Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 391 ... 440 441
Chrys

'@8.6
Hij heeft zijn handtekening alleen nooit gezet. Zie cyclingnews.

Edit: hier de link
http://www.cyclingnews.com/news/van-baarle-set-to-leave-cannondale-drapac/

Laatst gewijzigd
achtpuntzes

'@ Chrys:
ah, ik lees het net, dank voor de verwijzing. alleen maar een mondelinge overeenkomst dus tussen van Baarle en Cannondale, dan is de kans al wat groter dat hij toch weg gaat.

tendam

'@8.6
Grappig dat je altijd zo cynisch en nihilistisch reageert en dan bij de nietszeggende woorden van Vaughters gelijk om bent ;)

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@mooiman Het ligt eraan wat ze nog doen met Keizer en Vermeulen (waarvan ik vermoed dat ze beide verlengt gaan worden) dan zitten ze met Van Poppel en Van Baarle op 28 renners en dat lijkt me gezien de veranderingen binnen de WT ten aanzien van de renners per team toch echt het maximale. Mocht 1 of beide renners niet verlengen dan is die ruimte er nog wel.

jvh93

Ik verwacht eerlijk gezegd ook nog een verlenging van Keizer en Vermeulen (het zal toch niet zo zijn dat ze geen Amerikaan meer in de ploeg hebben komend seizoen, zal Brandroyalty niet leuk vinden). Van Baarle en Van Poppel moeten we inderdaad nog maar even afwachten totdat dit bevestigd wordt, maar dat zou het vertrek van Campenaerts natuurlijk ruimschoots opvangen. Van Baarle kan goed mee in heuvelachtig gebied, heeft een goede tijdrit en kan ook nog eens geweldig rijden in de klassiekers. En hij is daarnaast ook pas 25 dus zijn sterkste jaren als wielrenner moeten nog komen. Van Poppel (ook pas 24) kan goed rijden in de klassiekers (Kuurne en Gent Wevelgem lijken me uitermate geschikt voor hem), heeft een goede proloog/korte tijdrit en is natuurlijk gewoon een sterke sprinter (de 2e sterke sprinter die TLJ op dit moment eigenlijk mist en die voor de nodige etappezeges kan zorgen). Daarnaast kan Van Poppel ook goed het glooiende terrein aan (beter dan Groenewegen) en kan dus ook in de wat lastigere wedstrijden uitgespeeld worden. In mijn ogen zijn dit de 2 gedroomde versterkingen gezien de ontwikkeling van de jonge klimmers. Natuurlijk zou het geweldig zijn als hier nog een goede klimmer bij komt, maar niet perse noodzakelijk in mijn ogen

Laatst gewijzigd
mollemarijden

Vanuit TLJ verwacht ik weinig vandaag, rijden voor het ploegen klassement lijkt mij het slimste.
Die aanval die Contador gisteren liet zien, hij gaat hem pakken als die niet te gek doen en wacht tot de laatste klim.
Maar we kennen Contador en die wil nog proberen te winnen.
Ben benieuwd ideale situatie voor Contador is dat er een groep van 10/15 goede klimmers wegrijdt met Stetina en misschien nog Pantano erbij als het hem lukt en nog 2 man van Astana. Eerst klim al aanvallen en dan heb je hem ervoor rijden en hopen dat je Lopez mee kan.
Sky is sterk maar Moscon, Poels en Nieve moeten het doen vandaag voor Froome en ook Kelderman vertrouwd op Sky.

Dutch Cycling Fan

Zou mooi zijn als van Poppel en van Baarle de ploeg komen versterken

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@DutchCyclingfan het is https://twitter.com/cyclingnieuws1

Laatst gewijzigd
Dutch Cycling Fan

Thanks Rahimns. Was er zelf inmiddels ook achter gekomen vandaar dat ik mijn reactie verwijderd had.

Maar ben erg benieuwd. Wat een stap vooruit voor de klassieker ploeg zou dat zijn. Hopelijk een sterkere Boom, fitte Leezer, van emden en Roosen en dan van Poppel en van Baarle er bij. Ook Wijnants was vorig jaar erg matig en kan bijna alleen maar beter!

Ik ga duimen.

ghostwriter

Een mondelinge overeenkomst is bindend, het tekenen van een contract als voornamelijk formaliteit en bewijs dat er een overeenkomst was.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@ghostwriter in een normale situatie waarschijnlijk wel, maar ik denk dat in de situatie die er ontstaan is bij cannondale denk ik dat er ruimte is om er onderuit te komen.

kelderfan

'@ghostwriter
Ja maar Cannondale heeft de renners gezegd, dat zij naar een andere ploeg mochten uitkijken; dus is die mondelinge overeenkomst dan bindend.
Lijkt mij niet.

mooiman

maar Vaughters had zijn renners de vrijheid gegeven elders te kijken. Als dat zo is vervalt het bindend zijn van een mondelinge overeenkomst. Het zal belangrijk zijn hoe e.e.a. gecommuniceerd is vanuit de ploeg

maklukzat

Ik dacht dat ze bij TLJ de 2e lijn gingen versterken. Dat lijkt me met Van Poppel en Van Baarle niet het geval.

kelderfan

Door 't gedonder bij Cannondale is dat 2e. lijn gebeuren misschien wel gewijzigd. Ook dat de jonge garde stappen heeft gemaakt in de Vuelta zal meetellen.

mooiman

Van Poppel en Baarle zijn zeker geen 2e lijn, daarom verwacht ik nog wel 1 of 2 van dergelijke versterkingen. Anders houdt Pulgge zich niet aan zijn voornemen.

achtpuntzes

'@ tendam:
welke nietszeggende woorden van Vaughters? ik weet echt niet waar je het over hebt.

edit;
je bedoelt dat ik niet zou moeten geloven dat Cannondale een nieuwe sponsor heeft?

Laatst gewijzigd
ghostwriter

'@rahimns @kelderfan
Wat waarschijnlijk is gebeurd is dat Cannondale gebruik heeft gemaakt van een regeling waarbij de contracten zijn stopgezet maar dat heeft dan weinig te maken met de bindendheid van mondelinge overeenkomst die Van Baarle had. Zelfs al zou Van Baarle wel al een contract hebben ondertekend dan had hij waarschijnlijk alsnog mogen vertrekken. Het feit dat Van Baarle "alleen" een mondelinge overeenkomst had en nog niets had ondertekent is dus van geen enkel belang.

Laatst gewijzigd
jvh93

Vaugthers had gezegd dat zijn renners een andere ploeg mochten zoeken, maar als ze nog niets anders hadden zouden ze aan hun contract worden gehouden. TLJ of andere ploegen zouden dus al volledig rond moeten zijn en er moet dus een overeenkomst zijn om onder het contract/mondelinge overeenkomst uit te komen

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

We zullen in de komende dagen/weken wel meer duidelijkheid hierover krijgen... en dan misschien ook wel het verhaal horen van Dylan hoe het nu zat met zijn contract. Nu is het alleen maar gissen naar de overeenkomsten en de regelingen die men heeft getroffen.

MarcelGr91

Zege voor Groenewegen in Tour of Britain!

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Knappe sprint hoor van Dylan ... en dat in deze op papier toch hele lastige etappe. Lars behoud ook zijn leiderstrui. Nu al een mooie dag voor TLJ

Laatst gewijzigd
S.v.h.

Groenewegen grote klasse!

@kelderfan hij heeft het wel hoor :)

jvh93

Mooi! Weer een zege erbij. Mja in dit veld MOEST hij natuurlijk ook wel gewoon winnen :p

ghostwriter

Lekker voor Groenewegen dat hij toch een etappe wint en niet de minste sprinters verslaat.

1 2 ... 391 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.