Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 399 ... 440 441
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Fanny Woods heeft al een nieuw contract bij Cannondale. En Van Baarle heeft juist onlangs gezegd liever onder een kopman te rijden, hij wilt helemaal geen kopman zijn. En SEG heeft met zoveel ploegen een goede relatie, dus dat vindt ik ook niet echt overtuigend. En ik denk dat TLJ echt wel er alles aan doet om hem binnen te halen, maar dat doen wel meer partijen. Uiteindelijk zal Dylan zijn keuze moeten maken.

@Kelderfan misschien verrassen ze ons met nog wel een talent ;)

Ik dacht altijd, dat de combinatie Giro met de TdF te zwaar zou zijn.

En volgens mij hebben we deze discussie ook al eens eerder gevoerd. Als kopman ja, als knecht is het zeker wel te doen.

Laatst gewijzigd
defietser

Wat ik al eerder heb gezegd. Ga in eerste instantie op zoek naar ruimer budget. Probeer van alle renners die in 2018 zijn vastgelegd (behalve Tankink ) het contract t/m 2020 te verlengen. Geeft de totale ploeg veel rust. En probeer 3 jeugdige talenten en 1 ervaren renner te contracteren. Namen heb ik al veel vaker gegeven. Dat is de sleutel tot succes.

oscarito1908

Rust is nooit goed voor renners. Laat ze maar fietsen voor een contract. Blanco presteerde bijzonder goed, hetzelfde zie je met Cannondale.

Boom heeft geen grote ronde gereden, dus volgens zijn conclusie hoef je aankomend voorjaar niets van hem te verwachten.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@defietser en wat denk je dat ze dat bij de ploeg niet bedenken... denk dat Plugge altijd wel op zoek is naar meer budget, maar blijkbaar is dat niet zo makkelijk. Als de sleutel naar succes zo simpel zou zijn als jij nu beweert hadden ze al jaren geleden op de plek gestaan waar nu SKY of Quickstep staat.

defietser

Ik ben ervan overtuigd, dat het zo simpel is. Er zijn genoeg bedrijven die graag in deze sport willen stappen gelet op de grootte van de exposure. Met rust bedoel ik te zeggen dat de renners zich geen zorgen hoeven te maken t/m 2020 over hun huishoudboekje. Men kan zich volledig concentreren als TEAM. Bij kortlopende contracten bestaat veel eerder de kans dat een renner voor zich zelf gaat rijden en niet meer aan het teambelang denkt. En zo kan ik nog wel twintig argumenten bedenken.

Laatst gewijzigd
mooiman

Plugge hoeft net zoals Vaughters slechts 1 tweet rond te sturen, zo opgelost.

S. Morgenstern

Ik dacht altijd, dat de combinatie Giro met de TdF te zwaar zou zijn.

Ik dacht dat Mollema dit jaar nog een Tour de France rit won.

Yeez

'@vlek het gaat dan ook over 2 klassementen rijden (giro/tour)

S. Morgenstern

Volgens mij heeft er hier nog niemand geopperd dat iemand van TLJ dat volgend jaar zou moeten doen.

jerteg

Giro d'Italia: Kruijswijk, Bennett (schaduwkopman), Clement, Olivier, Tolhoek aangevuld met Danny van Poppel

Tour de France: Bennett, Roglic (samen kopman), Gesink, Bouwman aangevuld met sprinttrein

Vuelta d'Espana: Kruijswijk, Gesink, Clement aangevuld met talenten/Danny van Poppel

Yeez

'@vlek dat zeg ik ook niet? Wijs op het feit dat de quote waarschijnlijk wel daarop slaat.

S. Morgenstern

Precies, waardoor het hier dus niet als argument gebruikt kan worden.

Koosr1946

citaat @rahimns: en wat denk je dat ze dat bij de ploeg niet bedenken… denk dat Plugge altijd wel op zoek is naar meer budget, maar blijkbaar is dat niet zo makkelijk. Als de sleutel naar succes zo simpel zou zijn als jij nu beweert hadden ze al jaren geleden op de plek gestaan waar nu SKY of Quickstep staat.

wat kan een sprookjesboek toch vreselijk mooi en spannend zijn, alleen de werkelijkheid is zo anders.
Ze kunnen zich beter vastbijten in het veiligstellen van hun plaats in de World Tour

Dat geouwehoer over van Baarle en van Poppel en andere toppertjes slaat ook helemaal niet op
Ze moeten ook maar willen en die kans lijk me heel klein om in deze ploeg te willen rijden.

Misschien ligt het toch aan de door jullie omhoog geplaatste Plugge dat er geen extra sponsors bij komen.
Hij zal toch eens moeten kijken hoe QuickStep dit doet.

Yeez

'@vlek zijn we het eens ;)

Leendert82

Koos, moet nou echt elk commentaar dat je geeft negatief zijn tegen TLJ? Toen er gewonnen werd in Engeland was je wel erg stil.

tendam

Koosje, Koosje. Die Plugge heeft nu al twee keer de ploeg van de ondergang gered. Je kunt veel kritiek hebben op de man, maar dat hij geen sponsors binnenhaalt is gewoon pertinente onzin. In principe was deze ploeg er al helemaal niet meer geweest, en waar had je dan heen gemoeten met je negatieve energie?

Gestoorden

Ik begreep uit het stuk op Velonews dat verschillende mensen uit de begeleiding - incl JV - van Cannondale, dat ook Dylan blijft. Dat staat nu 'confirmed' op Cyclingfever.

Dat Ken vanmarcke verhaal kende ik niet.
Ik hoop ook TLJ. Maar deze signalen wijzen daar niet naar.

Koos, alstjeblieft, zielige gast! Als de enige NL WT ploeg gewoon aantoonbaar goed rijdt (zelfs bovengemiddeld in relatie met het budget) dan heb je niets te melden en reageer je nergens op.

Elke aanleiding zoeken of zelf creëren om negatief te lopen zeiken. Dit is gewoon trollen en heeft niets meer te maken met discussiëren of bijdragen. Ik snap niet dat jij hier nog niet gebanned bent.

Het wordt erg irritant om die non info van jou te moeten lezen.

Daarbij gezegd vind ik zelf ook dat er kanttekeningen bij TLJ beleid en/of prestaties gezet mogen worden, niet alles hoeft hosanna en positief te zijn. Zonder dit zou een team en betrokkenen ook niet kunnen verbeteren mijn inziens (spiegel en professionaliseren en verbeteren).

Ik ben in hart en nieren een wieler liefhebber, heb zelf in de jeugd gekoerst, mijn broer was een hele goeie uit de lichting/leeftijd 'Addy Engels', (nog de jeugd tour gewonnen), fietsen nog steeds en wij volgen inmiddels iets van 25 jaar het wielrennen (Ik ben 42) en lees hier al jaren mee. Daarbij best trots op TLJ als enige WT ploeg.

Ik schiet nu even uit de bocht, (aangenaam trouwens mede forum'ers) maar bottom line, vergal dit forum niet als je niets zinnigs bij te dragen hebt. Het slaat kant nog wal en het is gewoonweg provocerend.

Jotto-Lumbo

Er overheen lezen helpt ook trouwens, bespaart je de moeite om een account aan te maken en een levensverhaal te creëren.

Laatst gewijzigd
Jellegroot

'@gestoorden: Allereerst nog gefeliciteerd met de overwinning in de jeugdtour van je broer! Terugkomend op het andere ben ik het zeker met je eens.

Laatst gewijzigd
veld

'@jerteg e.a. Waarom nu al filosoferen over de ploeg voor de drie grote rondes in 2018? Ik zou eerst maar eens de respectievelijke parcoursen afwachten ( meestal tweede helft oktober) en dan zien wat de meest kansrijke opstellingen zijn.

gardeyn

'@veld: volgens mij is het een legitieme discussie. Door aan te geven wie waar en in welke rol zou kunnen fietsen wordt inzichtelijk dat het gekerm om een vervanger van JVDB/klimknecht niet nodig is.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@gardeyn dat kan je alleen al inzichtelijk te maken door alle klimmers in een rijtje te plaatsen:

Bennett
Clement
De Tier
Gesink
Kruijswijk
Olivier
Powless
Roglic
Tolhoek

En dan heb je nog Bouwman en Lindeman die beide niet echt specifieke klimmers zijn, maar ook nog een heel eind komen. Met deze mannen moet je in dat werk toch gewoon een heel eind komen.

kelderfan

'@Fanny
Ik had Van Baarle ook wel zien zitten; helaas blijft hij waar hij nu zit. Steff Crass gaat naar Katusha en jammer dat hij niet naar TLJ komt. Niet dat TLJ geen jonge klimtalenten genoeg heeft. Ik ben erg benieuwd naar een eventuele alternatief.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan zolang Dylan dat zelf nog niet heeft bevestigd is dat nog helemaal niet zeker... er zijn nog zoveel tegenstrijdige geluiden. En alleen al het feit dat Dylan op zijn eigen twitteraccount nog geen juich bericht heeft geplaatst over het vinden van een nieuwe sponsor zegt toch ook wel wat.

Laatst gewijzigd
Niklas

'@rahimns ik heb de indruk dat je er pakweg een week geleden stelliger over was dat Dylan wel naar Sky zou gaan. Of heb ik het mis?

1 2 ... 399 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.