uitslag volgens de mogelijkheden van de renners, en daarin staat Steven toch echt niet op 1.
het consolideren van plek 10 AK lijkt me het hoogst haalbare vandaag.

Laatst gewijzigd
Fanny

'@ 8.6 Je bent niet echt positief en hoopvol mbt Kruijswijk.
Je zou hier 6.8 moeten heten. Haha.
Ik denk dat je vorenstaande post niet helemaal goed of anders hebt gelezen en dat kan.
In elk geval positief blijven en hopen op meer mbt Kruijswijk.
Realistisch gezien natuurlijk plek 10 maar ik heb hoop op betere klassering en misschien op een ritoverwinning want dat zou een perfecte afsluiting van de Vuelta 2017 voor TLJ zijn en dan interesseert mij plek van Kruijswijk in het AK niet meer welke dat ook mogen zijn.
Het wordt in elk geval een fantastische afsluitende etappe voor het AK en de ritoverwinning om naar uit te kijken.
Contador zal in ieder geval sowieso in de aanval gaan en misschien kan Kruijswijk hier met hem mee gaan voor een goede uitslag.

Yeez

'@fanny een betere klassering zal heel lastig worden, dan moet hij 3,5 minuut goedmaken voordat hij 9de staat. Al heb ik ook de hoop op een etappezege vandaag.

achtpuntzes

'@ fanny:
ik ben realistisch. het is de laatste rit dus de tijd is over om als relatief laaggeplaatste in de aanval te trekken omdat de overige klassementsrenners ook nog plaatsjes willen opschuiven en eventueel de rit willen winnen. ik verwacht uiteraard een vroege aanval van Contador in zijn allerlaatste bergrit ooit, en ook renners als Nibali en Aru zullen het van relatief vroeg proberen. Zakarin zal zich nog de top 3 willen inrijden, en in al dat geweld zie ik Kruijswijk gewoon echt niet de rit winnen.

Laatst gewijzigd
Roelien

Volgens Cyclingnieuws1 op twitter gaat Van Baarle naar Lotto Jumbo. De neef van Dylan fietst met hem regelmatig op de mountainbike. Of we het moeten geloven weet ik niet, maar het zou wel super zijn!

Raafje

Zou idd mooi zijn mocht hij naar LottoNL gaan.
Danny van Poppel is nog niet bevestigt. Niet door van Poppel zelf noch door LottoNL, hoop niet dat het een gerucht was.

Laatst gewijzigd
jp.vanoosterhout

heb net op speedskatingresults de tijd van tolhoek op de 5000mtr gezien 6.49 op 19 jarige leeftijd,dus daar was hij ook goed in,dat mannetje gaan we nog meer van zien !

veld

'@roelien Dat zou fantastisch zijn.Van Baarle en Van Poppen erbij, dat kan smullen worden in het voorjaar. Van Baarle kan bovendien een zeer nuttige kracht zijn in de grote rondes( tenminste zo goed als Clement, kan ook in d elagere bergen mee) en een prima kracht in de ploegentijdritten.

S.v.h.

Dat zou fantastisch zijn als ze van Poppel en van Baarle weten vast te leggen.
Ben benieuwd.

S. Morgenstern

Van Poppel en Van Baarle erbij zou echt een serieuze kwaliteitsinjectie zijn. Ik moet het nog zien dat dat werkelijk beide mogelijk is. Mocht het echter waar blijken te zijn, dan hadden ze zich geen betere transferperiode kunnen wensen. Of ook Neilson Powless moet nog onder de Cannondale onzekerheid uit willen..

Laatst gewijzigd
tendam

Kunnen ze dat betalen uit de bijdrage van Vifit? Of is er nog steeds wat over uit het Rabobank-potje?

kelderfan

'@vlek
Met je laatste bijdrage kan ik alleen maar bevestigen, want met Van Baarle en Van Poppel erbij heb je echt Nederlandse kwaliteitsinjectie.
Het zal zeker lastig worden om die jongens binnen te hengelen.
Als toetje zie ik Neilson Powless als een welkom jong talent echt zitten.
@Roelien
Dat is een leuk nieuwtje en ik hoop, dat 't lukt om die twee Dylans te verenigen.

jp.vanoosterhout

tolhoek word een verbeterde versie van johnny hoogerland !

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Afwachten maar inderdaad, als het de ploeg zou lukken om van Baarle en van Poppel binnen te halen dan doen ze opeens weer mee voor de klassiekers. Samen dan met hopelijk de Boom van het najaar zou je opeens een topteam hebben in het voorjaar voor de Vlaamse wedstrijden. En met de stappen die Tolhoek, de Tier en Olivier maken heb je ook een volwaardige klimtrein. Volgens mij heb je dan met de middelen die de ploeg heeft een prima uitgebalanceerde ploeg, dan kan het daar in ieder geval niet aan liggen.

mooiman

'@Rahimns

Bijna geheel met je eens. Maar ik zou nog wel versterking voor de klimtrein willen, met alle respect voor de ontwikkeling van de jonkies

achtpuntzes

van Baarle staat tot 2019 onder contract bij Cannondale. zou me echt verbazen als TLJ dat contract gaat afkopen.

enne, Cannondale gaat gewoon door, officieus nog dat wel. maar Vaughters is alvast 'erg blij' en dat is hij niet zomaar.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 390 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.