'@Rahimns en mus
Ik kon het via de tv-gids knop op mijn afstandsbediening. Dagje terug en ik kon hem afspelen. Rare was wel dat ik er eerst middenin viel. Dus toen ben ik begonnen door de twee programma's daarvoor even te starten en met doorspoelen van het tweede programma ervoor kwam ik uiteindelijk bij het begin van het programma. Ergens halverwege viel het weer even weg maar met wat switchen tussen de verschillende programma's en vooruitspoelen kon ik het weer verder kijken. Het werkt dus niet helemaal perfect maar je kunt het nu nog wel terugzien.
Twan Castelijns heeft een keurige 8e. plaats gepakt. TLJ was goed bezig en heeft zonder sprinter er alles aan gedaan om een sprint te voorkomen.
Het was toch wel leuk om te zien, dat Victor Campenearts en Twan Castelijns zich nadrukkelijk lieten zien in deze Omloop Eurometropool.
Het zou toch verrassend zijn als C&C samen ...
'@rahimns
Dan heb je e.e.a. niet gevolgd, want de afgelopen jaren was er geen interesse van meerdere WT-teams; dat is nu sterk veranderd met 11 WT-teams aan de start.
Alleen Sunweb, Katusha, Lotto-Soudal, TLJ en Quick-Step Floors ontbraken.
TLJ heeft nu toch een serieuze klimploeg en dan wordt zo'n koers ook weer interessant om aan deel te nemen.
Er zijn wel tig koersen die interessant zijn om aan deel te nemen.... vorig jaar stonden en er ook al 10 WT ploegen aan de start... maar is dat dan opeens de reden waarom een koers interessant wordt. Er zal echt wel een reden zijn waarom ze er niet bij zijn, of waarom ze niet worden uitgenodigd. Maar je kan voor elke koers waar TLJ niet aan de start staat wel een reden bedenken waarom ze daar wel moeten rijden.
Ik heb altijd een voorkeur voor de kleinere Spaanse en Portugese wedstrijden, en ook de ronde van Oostenrijk is een leuke met mogelijkheden voor jonge klimmers.
Echter is TLJ niet geïnteresseerd in naamsbekendheid in de contreien en vallen ze vaak in ofwel drukke periodes, ofwel een periode waarin een deel van het team rust en zich voorbereid op het 2e gedeelte van het seizoen. Daarnaast zijn er in de Lage Landen ook altijd wel races aan de gang, waar TLJ wel binding met de regio en sponsorbelangen heeft.
'@Kelderfan maar Emilia was zo interessant vanwege de 11 WT ploegen die daar aan de start stonden, waarom is Utah dan zo interessant. Daar stond dit jaar maar 1 WT-ploeg aan de start. Wat is er zo mis met het programma wat ze nu hebben gehad dit jaar. Welke koers(en) moeten ze dan laten schieten. Ik bedoel je kan niet alles rijden.
'@rahimns
Vorig jaar heeft Robert Gesink nog gezegd, dat zijn voorbereiding voor de Il Lombardia te mager was; hij werd daar wel keurig 7e.
Tre Valli Varesine en Milano-Torino waren nog niet zo lang geleden in 't programma van TLJ opgenomen.
@Bartej
Wat betreft rust van de Vuelta t/m 9 september en de Emilia is vandaag 30 september; dus dat lijkt mij geen probleem.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.