Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 413 ... 440 441
FritsvanHoefelen

'@Chrys dat mag niet Chris.

tendam

'@urbansteel
Dan hou je waarschijnlijk niet zo van klassiekers. Daar wint bijna nooit een Nederlander ;)

Ik zou Roglic ook wel mooi vinden hoor. Niet omdat hij bij LottoNL rijdt, maar omdat er een goed verhaal achter zit.

UrbanSteel

'@tendam

Waarom zou ik niet genieten van klassiekers ? Als een ander beter is heb ik daar vrede mee en leef ik naar de volgende koers toe, maar als een Nederlander kans heeft ben ik natuurlijk voor die Nederlander.

Ja , als je de tijd van pak hem beet 1960 - 1990 bewust hebt mee gemaakt ( ik zelf vanaf het wk 1963 in België waar Beheyt en van Looy samen de straat schoon veegden zodat Jo de Haan daar mooi derde kon worden ) is het nu echt mager in de klassiekers.;)

kelderfan

Het is toch Sepp Kuss geworden. Dus toch een klimmer erbij. Wauw; lijkt mij wel een goede keuze.

Jotto-Lumbo

Ik ken deze jonge niet zo goed. In het artikel geven ze aan dat het een jongere uitvoering is van Woods, iemand die kan afmaken als het omhoog loopt. In principe kunnen ze zo iemand wel gebruiken. Sowieso wel leuk om de ontwikkeling van Powless en nu Kuss te volgen volgend jaar.

Ik maak mij wel alleen zorgen over van Poppel. Het is verdacht stil en in het artikel staat dat met de komst van Kuss de selectie voor volgend jaar rond is. Speciale kansen daargelaten. Ik zou het ontzettend zonde vinden als naast van Baarle straks de komst van van Poppel ook afketst.

Timothy12

Youri meldt net in het artikel van Kuss dat Van Poppel wel gewoon komt, dus gewoon nog even geduld hebben.

kelderfan

Ja, dat heeft WF al eerder gemeld; maar nog geen bevestiging van TLJ wat betreft Danny Van Poppel.
@rahimns
Weet jij meer?

Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan wat ik al eens eerder gezegd heb... nee, gewoon geduld hebben.

jvh93

Ik denk dat het vertrek van keizer en Vermeulen hiermee meer dan prima opgelost is. Zowel powless en kuss prima klimtalenten. Weet iemand hoe het met hun tijdritkwaliteiten zit?

kelderfan

Mijn geduld was al gestild met de komst van Sepp Kuss.

Wielerfan1987

'@jvh

Powless heeft juist gescoord met zijn tijdrit vorig jaar (welliswaar in de Amerikaanse wedstrijden dus ik weet niet hoe je de tegenstand daar moet inschatten)

kelderfan

Tom Dumoulin heeft de tijdrit in Bergen overtuigend gewonnen; maar toch leuk dat zijn uitdager bij TLJ rijdt Primoz Roglic.
Die heeft echt een geweldige klimtijdrit neergezet, zoals ook Campenaerts heeft voorspeld.
Was Powless niet gevallen in zijn tijdrit U23, dan had hij ook met zilver naar huis gekomen.

achtpuntzes

knappe tijdrit van Roglic maar Tom stak er met kop en schouders bovenuit.

FritsvanHoefelen

Knap van Primoz

kelderfan

'@8.6
Wat heb jij met Tom-tom gedaan, die even de veel winnaar Froome bijna inhaalt. Is de Giro zwaarder dan de combi TdF/Vuelta?

Noud89

Roglic is fantastisch. Is zich gewoon tot absolute kopman van team lotto jumbo aan het ontwikkelen.

Uil

'@Noud, je zou heb toevallig maar op een managerspel gekocht hebben he ...

horsm

Knap van Roglic. Er lijkt nog geen stop op zijn groei. Ben benieuwd wat de plannen met hem zijn volgend jaar. Giro kopman, hoorde ik. Toch?

Noud89

Was wel enorm duur. ;)

daveb83

Las dat er voor de laatste plek twee renners in beeld waren. Weet iemand wie die andere renner dan was? (er van uitgaande dat Kuss die andere was)
Niet dat het veel uitmaakt hoor, stukje nieuwsgierigheid.

EmPeHa

'@jvh: Powless was maandag bij de beloften op weg naar een goede tijdrit op het WK totdat hij materiaal pech kreeg.

kelderfan

Volgens Café Roubaix 2017/2018 Confirmed Transfers is Twan Castelijns nog steeds renner bij TLJ.
bron Ad Bierens. Ik dacht dat Twan moest vertrekken.
@daveb83
Ik denk, dat Nathan Brown ook in beeld was.

Laatst gewijzigd
Roelien

Nee hoor @kelderfan. Ard heeft op het bericht gereageerd met een rode kruis bij Twan.

tendam

Die Campenaerts heeft er wel kijk op. Voorspelde een ijzersterke Roglic, en verwachtte zichzelf tussen plek 15 en 20 (hij werd 16e).

Sepp Kuss lijkt me een nieuwe Alexey Vermeulen: wel een aardige renner, geen toptalent. Maar iik heb hem verder totaal niet gevolgd, dus misschien heeft hij wel veel groeimarge.

Rawolf

Kuss is pas sinds 2016 bij rally, word een roglicje

1 2 ... 413 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.