Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 422 ... 440 441
Spruch

'@Solitary
Voor de mensen die het graag nog een keer terugzien. Ik begreep uit de reacties van anderen dat ze de Giro-documentaire niet terug konden zien. Deze dus wel. Of dat gewoon is, is dus inderdaad maar de vraag. Daar heb je een punt.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Spruch volgens mij kan dat alleen met een ziggosport account...

Tinkerbell

Nee Spruch heeft gelijk. Je kan deze 'gewoon' terugzien zolang je Ziggo hebt en zolang je het binnen een week doet, daarna niet meer volgens mij.

Laatst gewijzigd
mus van de maasstad

Ik heb ziggo sport bij mn kpn abonnement. Daar kan je het zeker niet zien?

Spruch

'@Rahimns en mus
Ik kon het via de tv-gids knop op mijn afstandsbediening. Dagje terug en ik kon hem afspelen. Rare was wel dat ik er eerst middenin viel. Dus toen ben ik begonnen door de twee programma's daarvoor even te starten en met doorspoelen van het tweede programma ervoor kwam ik uiteindelijk bij het begin van het programma. Ergens halverwege viel het weer even weg maar met wat switchen tussen de verschillende programma's en vooruitspoelen kon ik het weer verder kijken. Het werkt dus niet helemaal perfect maar je kunt het nu nog wel terugzien.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Victor Campenaerts is goed bezig in de Westhoek.

kelderfan

Twan Castelijns heeft een keurige 8e. plaats gepakt. TLJ was goed bezig en heeft zonder sprinter er alles aan gedaan om een sprint te voorkomen.
Het was toch wel leuk om te zien, dat Victor Campenearts en Twan Castelijns zich nadrukkelijk lieten zien in deze Omloop Eurometropool.
Het zou toch verrassend zijn als C&C samen ...

Laatst gewijzigd
kelderfan

Die Giro dell'Emilia is toch heel gaaf om te rijden in voorbereiding van de Il Lombardia, lijkt mij. Hopelijk gaat TLJ daar ook weer van start in 2018 met hun klimmersgroep.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ze rijden toch Milano-Torino ... prima koers in voorbereiding op Il Lombardia lijkt mij...;)

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@rahimns
Je bent Robert Gesink toch niet vergeten.
Een leuk interview met Alexey Vermeulen. https://t.co/dxIEHvUPr5.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan ze staan nu alweer 6 jaar niet aan de start van Emilia... dus blijkbaar is er geen interesse in die koers op dit moment.

kelderfan

'@rahimns
Dan heb je e.e.a. niet gevolgd, want de afgelopen jaren was er geen interesse van meerdere WT-teams; dat is nu sterk veranderd met 11 WT-teams aan de start.
Alleen Sunweb, Katusha, Lotto-Soudal, TLJ en  Quick-Step Floors  ontbraken.
TLJ heeft nu toch een serieuze klimploeg en dan wordt zo'n koers ook weer interessant om aan deel te nemen.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Er zijn wel tig koersen die interessant zijn om aan deel te nemen.... vorig jaar stonden en er ook al 10 WT ploegen aan de start... maar is dat dan opeens de reden waarom een koers interessant wordt. Er zal echt wel een reden zijn waarom ze er niet bij zijn, of waarom ze niet worden uitgenodigd. Maar je kan voor elke koers waar TLJ niet aan de start staat wel een reden bedenken waarom ze daar wel moeten rijden.

kelderfan

Noem dan eens een paar koersen waar TLJ ontbreekt; waar zij goed zouden kunnen rijden met de equipe 2018.
Een voorbeeld: Tour of Utah.

S. Morgenstern

Een koers aan de andere kant van de oceaan die min of meer samenvalt met drie WT-koersen. Misschien je eigen voorkeuren iets nauwkeuriger wegen, wanneer je een menig geeft over de planning van degene waar die voorkeuren op betrokken worden?

Netraam

Ik heb altijd een voorkeur voor de kleinere Spaanse en Portugese wedstrijden, en ook de ronde van Oostenrijk is een leuke met mogelijkheden voor jonge klimmers.

Echter is TLJ niet geïnteresseerd in naamsbekendheid in de contreien en vallen ze vaak in ofwel drukke periodes, ofwel een periode waarin een deel van het team rust en zich voorbereid op het 2e gedeelte van het seizoen. Daarnaast zijn er in de Lage Landen ook altijd wel races aan de gang, waar TLJ wel binding met de regio en sponsorbelangen heeft.

kelderfan

'@Netraam
Quote:"Echter is TLJ niet geïnteresseerd in naamsbekendheid in de contreien."
TLJ haalt Kuss en Powless en Alexey legt in 't interview uit, dat hij door Bianchi USA bij de ploeg is gekomen.
Dus Bianchi heeft zeker voorkeur voor de Amerikaanse markt of zie je dat anders.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan maar Emilia was zo interessant vanwege de 11 WT ploegen die daar aan de start stonden, waarom is Utah dan zo interessant. Daar stond dit jaar maar 1 WT-ploeg aan de start. Wat is er zo mis met het programma wat ze nu hebben gehad dit jaar. Welke koers(en) moeten ze dan laten schieten. Ik bedoel je kan niet alles rijden.

Barttej

Emilia is gewoon interessant geworden omdat het nu weer voor Lombardije zit in plaats van erna. Al is de keuze van LottoNL-Jumbo best te begrijpen om de renners die de Vuelta hebben gereden even wat extra rust te geven.

Laatste man

Emilia en Oostenrijk zie ik graag als liefhebber. Vind ik erg mooie koersen. Al is voor die laatste koers de spoeling dun als Gesink zich er noet op richt.

kelderfan

'@rahimns
Vorig jaar heeft Robert Gesink nog gezegd, dat zijn voorbereiding voor de Il Lombardia te mager was; hij werd daar wel keurig 7e.
Tre Valli Varesine en Milano-Torino waren nog niet zo lang geleden in 't programma van TLJ opgenomen.
@Bartej
Wat betreft rust van de Vuelta t/m 9 september en de Emilia is vandaag 30 september; dus dat lijkt mij geen probleem.

gardeyn

Heeft de ploeg niet ooit op het laatste moment afgezegd voor de Giro d'Emilia en is daarbij geen wrevel ontstaan?

Dus als ze zouden willen is het nog maar de vraag of ze toegelaten worden.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Gardeyn ik denk niet dat dit er iets mee te maken mee heeft. Ook Movistar en Quickstep startte in 2012 niet. En Movistar heeft vorig jaar toch ook weer gewoon aan de start gestaan.

kelderfan

Wederom een sterk rijdend TLJ-team met een goede Jansen, die slechts een 10e. plek kon bemachtigen. Vermeulen als niet genieter van 't Vlaamse doet toch weer leuk mee in de 1e. groep.
In Binche nog een kans voor Castelijns en Vermeulen om zich in de kijker te rijden.

Borsje

Jansen wederom sterk. Toch jammer dat ze vanmiddag er niet in slaagden om die laatste kilometers met een plan te rijden (bijv. Roosen sparen voor de sprint).

1 2 ... 422 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.