Keizer moet vertrekken bij TLJ, maar ik begrijp niet dat ze het vorig jaar het contract van Wijnants met 2 jaar verlengd hebben. Want die jongen heft dit jaar en ook eigenlijk de jaren voor niks laten zien, hij was in de Vlaamse eendagswedstrijden onzichtbaar, daar moet hij het toch van hebben.
Bennett laat het WK aan zich voorbij gaan. Toch wel merkwaardig seizoen voor hem. Vorige winter last gehad van Pfeiffer. Dan zou je denken dat hij op gang zou moeten komen. Vervolgens start hij met een 7de plaats van in Abu Dhabi. Haalt hij nog een paar mooie top 10 plaatsen en met als klap op de vuurpijl wint hij heel knap California.
Na een tijdje rust en een uitgebreid trainingskamp, komt de omslag. In de TDF was hij enorm goed bezig maar werd ziek en moest net voor het eind stoppen. Anders had hij ook nog top 10 in de TDF gereden. Die ziekte is hij eigenlijk niet meer te boven gekomen. Met de Vuelta als dieptepunt (daar hadden ze hem achteraf niet moeten opstellen).
Maar opvallend is dus dat hij heel erg sterk aan het seizoen begon maar weer terug bij af is aan het einde van het seizoen. Waar je het eigenlijk andersom zou verwachten. Zou hij te diep zijn gegaan in California of de TDF? Het lijkt me wel dat dit nog naweeën zijn van de Pfeiffer en ben benieuwd hoe ze heer mee on zullen gaan in de winter. Daarnaast had hij natuurlijk ook nog problemen met steken in zijn zij. Ik zou wel een persoonlijk interview over dit seizoen van hem willen lezen.
'@Rahimns dat weet ik wel, dat gaf ik ook al aan, dat hij vooral in het voorjaar moet pieken, maar je kunt niet toch niet tevreden zijn met wat hij dit jaar heeft laten zien, hij was kleurloos in de het voorjaar, ja en verder heb ik geen flauw idee welke koersen hij gereden heeft, ja afgelopen weekend in Canada, maar dat was ook ter opvulling, hij zal zich toch moeten verbeteren komend seizoen, het zal ook wel zijn laatste seizoen zijn, hij is ook niet meer de jongste.
'@Fanny
Bedankt weer voor de links; Antwan Tolhoek en Koen Bouwman hebben mij blij verrast en doen 't kennelijk goed in grote rondes.
Dat moet TLJ toch goede moed geven voor 't volgend seizoen. TLJ mag van mij op die weg van kleine en grote rondes doorgaan.
Jammer van Martijn Keizer dat hij door 't kleiner maken van de ploegen de klos wordt en is. Hopelijk komt er voor hem een goede ploeg op continentaal niveau aankloppen. Met dank aan de geweldige plannen van de UCI.
Weet jij hoe 't met Castelijns is gesteld?
'@rahimns
TLJ zal ook wel hebben gezien, dat je 't met klim- en heuvelmannen beter doet in de Grote Rondes en juist Martijn Keizer is door 't kleiner maken van de teams echt de klos.
Stef Clement komt weer met Stefan Denifl aanzetten; wat mij betreft zou hij 't plaatje compleet maken. Die komt juist uit 't gebied, waar TLJ zijn trainingscamp had opgeslagen in juli jl.
'@rahimns Nee hoor, juist niet! Dit zijn zijn gebruikelijke reacties van Koos Enig TLJ positivisme zou juist duiden op het euvel "met het verkeerde been uit bed". Zou het een broertje van @sooike zijn? Zij noemen dat een "kritische benadering". Dat kan, maar als je nooit enig (terecht) positivisme hoort of zwijgzaamheid bij TLJ succes dat noem ik dat niet "kritisch" maar "bashing" . Om wat voor reden dan ook.
'@rahimns
Het zal P2 ook wel verbazen dat ik gelijk had met Dylan Van Baarle, die niet naar TLJ komt, volgens WF en ook niet betrouwbaar dus;)
Jij zult wel niet begrijpen, maar TLJ-site is wel degelijk informatief.
Je bent wel erg kort van memorie; op je lijstje stond, dat TLJ nog ruimte had voor * renners; dat is nul informatie?
'@Kederfan je moet eens bedenken wat je zegt, teksten teruglezen en dan reageren. Niemand heeft ooit beweerd dat Van Baarle naar TLJ komt, alleen dat hij nog geen keuze had gemaakt en dat nu dus volgens WF ook nog niet gedaan heeft, in ieder geval nog net kenbaar heeft gemaakt. Of hij uiteindelijk dus naar een andere ploeg gaat of terug naar zijn oude ploeg is nog steeds niet zeker. Dus in die situatie is niets verandert. Nog steeds wordt er gesproken over verschillende bronnen en dus zegt dat ook nog steeds niets.
Verder begrijp ik echt niet waar je het nu over hebt. TLJ heeft idd ruimte voor nog max 4 renners ook daar is niets aan veranderd. Maar ik heb verder ook geen idee of die nog ingevuld gaan worden en of Vermeulen nog een verlenging krijgt. Dus als dat voor jouw nul-informatie is het zei zo... het is in ieder geval geen groot geheim, daar had je mijn tweet niet voor nodig gehad.
Er staan nu 25 renners onder contract voor 2018 en met van poppel erbij dan 26. Het zullen er nooit 30 worden imo, want in de grote rondes 8 renners ipv 9 dus sowieso wat minder nodig.
Ik denk nog 1 of 2 renners, maar dat is puur gevoel.
Helaas geen van baarle lijkt het dus. Weet niet of zijn budget al ergens voor gebruikt is of nu nog beschikbaar is en voor leuke aanwinst gebruikt gaat worden. Ik ben benieuwd.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.