Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 397 ... 440 441
xistnc

Dus klassementen in het algemeen wordt nu opeens weer beperkt tot het AK in de Tour. Wat overigens nog maar de vraag is. En 'alleen Roglic' wordt nu opeens opgerekt tot 2 of 3. Wat is nu eigenlijk precies je punt, tendam?

Delamauser

Ze missen een puntenpakker voor heuvelklassiekers.
Slagter was ideaal geweest om wat punten hier en daar te pakken.

tendam

'@xistnc
Het punt is dat als de focus steeds meer op ritoverwinningen komt te liggen (wat gewoon een feit is, ik hoef de persberichten er toch niet bij te zoeken?) dit ten koste gaat van de WT-punten, en dus slecht is voor de ranking.

En dat als je dus nog maar 2 of 3 klassementsrenners over hebt, de kans nogal groot is dat er eentje tegenvalt waardoor je helemaal weinig punten overhoudt. Wat is hier moeilijk/raar aan? Roglic heeft het zelfs nog best goed gedaan, net als Bennett, maar toch zit LottoNL in de virtuele gevarenzone.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@tendam ze houden maar 3 klassement renners over ? ... er zijn ploegen in de WT die hiervoor zouden tekenen.

defietser

Die ten Dam heeft volgens mij het buskruit uitgevonden. Wees reëel.

kelderfan

Ik denk, dat TLJ met Daan Olivier en Floris De Tier 2 mannen heeft, die volgend jaar kunnen worden ingezet in de Waalse klassiekers, Canada en Italie; want Paul Martens gaf aan, dat hij alleen kan scoren, als alles goed verloopt, maar dat hij beter zijn werk kan doen in dienst van een kopman; dat geldt denk ik ook voor Enrico Battaglin.
Antwan Tolhoek en Koen Bouwman heb je mannen voor de Grote Rondes {herstelvermogen}; daarnaast heeft TLJ met Alexey Vermeulen en Neilson Powless twee mannen, die Roglic e/o Bennett kunnen bij staan in de kleinere WT-rondes, zoals de ToC.

xistnc

'@tendam
Jij presenteert het in meerdere opzichten als absoluut gegeven, terwijl het hooguit relatief is. Relatief qua prioriteit an sich, qua type wedstrijden en qua periode. Feitelijk is het gewoon niet waar, wat je stelt. En door het glijden van je argumenten lijk je dat zelf ook door te hebben.

Los daarvan, de ranking wordt alleen problematisch als ze ermee in de gevarenzone zouden komen. En dat valt reuze mee, de afstand tot de onderste ploegen in de WT-ranking is aanzienlijk. Zelfs na het missen van enkele AK-punten, zoals gememoreerd.

Delamauser

Woods is misschien wel interessant, waarschijnlijk te duur.

achtpuntzes

er is nog nooit een ploeg gedegradeerd, ik moet nog maar zien of dat promotie/degradatie systeem er daadwerkelijk komt.

Laatst gewijzigd
achtpuntzes

'@ delamauser:
precies in dezelfde tijd van jouw post heeft WF het volgende nieuwsbericht geplaatst: 'Woods blijft Cannondale trouw'.

helaas dus.

hartstikkebedankt

Woods heeft bijgetekend bij Cannondale, na zijn sublieme prestatie in de Vuelta had hij ook niet in het budget gepast denk ik

Hoe zit het nou met Danny van Poppel, is dat nou echt rond of niet

tendam

'@defietser
Sarcasme is niet je sterke punt, of wel?

@xistnc
'Het glijden van je argumenten', hoe kom je erbij. Uiteraard is de focus op ritzeges niet absoluut, als je dat soms bedoelt. Ik heb trouwens het idee dat de discussies hier vaak op een hoger niveau worden gevoerd dan bij LottoNL zelf :) Ik zie Nico Verhoeven al dit soort argumenten aandragen.

Yeez

'@hartstikkebedankt die is rond ja, maar moet nog aangekondigd worden. Als De Telegraaf brengt dat hij voor 2 jaar getekend heeft mag je dit wel een zekerheid noemen. Uit de ploeg werd gezegd dat ze de laatste details aan het afronden waren.

xistnc

De punten zullen waarschijnlijk voornamelijk van Roglic moeten komen.

.
als je dus nog maar 2 of 3 klassementsrenners over hebt

.
'2 of 3 klassementsrenners' is Roglic, Roglic en wellicht Roglic?

ritzeges ipv klassementen

.
dit jaar voor het eerst zonder klassementsambities naar de Tour

.
'klassementen' is toch niet alleen de Tour en toch niet alleen dit jaar?

Laatst gewijzigd
tdola

17-9 het wk ploegentijdrit in Bergen, over parcours van 42 km met rond km 30 het meeste hoogteverschil naar 150 meter ongeveer.
(http://www.touretappe.nl/wk-wielrennen-2017/deelnemers-wk-ploegentijdrit-noorwegen-2017/).

Ik zie een selectie staan van Boom, Roglic, Campenaerts, van emden, Clement en van Hoecke.
Is deze al definitief?
Zeker geen verkeerde selectie, van Hoecke wrs erbij ipv Gesink ideaal? Leezer of Bouwman zou ook nog evt kunnen lijkt me.

BMC, QS en SKy grootste favorieten, met daarachter TLJ?

robertowilco

Het WK tijdrijden voor teams wordt even hoog gehonoreerd door de UCI als die Canadese wedstrijden afgelopen weekend, Ik begrijp daar niks van!

S. Morgenstern

Boom is in de ploegentijdrit in ieder geval een absolute versterking in vergelijking met de voorgaande jaren. Zeker in deze vorm zit hij zonder twijfel bij de wereldtop in die discipline. Ik weet alleen niet of het genoeg is om de stap naar het brons te zetten, aangezien een ploeg als Sunweb er bijvoorbeeld ook zeker niet minder op is geworden.

Yeez

https://mobile.twitter.com/raykerckhoffs/status/907214856738230272

Bevestigt het vanmiddag nog maar eens op een vraag: Danny van Poppel gaat naar TLJ.

WieVis

tdola

Sunweb lijkt me ook op papier iets hoger ingeschat dan TLJ met Dumoulin, Kelderman, Matthews, Kämna, Kragh en Oomen

kelderfan

'@jessevdalen
Het grote nieuws, wat betreft de komst van Danny van Poppel, moet nog door TLJ worden bevestigd; dan nog 't "lange" wachten op een opvolger voor Jurgen.

veld

'@kelderfan Van Poppel zal wel komen. En als ze erin slagen Van Baarle te halen, hebben ze geen opvolger voor VDB nodig.Van Baarle kan immers in de bergen even lang mee als VDB de laatste jaren kon en dan kan hij nog zoveel meer!

Wielerfan1987

'@kelderfan

Er gaat geen vervanger komen voor vd Broeck,
Het budget dat daarvoor was is reeds anders aangewend met het halen van Powless en dus mogelijk van Poppel.
Verder is deze Vuelta gebleken dat het wegvallen van vd Broeck heel goed opgevangen kan worden met renners die ze al reeds in huis hebben.

jvh93

Oh ja vd broeck heeft dit seizoen ook nog gereden. Totaal niet gemist in de Vuelta.. die jonge jongens kunnen dat prima overnemen en hebben meer laten zien dat Jurgen in de giro. Nu met powless erbij kan je hem zien als zijn vervanger. Prima zo

tendam

'@wievis
Een goede tijdrijder maakt nog geen goede ploegentijdrijder. Zo werd Kelderman er op het WK ploegentijdrit eens afgereden door Gesink. Zal hem nu niet gebeuren, maar ik schat eigenlijk LottoNL wat hoger in dan het rijtje wat jij daar voor Sunweb zet, met ook nog een paar neoprofs erbij. Al zijn die Sunweb-gasten wel erg in vorm. Maakt verder niet zoveel uit, het zal toch voor de 4e plaats of zoiets zijn ;)

Laatst gewijzigd
Denkya

Volgens dit artikel blijft van Baarle bij z'n huidige ploeg helaas.

http://www.velonews.com/2017/09/news/cannondale-drapac-retains-rolland-uran-top-riders_447975/amp

1 2 ... 397 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.