Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 423 ... 440 441
kelderfan

Met 4 man in de 1e. groep mag 't zeker beter uitgespeeld worden. Ik heb 't niet gezien, maar als je met 4 man in de finale zit, dan lijkt 't mij een sterk optreden van de ploeg. Maar ja in de finale ontbreekt 't nog aan iets. Hopelijk wordt 't woensdag beter uitgespeeld.

kelderfan

Ik zie net de finale 77th Tour de l'Eurométropole met Vermeulen in een sterke rol; hij heeft de 1e. groep van 9 renners gemaakt! {zijn aanval heuvelop}
Ja, die Timo Roosen deed 't niet zo slim; hij had weg kunnen rijden met Van Gestel.

FritsvanHoefelen

Met zijn vieren in de kopgroep van 18 en dan 10de, 14de, 15de en 16de te worden...

S. Morgenstern

Ze hebben mede de kopgroep geforceerd en zijn vervolgens blijven aanvallen. Ik begrijp niet zogoed waarom speculeren op de sprint van Jansen of Roosen een beter plan zou zijn geweest (of wel als plan zou worden gezien). Waarschijnlijk is de uitslag dan iets beter, maar of het qua koersopvatting werkelijk de voorkeur geniet durf ik te betwijfelen.

kelderfan

'@vlek
Eens. Maar 't leuke was, dat de forcing in dit geval door Alexey werd gedaan.
Het enige wat ik wil aangeven, dat Jansen beter had kunnen scoren met bijvoorbeeld de hulp van Roosen.
Roosen wilde zelf scoren {net als Lars Boom}; alleen dan had hij moeten overnemen. Van Gestel gaf dat nog aan; maar Roosen had 't kennelijk niet meer.
Jansen gaf ook aan, dat hij bij een eerdere uitbraak te veel heeft gegeven. Als die jongens er maar van leren is 't goed.

kelderfan

Stef Clement gaat ook mee naar de Itliaanse klassiekers Il Lombardia en Milano-Torino.
Tot nu toe Kruijswijk, Roglic, Battaglin, Olivier en Clement. Ontbreken nog Floris De Tier, Antwan Tolhoek en Paul Martens denk ik dan.
Inmiddels is bekend geworden dat Binche wordt gereden met Lars Boom, Van Hoecke, Jansen & Janssen, Lobato, Roosen, Tankink en Castelijns.
Ook Sparkassen Münsterland Giro wordt gereden met Dylan Groenewegen, Campenaerts, Van Emden, Martens & Wagner, Wynants, Lindeman en Keizer.

Laatst gewijzigd
EmPeHa

'@Kelderfan: ik mis Bouwman.

kelderfan

Ja dat klopt. Ik zie Koen toch meer als ronderenner. Dat WT-rondje in China Tour of Guangxi moet ook bemand worden. Naast de sprinter Groenewegen moeten er ook mannen mee voor ritten 4, 5 en 6. Misschien is dat ook wel wat voor Antwan Tolhoek of Alexey Vermeulen.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Alexey heeft in een gesprek met Amerikaanse bloggers aangegeven dat zijn seizoen erop zit.

EmPeHa

Koen Bouwman gaf na de Vuelta aan graag naar Italië te gaan. Of de ploegleiding daar in mee gaat, is een tweede.

kelderfan

'@EmPeHa
Er is wat mij betreft geen probleem mocht Bouwman wel de Italiaanse klassiekers rijden; alleen ik denk bij hem meer aan een ronde.
@rahimns
Jammer dat voor Vermeulen 't seizoen erop zit; maar ja, hij zal wel met zijn nieuwe ploeg bezig zijn. Hij had weer eens haast om 't vliegtuig te halen.

S. Morgenstern

Bouwman is een uitstekende knecht voor pittige koersen. Ik zie geen enkele reden om hen daarbij te beperken tot koersen die uit meerdere dagen bestaan. Mits hij goed uit de Vuelta zijn gekomen, zou ik Bouwman (net als die andere jongens) zeker in Italië verwachten.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan hij gaat lekker vakantie vieren in Oostenrijk

Charlie33

Rebellin gaat nog n jaartje door. Met zijn ervaring in het heuvelwerk zou hij volgens mij dat buitenkansje kunnen zijn. Hij kan al onze talenten kneden en leren winnaars te zijn. Wat vinden jullie?

xistnc

Dat je maar beter van de drank kunt afblijven.

kelderfan

'@rahimns
Dat zag ik ook voorbij komen. Zijn vriendin komt daarvandaan. Dus dat wordt vakantie vieren.;)

kelderfan

Nu Trek met 28 renners klaar is met het aantrekken van renners, is 't misschien niet een verkeerd idee om er nog 1 renner bij te halen.
Maar Rebellin lijkt mij geen renner met groei mogelijkheden. Denk dan aan Floris Gerts, Robert Power, Tom Bohli of sprintaantrekker Luka Mezgec.  
N.B. FDJ heeft ook 28 renners!

Noud89

Rebellin lijkt me toch wel een redelijk talent hoor, zie hem nog wel stappen maken!

S. Morgenstern

Sunweb lijkt uit te komen op 25 renners. Aangezien ze daar echt wel weten wat ze doen, is het misschien helemaal geen verkeerd idee wanneer TLJ probeert om toch nog 2 renners uit te kopen. Denk dan aan Boom en Wynants, waarvan hier enkele maanden geleden nog werd voorgesteld om ze weg te doen. Of sprint aantrekker Wagner.

Movistar ook niet meer dan 25 renners volgend jaar!

Laatst gewijzigd
gesink3101

Pollitt, bevin, thwaites and capecchi will be good options too if they want another rider

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Goed om Robert weer buiten op een racefiets te zien:

https://twitter.com/RGUpdate/status/914933715029102592

Yeez

Lijkt nog steeds iets om te hebben om de rug recht te houden...

kelderfan

'@jessevdalen
Dat kan ook niet anders denk ik. Maar leuk dat @rahimns dit plaatst.
Dat Robert zijn rondjes doet met oud ploeggenoten is toch wel genieten.

ti-raleigh

Ik begrijp niet waarom Boom naar Sunweb moet. Je hebt daar zoveel positieve dingen over gezegd dit jaar en nu moet hij weg?

kelderfan

'@ti-raleigh
Omdat @vlek in zijn beleving naar zijn favoriete opstelling van 24 renners toe wil.
Daarvoor wil hij best wat pionnen wegdoen naar Sunweb en dat zijn in dit geval Boom en Wynants.
Maar ploegen als Sunweb en SKY zijn toch nog niet klaar met hun ploegsamenstelling voor 2018.

1 2 ... 423 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.