Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 400 ... 440 441
Wielerfan1987

'@kelderfan

Jij vind het van elke enigszins jonge renner die een behoorlijk niveau haalt jammer dat hij niet naar TLJ komt.

Hoe vaak heb ik de afgelopen weken/maanden en jaren al niet in jouw posts gelezen 'jammer dat hij niet naar TLJ komt'

kelderfan

'@rahimns
Kijk bij PCS daar staat Van Baarle bij EF Education First-Drapac p/b Cannondale; er zijn nu allerlei besprekingen met o.a. Alex Howes.
Van Baarle staat met Uran en Woods  zelfs voor 2019 geboekt. Dus PCS doet maar wat?
Wel komt waarschijnlijk vrij Lawson Craddock; maar ja terug naar Sunweb? En wat @Nikias zegt.
Wat betreft de klimmers zie ik 't voor de Grote Rondes als volgt en dan wel met 8 renners.
Giro 2018: met de klimmers Kruijswijk, Bouwman, Roglic , De Tier en Tolhoek;
TdF 2018: met de klimmers Gesink, Bennett, Clement en Olivier;
Vuelta 2018: met de klimmers Kruijswijk, Bennett, Gesink, Roglic en Vermeulen;

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Niklas er zijn nu zoveel tegenstrijdige berichten en net zoveel argumenten waarom hij voor de een moet kiezen en niet voor de ander, met daarnaast nog misschien een juridische discussie dat ik nergens zeker van ben. De enige die aan al die speculaties een einde kan maken is Dylan zelf (of een rechter) ...

gardeyn

'@kelderfan: PCS baseert zich toch gewoon op allerlei berichten waarvan nog onduidelijk is of ze kloppen.
Volgens de ene website heeft zijn management verteld dat v Baarle deze week een keuze maakt en waarschijnlijk vertrekt, volgens een andere website heeft de ploeg aangegeven dat hij blijft. Dus laten we er voorlopig idd maar vanuit gaan dat PCS voor een van die verhalen kiest. Hij kan best bij Vaughters blijven, maar het feit dat iets op PCS staat zegt niet zoveel. Laten we maar gewoon op de bevestiging wachten.

Daarnaast is/was de kans natuurlijk veel groter dat v Baarle eerder naar SKY zou gaan dan naar TLJ.

Giro/TdF 2018: Kruijswijk en Clement blijven uiteraard een koppeltje in welke grote ronde dan ook.

Fanny

Wanneer wordt door TLJ officieel bekendgemaakt welke renners voor TLJ de WK ploegentijdrit gaan rijden ?
Het verhaal in de Telegraaf ken ik wel maar is dus een verwachting en dus officieus.
Normaal gezien zal er hooguit een 3e, 4e of 5e plaats uitrollen als alle WT Teams meedoen.

Niklas

'@rahimns Dank!

Niklas

'@fanny Hoezo, hooguit? Een derde plek is hier goed voor een gat in de lucht!

Wielerfan1987

'@Gardeyn

Meest verwarrende vind ik zelf in dit geheel dat Cyclingnews ervan gewag maakt dat Dylan dat contract waarover wordt gesproken nooit heeft getekend en het dus slechts een mondelinge overeenkomst zou zijn waar hij nu dus vanaf zou zien (hoe dat juridisch ligt weet ik niet)

Maar Dylans zaakwaarnemer SEG heeft een tijdje terug zelf de tweet geplaatst dat Dylan 'signed for two years extension at canondale'
Waar ik dus letterlijk het woord 'getekend' uit haal en ik er toch vanuit ga dat dergelijk nieuws niet door de partij naar buiten gebracht wordt voordat de krabbel daadwerkelijk op papier staat.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@kelderfan PCS baseert zich inderdaad nog op het oude persbericht voordat alles in elkaar stortte bij Cannondale en zei zeggen dus er ligt een contract en zolang er geen tegenstrijdig bericht komt blijft hij bij ons zo staan... en daar is wat voor te zeggen maar zegt dus eigenlijk gewoon niets.

@Wielerfan1987 dat maakt het hele verhaal ook zo verwarrend. De vraag is ook wat heeft dat contract nog voor waarde vanaf het moment dat Vaughters zijn renners de vrijheid gaf om met andere ploegen te gaan praten. Dan had hij erbij moeten zeggen maar op het moment dat ik een sponsor vindt hou ik je weer aan je contract. Weet niet hoe dat juridisch allemaal in elkaar steekt.

Laatst gewijzigd
robertowilco

'@ Kelderfan Vermeulen heeft nog niet bijgetekend dacht ik,
Kruijswijk en Clement rijden dezelfde Rondes.
Dit jaar geen proloog in de Tour maar wel een ploegentijdrit, misschien houden ze daar ook rekening mee.

kelderfan

'@rahimns
SEG, PCS, Cyclingfever weten toch wel waar zij over praten; ik zie Dylan Van Baarle echt niet meer komen. Of jouw bronnen bij TLJ moeten meer weten.
Ik denk, dat Cyclingfever het goed zegt, dat de verlenging is bevestigd en nog niet afgerond.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan vanaf het moment dat het persbericht naar buiten kwam dat Dylan had bijgetekend hebben ze bij PCS en waarschijnlijk ook cyclingfever dit in hun bestand opgenomen. Nu is er ondertussen van alles gebeurt, misschien heb je dat meegekregen en is het dus nog niet zeker of dat contract nog geldig is. En zo lang er vanuit de ploeg of Dylan niets naar buiten wordt gebracht verwijzen die 2 partijen naar het persbericht van augustus toe hij bijtekenen. Prima, maar dat zegt dus tot nu toe helemaal niets. Zo lang we hier discussiëren wordt je al gezegd dat jij je niet zo moet blindstaren op dat soort informatie uit een database.

gardeyn

'@kelderfan: Het gaat er in deze discussie niet over of Van Baarle naar TLJ komt, maar of hij bij EF-Drapac blijft of vertrekt:

- Volgens cyclingnews zegt zijn management (SEG) dat Van Baarle nooit bijgetekend heeft en dat ze nog in gesprek gaan met Vaugthers over de mondelinge overeenkomst.
- En dag later stelt velonews dat de vijf groten (Uran, Rolland, Vanmarcke, Woods en van Baarle), volgens informatie uit het team, blijven.
- En dan is er nog het verhaal van Ken Vanmarcke dat het voorjaarsteam ernstig gaat verzwakken (mogelijke conclusie: vBaarle vertrekt).

Dat is de informatie waar PCS en Cyclingfever zich op baseren. Kortom, het is nog onduidelijk.

Niklas

'@kelderfan Uit wat tweets van vanmiddag blijkt dat ze bij cyclingfever ook helemaal niet zo zeker zijn van de status van het bericht over contractverlenging van Dylan.

Leendert82

'@rahim in he lijstje van kommer mag Bouwman er zeker bijgezet worden dat hij er op het laatst nog bij Kruijswijk zat in de laatste bergrit was indrukwekkend. Heb ik de Tier nog niet zien doen. Ook al was die beter in de rit waar ze met 4 in de ontsnapping zaten.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Stuck inside of Mobile with the PCS blues again.

pavlov86

Je kent je Dylan-klassiekers Vlek

EmPeHa

Volgens de Telegraaf wordt het contract van Martijn Keizer niet verlengt.

gardeyn

Bennett niet naar het wk. Niet fit genoeg.

@defietser: Orica-Scott zoekt nog een naamsponsor. Misschien kan jij een van de vele bedrijven die een wielerploeg willen sponsoren aanbevelen.

Delamauser

Vertrekkers:
Keizer, Castelijns, Lammertink en VdB.

Nieuw:
Powless, Eenkhoorn en Poppel.

KLopt dat dit dan?

gardeyn

'@delamauser: ja.
En het is nog onbekend wat er met Vermeulen gaat gebeuren.

assen

Paradox:
Naar mijn mening doet TLJ het echt beter dan vorig jaar, maar toch doen ze het vrij slecht in de WT - ze staan als ploeg slechts 14e in de ranking van de 18.
Waar hebben ze het laten liggen?
Heel weinig punten behaald in de voorjaarsklassiekers en in de grote rondes, terwijl ze relatief veel punten hebben behaald in de kleine rondjes.

tdola

'@delamauser.

Klopt. Van poppel moet wel nog bevestigd worden. (En zou dan renner nr 26 zijn).

Vermeulen is nog onbekend.
Campenaerts zeer wrs naar lotto soudal, maar is ook nog niet bevestigd.

defietser

'@gardeyn: wat denk je van degiro ? 😂

Komi

Weten jullie waar ik de docu 'alle ballen op steven' terug kan kijken? Heb zelf geen ziggo en had gehoopt dat nu wel op youtube ofzo zou staan.

1 2 ... 400 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.