Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 411 ... 440 441
maklukzat

'@Ten Dam
Ik zeg ook niet dat er bij Sunweb geen conflicten zijn. In het geval van Barquil is daar geen vuilspuiterij achteraf meer aan te pas gekomen. Hij heeft de beslissing geaccepteerd. Marcel Kittel zelfde geval. Die is gewoon een andere ploeg gaan zoeken.

Bij Lars Boom krijgt hij tijdens de BinckBank Tour te horen dat hij niet naar de Vuelta gaat. Niet zo handig. Dan krijg je extreme reacties. Wacht dan totdat de BinckBank Tour is afgelopen.

kelderfan

'@Fanny
Dus 't begint bij de trainer; die eigenlijk niet goed heeft ingeschat welke renners ingezet moesten worden.
Je hebt natuurlijk ook te maken met de Vuelta, waarvan Daan Olivier en ook een beetje Floris De Tier moesten bekomen van valpartijen en 't werk voor een kopman. Ook Stef Clement had 't moeilijker in de derde week. Hij zegt nu zelf, dat hij moeite had om bij te blijven in de TTT en dan de keuze voor Gijs van Hoecke, die kennelijk al vrij vroeg moest lossen. Zij hebben toch getraind op een vergelijkbaar parcours?
En met Van Emden moet TLJ niet meer de combi Giro met de TdF doen. Vanaf die move is 't een stuk minder met Van Emden.

Romāns Vainšteins

Sunweb is wat mij betreft de ploeg die SKY het dichtst benaderd is qua toespitsing en professionaliteit. Tuurlijk gaat er (Barguil/Tenues) wel eens iets fout, dat gebeurt namelijk overal wel en ook bij de beteren.

kelderfan

'@ghostwriter
Wat betreft Danny van Poppel naar de Giro/Vuelta weet ik niet of dat verstandig is. Bij SKY heeft Danny geen Grote Ronde gereden.
Zijn laatste Grote Ronde was bij Trek in de Vuelta. Dus ik denk, dat Danny zich eerst maar eens mag tonen bijv. in Wallonie en in Pologne,; daarna de Vuelta lijkt mij.

defietser

De vraag is of van Poppel komt!!

kelderfan

'@defietser
Ja, Danny van Poppel is nog niet bevestigd door TLJ. Misschien wil hij wel zijn broer Boy erbij hebben om een sprinttreintje te kunnen vormen.

kelderfan

Dylan Van Baarle naar Sky en hoe zit 't met Danny van Poppel?

achtpuntzes

'@ kelderfan:
die gaat juist weg bij Sky.

Yeez

'@kelderfan geduld is een schone zaak. Die wordt vanzelf aangekondigd. Als Raymond Kerckhoffs ergens mee komt is het altijd waar.

kelderfan

'@8.6
Ben jij 't vriendje van RK? De geliefden zijn er nog niet uit; dus 't kan nog verkeren.
@jessevdalen
Dat is een waar woord. Ik denk altijd even vissen; je weet nooit of iemand iets weet of heeft gehoord.

aru123

Vraag voor de kenners hier zou het kunnen dat tlj met moscon in gesprek is?

Yeez

'@aru123 lijkt me niet. Die jongen is een supertalent en niet te betalen denk ik.

Dutch Cycling Fan

Aru 123 dat denk ik niet. Moscon is te duur en rijdt de laatste maanden zo sterk dat deze (als hij dat eerder al wel was) nu zeker niet meer haalbaar is. Sky zal hem zeker willen behouden lijkt mij.

Ik verwacht zelf alleen nog een Amerikaan als Brown of Kuss

tendam

'@maklukzat
Je hebt een selectief geheugen, bij Kittel kwam er wel degelijk meer naar buiten dan je nu aangeeft. En hij is zeker niet de enige. Dat Boom een lompe reactie geeft aan de finish kun je de ploegleiding niet verwijten, dat hij een paar weken van tevoren hoort dat hij niet meegaat naar de Vuelta lijkt me ook niet heel onlogisch. Hij had niks te eisen met zijn prestaties tot dan toe.

Er is een neiging bij de NL wielerfans om Sunweb te beschouwen als het walhalla en TLJ als een stel hopeloze amateurs, maar dit lijkt me niet helemaal terecht. Ik denk zelfs dat beide ploegen in benadering niet zoveel van elkaar verschillen, maar dat het meer een kwestie van beeldvorming is. Die Merijn Zeeman zal niet bij Skil zijn vertrokken zodat hij er bij Rabobank lekker een potje van kon maken.

achtpuntzes

'@ kelderfan:
wie is RK?

robertowilco

Onze Rooms-Katholieke, Raymond Kerckhoffs

achtpuntzes

ah, de stukjesschrijver van die krant die ik niet lees. nee, die ken ik niet.

verder zeg ik alleen dat Danny bij Sky vertrekt. of hij daadwerkelijk naar TLJ komt wacht ik nog ff op de bevestiging van een van de partijen.

kelderfan

'@8.6
Je gaat erop vooruit. Met een beetje hulp kom je een end.;)
On topic
Moscon lijkt mij ook niet meer haalbaar. Maar bijvoorbeeld met Nathan Brown en Robert Power heb je toch sterke brandstof voor 't volgend seizoen.
Wat mij eigenlijk nog beter lijkt is Danny van Poppel, Robert Power en het terugdraaien vertrek van Alexey Vermeulen.
Dat lijkt mij goedkoper dan de mannen zoals Dylan2, Moscon en Terpstra. Dan heeft de baas nog wat over mocht 't seizoenbegin voor Gesink nog te vroeg komen.

kelderfan

'@Sephiroth
Je maakt mij nieuwsgierig? #"binnen"

kelderfan

Geeft niks hoor @Sephiroth. Ik dacht heb ik iets gemist. Maar ja, het is afwachten geblazen.;)

Yeez

Powless is ook goed bezig, heeft ook een goede bochten- en afdalingtechniek hoor.

Jellegroot

Helaas Powless pech anders zeker een medaille gepakt...

Yeez

Ketting eraf en gevallen, zonde. Lag op koers voor zilver..

kelderfan

Ja dat zag er zeker goed uit voor Neilson Powless; jammer maar goed gereden. Die jongen is een plus voor TLJ.
Die Senne Leysen na te late start? toch nog goed binnengekomen. Die jongen heeft nog geen contract.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Volgend jaar komen de kasseien weer terug in de TdF.
Dus Lars Boom maak je borst maar nat.

1 2 ... 411 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.